martin.holub Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 (upraveno) ahoj, už se to tu sice řešilo, ale stejně zkusím založit nové téma... Nefunguje přední ostřikovač, přitom zadní sklo se ostřikuje. Přitom : -- Při přitáhnutí páčky k sobě se rozběhnou stěrače ale motorek se nerozběhne ( dříve se rozběhly stěrače a zároveň došlo k ostříknutí po dobu asi 1-2 sekund ) -- Při pootočení konce páčky se motorek rozběhne a ostříkne zadní okno a setře zadní stěrač.... -- Předpokládám že motorek je jen jeden pro přední i zadní okno - takže motorek je v pořádku - a ostřik předku nebo zadku se prý mění změnou polarity napájení motorku. -- Předpokládám že pojistka ostřikovače je v pořádku - pokud je jen jedna pro přední i zadní ostřik .... Teď dotazy : - může být špatný kontakt v páčce pod volantem , když při přitažení k sobě se rozběhnou stěrače, jen se nerozběhne motorek ostřikovače ??? (předpokládám že je jen jeden kontakt na přitažení páčky k sobě a ten asi funguje, když se rozběhnou stěrače ??? ) - je možné zjistit zapojení konektoru do tělesa páček pod volantem - viz. obrázek - že bych zjistil které dráty spojit, aby to byla stejná situace jako když se přitáhne páčka k sobě - tím pádem zjistit, zda není špatný kontakt v páčce .... PŘEDEM MOC DÍKY ZA JAKÝKOLIV NÁPAD, CO ZKONTROLOVAT NEBO VYZKOUŠET ...... Upraveno 1. říjen 2017 uživatelem martin.holub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Jestli se ti při přitažení páčky rozeběhnou stěrače , tak bude páčka nespíš v pořádku , zapojení konektoru páčky je ti k ničemu , protože v tom konektoru je akorát napájení a síť , uvnitř těch páček je "počítač" , kterej zpracovává povely od páček a posílá je dál po síti do BSI a BSM , kde jsou relátka , který přepínaj polaritu do motorku ostřiku . Teoreticky může být vadný jedno z těch relátek v BSM , ale už se mi párkrát stalo , že se ta funkce předního ostřiku záhadným způsobem blokla v BSI a pomohlo napojení na diagnostiku a aktivace předního ostřiku v testu akčních členů v BSI . Ještě můžeš zkusit odpojit baterku na půl hodiny a zkusit to pak nebo sehnat někoho s diagnostikou a vyzkoušet ten test akčních členů - musí to být origo diag Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Aha...díky za radu, stejně se chystám před zimou nabíjet baterku, tak odpojím baterku na celou noc a uvidím co potom ... Ještě jsem zapomněl dodat, že manželka ( která s tím autem jezdí ) říkala, že ten přední ostřik poslední dobou někdy fungoval a někdy ne ... někdy při přitáhnutí páčky se ostříklo i setřelo a někdy jen setřelo ... což mi připadá, jako by fakt pomalu odcházelo relátko. Kde bych to relátko našel abych na něj zkusil mrknout ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 To relé je součástí pojistkový skříně motoru BSM a mění se to jako celek . Leda bys tu pojistkovku rozkuchal , sehnal stejný relé a přepájel ho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 2. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 ajajaj ..... už jak slyším, že se něco mění jako celek, tak se začínám bát, kolik by si řekli v Peugeotu v případě výměny celé pojistkové skříně kvůli jednomu vadnému relátku............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 7. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2017 V 1. 10. 2017 at 17:53, jarokare napsal: Jestli se ti při přitažení páčky rozeběhnou stěrače , tak bude páčka nespíš v pořádku , zapojení konektoru páčky je ti k ničemu , protože v tom konektoru je akorát napájení a síť , uvnitř těch páček je "počítač" , kterej zpracovává povely od páček a posílá je dál po síti do BSI a BSM , kde jsou relátka , který přepínaj polaritu do motorku ostřiku . Teoreticky může být vadný jedno z těch relátek v BSM , ale už se mi párkrát stalo , že se ta funkce předního ostřiku záhadným způsobem blokla v BSI a pomohlo napojení na diagnostiku a aktivace předního ostřiku v testu akčních členů v BSI . Ještě můžeš zkusit odpojit baterku na půl hodiny a zkusit to pak nebo sehnat někoho s diagnostikou a vyzkoušet ten test akčních členů - musí to být origo diag Peugeot tak odpojení baterky na 32 hoďky nepomohlo Nevíš náhodou o někom na Ostravsku a okolí, kdo by měl origo diagnostiku Peugeot a měl dost ochoty mi na to mrknout za flašku něčeho dobrého ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. říjen 2017 Sdílet Odesláno 7. říjen 2017 Ostravsko neznám , jsem od Mělníka , ale třeba se ti nějaký člen s diagnostikou ozve , až si to přečte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.