Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bude stačit nový motor 2.0BHDi ?


Roman.

Recommended Posts

 

Zdravím,
Potýkám se s problémem výběru užitkového auta Peugeot Boxer ve verzi plachty s spací nadstavbou.

Hlavní prioritou pro mě je šířka korby, aby byla 2,2m+ široká a silnější motor. 
Bude se s autem převážet 500-1200kg. 
Auto chci koupit nové, ale samozřejmě pokud by nový motor od Peugeota 2.0BHDi nestačil, tak radši bych koupil např. půl roku/rok starý a měl silnější motor, který toho více vydrží. 
Dnes jsem se byl podívat na 3.0 od Iveca r. 2017 s 59 000km, vypadal dobře, ale bohužel pak jsem zjistil, že korba je široká 2,08m, takže pro mě malá.
Prodejce od Mercedesu mi říkal, že pro tento typ užitkových aut by bylo lepší zvolit silnější motor 3.0. Bohužel u Mercedesu užitkové auta s 10pal. a 3.0 začínají na 1,3mil. Což je opravdu hodně. 
Mám vybrané auto od Peugeotu, bohužel ve verzi 2.0BHDi a mám z toho strach, že nebude stačit kvůli nízkému kroutícímu momentu a bude se muset hodně vytáčet a motor bude pracovat na hraně svých možností. 
Jinak rozměrově je to ideální. Dokonce i s shrnovací plachtou. Auto by mělo záruku dva roky na vše. 

Co myslíte, zvládl by ten motor 2.0BHDi 400-500tis. km ?
Nebo se radši porozhlédnout po 3.0 od Iveca, popř. Peugeotu, pokud ještě nějaké budou.. 


Díky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja osobne mám 4 dodávky z toho dva valníky so spaním obe motor 2,5 DCI.  Jedna 88kw druhá 107 a osobne si dvojliter v podobnom aute ani nedokážem predstaviť.  Spomínaný trojliter mám v maxi Ducate to je na také auto ideálne ale ... 

Ak by to bolo Iveco tak ak sa nemýlim zadný náhon a to je teda dosť kg navyše čo je pri tomto aute dosť dôležité.  Teda aspoň pre mňa.  Okrem toho je ten motor sám o sebe dosť ťažký.  O slabej prevodovke ani nehovorím.

Čo sa týka toho dvojlitra tak nedávno som rozprával na túto tému s chlapíkom ktorý má valník Crafter s 2,0 TDI a je z toho dosť nešťastný.  Vraj už nikdy viac. 

Ak by som kupoval teraz nové auto tak určite 2,3 DCI biturbo 170k ale zo spaním za kabínou.  To je úspora plus mínus 2 l na sto km a to už je pri nájazdoch týchto áut zaujímavé. (Foto)

 

Životnosť motora je téma ktorú tu radšej nebudem rozvíjať :papa

nowa-kabina-renault-master--opel-movano.jpg

Upraveno uživatelem dusan2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže radši 2.0 nekupovat ? 
Mám vozidlo domluvené na rozhodnutí do pondělí u Peugeotu. 

Jinak Crafter s 2.0 TDI 103kw mám také, ale skříňový. Je pravda, že když se s ním jede s větší hmotností 1 t a více tak to jde znát. Auto jezdí po ČR, ale jet s ním dál a naloženo 1 t , tak by to nebylo zrovna nejlepší. 

Z Renaultu mám obavy také, je pravda, že na silnici jich jezdí dost, ale nějak mu nevěřím...

Nevím co tedy vybrat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevěřím hlavně jeho spolehlivosti. Osobní auto bych si od renaultu nikdy nekoupil. 

Volal jsem do Renaultu, aby mi nabídli nabídku na Master a dělají prý 110 a 170. Obsah 2,3 jak jsi psal. Jinak variantu se spaním dělají jen 8 paletu, což by se také dalo. Jelikož 8 palet má užitnou hmotnost 1250kg a 10 palet 1050kg. A předělat by to na mé rozměry byly schopni do 3 týdnů. Jsou i prý schopni dát kontakt na dopravce, kteří přešli právě z konkurenčních aut na renault.

Ale prostě nevím. Mám z renaultu strach. Když to budu kupovat od nova, tak chci aby to jezdilo a né aby to stálo v servisu.

Ročně si představuji nájezd cca 100 000km. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak osobné auto od Renaultu by nenapadlo kúpiť ani mňa .

Jeden z mastrov 84 kw rok 2006 mám od nova.  Aktuálne tesne pred 1,3 mil km. Nebudem to tu rozoberať ale stále s pôvodným motorom , turbom, čerpadlom , vyfúkom atď.  Ďalší 88 kw 700 tis. A 107 kw 600.  Ducato 3,0 130 kw  tesne pred 800 tis.

Keď som kupoval ten posledný valník tak za tie isté peniaze sa dal zohnať už nový model z motorom 2,3 a s tým istým výkonom ako ta 2,5 ale viem že tá 2,5 proste ide lepšie hlavne do kopca. To už ale neplatí o tých 170 koní biturbo. Mám dobrého kamaráta v Renault servise ktorý sa špecializuje na dodávky tak mám info s prvej ruky. 

Ak by som kupoval nového Mastra tak určite v poľsku. Majú tam tieto dodávky skladom vo všetkých možných variantoch takže žiadne čakanie 3 týždne . Je tam naozaj z čoho vybrať. Okrem toho oproti cenám u nás sa dá ušetriť  na kuse až 5 tis. eur. 

No a samozrejme nedodržiavať interval výmeny oleja predpísaný výrobcom a zaobchádzať s autom rozumne. To je môj recept na dlhovekosť :D

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsi na mysli koupě nového auta v Polsku nebo ojetého ? 

Když bych nové auto koupil v Polsku tak jak je to se zárukou potom u nás v ČR ?  Platí záruka jako kdybych auto kupoval v ČR ohledně servisu, prohlídek ? 

Standartní záruka jsem se ptal, že je 2 roky a neomezené kilometry.

Upraveno uživatelem Roman.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som na mysli nové auto. Tam je neskutočne veľký trh na tieto dodávky takže v každom väčšom meste ich ma predajca niekoľko na sklade. Záruka samozrejme platí a okrem toho to kupuješ bez dph. Ale nechcem tu agitovať :bojim

Ak nemáš dôveru k Renaultu tak možno stojí za úvahu aj Ducato 2,3 JTD. Aktuálne ma ten motor tiež 170 koní ak sa nemýlim.  Ten 3 liter sa prestal montovať.  Samozrejme emisie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele chlapy, jezdím celý profesní život pravda víc než půlku jsem odjezdil s busem ale zajímalo by mě jaký efekt má takovýhle prcek na 10/12 europalet.  Chápu že některé zboží i když je na paletě zdaleka nedosahuje váhy palety jako jsem vozíval na kamionu ale stejně má to ekonomické opodstatnění takové auto. Oproti klasickému NA ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je spousta drobných podnikatelů a živnostníků ,co by se bez těhle palaťáků neobejdou  ,do měst jezdit s velkým NA to všude nejde ..nehledě na to ,že překračují 3.5 T ,zony , mýto .....podnikatelé  často mají fluktující zaměstnance  , pak dnes nemá každý evidovaný na ÚP skupinu C E, profesák dost zdražil, a i ten drobný podnikatel obětuje  radši popelnici do 3.5 t než NA od 7.5 t nebo těžší , on každý není po získání skupiny C na to ,aby si sednul do mašiny za mega a jezdil s tím po Evropě ....to pak podnikajícího dost bolí,když něco odejde

je to praktičtější,dát si do odpisu daní movitou věci za 500 tis a odepsat ji za 4-5 let z daní  a vzít fungl novou ,..než odepisovat NA,to trvá dýl...

a pak asi nejdůležitější věc, ..  doba řízení a bezp. přestávky  a další omezení  ,digi karta (tacho) to do 3.5 ,celnící ,váhy ....neřešíš narozdíl od C E D

ještě jsou relativně atraktivní operativní leasingy ---trochu dražší ale něco se posere ,nestaráš se ....opraví za tebe

pak pružná prac .doba (odjezdi mi sobotu ,neděli.....) to se moc neslučuje s NA ,digi karta zaznamená vše ,pak je to velmi drahé ...

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě se dá vzít v potaz zázemí na opravy , ceny ND  , lokalita tras - máš hory ,tam se v zimě s NA zadokolou na zásobování hotelů,penzionů někdy prostě nevyškrábeš, města historické části , viadukty ,mosty - výška auta pod dráty ,spotřeba .

 

 

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...