hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Hezký večer přeji pánové, chtěla bych se zeptat, mám Peugeota 306 2.0 HDI a neustále mě zlobí... Za jízdy cuká, nebo nechce startovat (točí, ale nenaskočí), až po opětovné snaze, kdy se snažím třeba odemknout zamknout auto, vypnout rádio aj. mi auto najednou nastartuje, ale nemyslím si, že tohle jsou nějaké spouštěče.. Nebo? Auto je po servisu, kde auto shodou okolností běželo jak po másle.. Díky tomu se dalo na diagnostiku a byli měněny snímače regulátoru tlaku paliva, otáček a ještě jeden, byla projetá elektrika, ale stále to zlobí, aspoň mě. Neměli byste prosím vás nějakou radu, jak z tohohle chcípání už konečně ven? Předem děkuji za rady Niki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Regulátor tlaku (DRV ventil) je vyměněn. Může to dělat i nízkotlaké čerpadlo (v nádrži). Ale tam to většinou je tak, že jakmile odejde, už auto nenastartuješ. Takže dotaz: Před startem (při žhavení) je slyšet blučení od nádrže (po cca 15 sekundách přestane)? Pokud ne, čerpadlo netlačí naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Před startem, když auto startuje, tak při žhavení je slyšet, že motor bručí (rozsvítí se základní kontrolky, stopka i kontrolka diagnostiky motoru), v tuto chvíli nastartuju... Poté když má auto své dny, tak na palubovce se ukáže jen kontrolka stopky a auto je mrtvý, že ani nezabručí a to vím, že se ani nemusím snažit auto startovat. V tuto chvíli teda točím jen klíčkem, zda se vzchopí nebo ne. A někdy po chvíli, někdy po 15min teda, kdy i vylezu z auta, odemknu zamknu, nechávám v klidu, otočím klíčkem a začne žhavit, bručet a normálně nastartuju ... Už jsem zoufalá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Hmm , když se ti nerozsvítí kontrolky v druhý poloze klíčku , tak to spíš vypadá , že ti blbne spínačka nebo její napájení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Co autobaterie? Je v pohodě? Máš na ní utažené kontakty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 před 34 minutami, jarokare napsal: Hmm , když se ti nerozsvítí kontrolky v druhý poloze klíčku , tak to spíš vypadá , že ti blbne spínačka nebo její napájení Mě se rozsvítí, ale když se mi nerozsvítí kontrolka diagnostiky motoru, tak vím, že je zle a nemusím ani točit, protože vím, že auto nechytne.. To už si mě auto naučilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 před 29 minutami, RichVa napsal: Co autobaterie? Je v pohodě? Máš na ní utažené kontakty? Autobaterie je úplně nová, kontakty bez problému dotaženy, drží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 před 3 minutami, hell_Nikis_ napsal: když se mi nerozsvítí kontrolka diagnostiky motoru, tak vím, že je zle A zkoušeli jste vyměnit dvojitý relé napájení ? Je přišroubovaný mezi počítačem motoru a posilovačem brzd Vypadá takhle a může být i černý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Myslím, že by origo diagnostika,měla v tomto případě napsat nějakou závadu od které by dalo začít ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Když ti vypadne napájení jednotky , tak se právě nic nikam nezapíše - jenom to zaškube nebo rovnou chcípne anebo to nejde nastartovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 V 2. 10. 2017 at 21:33, jarokare napsal: A zkoušeli jste vyměnit dvojitý relé napájení ? Je přišroubovaný mezi počítačem motoru a posilovačem brzd Vypadá takhle a může být i černý To jsme nezkoušeli, ale zatím je to asi nejlepší nápad... Zkusím pak navrhnout mechanikovi. Bohužel sama si to asi nevyměním... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 před 22 minutami, pajik999 napsal: Myslím, že by origo diagnostika,měla v tomto případě napsat nějakou závadu od které by dalo začít ... Diagnostika mi právě nic moc neřekla. Řekla snímač otáček, kterej se měnil teď, ale mě to dělá stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Diagnostika - předpokládám PP2000 - ti napsala nějakou chybu Pxxxx.Možná jich bylo více,napiš číslo chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 před 4 minutami, pajik999 napsal: Diagnostika - předpokládám PP2000 - ti napsala nějakou chybu Pxxxx.Možná jich bylo více,napiš číslo chyby. Já nevím, sama diagnostiku nevlastním to mi říkal mechanik, že auto šlapalo, až na jeden kix, kdy auto točilo, ale nestartovalo, takže ho dal na dia a ta mu ukázala snímač otáček, kterej vzápětí vyměnil a auto šlapalo dál. Pak jsem ho dostala do rukou já, dojela jsem domu v pohodě, ale následně když jsem šla do auta znovu, že chci nastartovat, tak nic. Rozsvítila se jen stopka se základníma kontrolka a já nenastartovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Auto nestartuje,nejede, mechanik to neopravil,jen vyměnil něco co s tím nemuselo souviset,tak jiný mechanik nebo autorizák peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 3. říjen 2017 Sdílet Odesláno 3. říjen 2017 Mně nedávno na 206 "vyhořel" kontakt podavacího čerpadla v pojistkové skříňce v mot. prostoru. Původně jsem si myslel, že je chyba v kontaktech přímo na pojistkách, ale tím, že jsem hnul s kabelama, tak se to ještě vzchopilo, ale pak už to kleklo definitivně. Po výměně ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.