Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P407 oprava páčky blinkru / demontáž modulu páček


Guest StibTo

Recommended Posts

Dnes u nás byl opět po 4 měsících @h4wk3y a tentokrát jsme si postup doufám pořádně nafotili a popsali :) 

Celá procedura je ve dvou lidech cca na 60 minut času (demontáž, montáž).

Postup :

1) vypnout motor, odpojit mínus na baterce

WP_20170603_15_41_52_Pro.thumb.jpg.aa6fb14c00fb5db11e91257be37e67c1.jpg

 

2) odšroubovat 2 malé torx šroubky zespodu spodního krytu pod tunelem volantu

WP_20171002_18_26_12_Pro.thumb.jpg.749b992825139d05871cbde94ab19b12.jpg

3) odcvaknout plastový kryt blíže k přístrojové desce, vyndat spodní i horní kryt tunelu volantu

WP_20170603_15_29_28_Pro.thumb.jpg.54bbe1b9470e338e848208b9e5572cf9.jpg

4) vycvaknout kryt airbagu zespoda pomocí tenkého dlouhého rovného šroubováku

WP_20171002_18_32_26_Pro.thumb.jpg.d63849295276f36c5111b56291cb19f9.jpg

WP_20170603_14_47_46_Pro.thumb.jpg.543a9b9178bf48619e7699465e482121.jpg

5) poodpojovat opatrně všechny konektory - pozor, kablíky jsou velmi krátké. Konektor patrony se musí nejprve povysunout (žlutá část)

WP_20171002_18_35_25_Pro.thumb.jpg.55a5aaabb672b1d612ce92be8c4d5370.jpg

6) povolit a vyjmout šroub volantu - torx #50

WP_20171002_18_38_40_Pro.thumb.jpg.1d493188c783d021dc3e6be313f97212.jpg

7) opatrně sundat volant - kablíky musí projít dírkou, je dobré mít někoho po ruce, kdo bude "jistit" černý plastový bazmek ve kterém jsou navinuté kablíky, aby nešel s volantem 

WP_20171002_18_40_28_Pro.thumb.jpg.e0add30cf67e392bd4fd9594ce533fc5.jpg

WP_20171002_18_59_47_Pro.thumb.jpg.94db6a5c33387c44e2f82dcb72ae9661.jpg

8) za modulem páček povolit kovovou objímku, ořech # 10

WP_20170603_15_29_28_Pro.thumb.jpg.54bbe1b9470e338e848208b9e5572cf9.jpg

9) odpojit všech 5 konektorů modulu

WP_20171002_19_01_11_Pro.thumb.jpg.a1e27f9e45c9d3911f76e68000442bec.jpg

10) sundat opatrně celý modul, drží ještě na dvou "packách"

WP_20170603_14_56_01_Pro.thumb.jpg.02024678e413c04d84a5f554093405af.jpg

11) zpětná montáž opačným postupem :) Good luck

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodatek -   h4wk3y sehnal z UK opravnou sadu - to, co se vychodí a pak způsobuje, že se páčka při návratu zeshora překlopí do protisměru, nebo alespoň problikne. Minule jsme díl jen vyztužili, tentokrát výměna kus za kus. Budu to dále monitorovat, po prvním projetí auta jsem z toho moc nadšen nebyl, snad si to sedne.

WP_20171002_19_27_54_Pro.thumb.jpg.d5cd8b10cf91344230df617b056b1523.jpg

WP_20170603_15_22_04_Pro.thumb.jpg.7d9c46a17157c5a2047f68b16d6ce0fe.jpg

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodatek #2 : po vyjmutí modulu jsou ze zadní strany 2 malé a 2 vetší torx šroubky, po jejich odšroubování již lze celou páčku odejmout a vyndat zmiňovaný bílý bazmek. Pravděpodobně lze s částečným úspěchem i opravit bez výměny, my jsme zkoušeli vypodložit pružinku "bodce" ubroušenou hlavičkou malého šroubku (jakoby obrácené "T" na jehož hrot jsme pružinku našroubovali), ale nepovedlo se nám to úplně vychytat  tak šla páčka naopak příliš ztěžka a pak se občas po cca 3 měsících přestala pro změnu vracet z horní (doprava) polohy ...

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...
V 2. 10. 2017 at 22:48, HonzaZ napsal:

Jenom malá připomínka k demontáži COMu. Šroub u volantu nejprve jenom dostatečně povolit, uvolnit volant a teprve potom šroub úplně vyšroubovat. Tímto neriskuješ úpravu úsměvu v případě vycuknutí volantu když nejde lehce ven.

Honzo, pozdě :-D.... U Stibtaka to tak dopadlo, ale nastesti vsichni a vsechno prezilo :D...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 11. 4. 2018 at 22:42, h4wk3y napsal:

Btw. uz to umim vymenit i bez sundavani volantu :D...

Zdravím vespolek.

Vyndat páčku už umím taky, ale kde vzít tu opravnou sadu? Poradíte? Já na to zatím natavil kus tý bílý hmoty, dosochal pilníkem, nebo natočil vrut s kulatou hlavičkou a prohodil se stěračovou stranou. Ještě někdy vylepuji kousíčky plastu do prostoru vypínacího hejblátka, když je to líný na vypínání. Mám jeden kompletní COM s opravenými páčkami, ale s vadnou deskou elektroniky (ABS-ESP), kdyby někdo potřeboval. Je to pro P407 2005 SW.

Upraveno uživatelem adam_v1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...
  • O 1 rok později...

Myslím ale, že taky záleží na tom, jakého máš výrobce páček :) Tady odkaz na ten bílej ďublík. U 307 třeba jsou DAV (taky takový podobný bazmek), nebo já mám v autě delphi a ty jsou vevnitř úplně jiné.
https://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-DAV-VALEO-COM-2003-COMM-2005-FLOPPY-INDICATOR-STALK-SWITCH-REPAIR-FIX-/183350617073

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ja som ten biely čudlik iba  preventivne otocil o 180 stupnov a funguje dobre. Riesil som hlavne nefunkcnost automatickeho vypinania pravej  smerovky. Chvilu mi trvalo nez som pochopil preco to nefunuje. Riesenim bolo podlepenie toho čudliku co packu vracia do strednej polohy kuskom platobnej karty, aby sa dostal blizsie k vystupku ktory ho ma ovladat. Avsak aby sa dalo k nemu dostat, treba prepinac rozmontovat uplne(slimaka nie)a odmontovat aj plosny spoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...