Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sedlákova 307 Break


Sedlák

Recommended Posts

Ahojte, vopred sa ospravedlňujem za nabúranie do tohto vlákna, ale všimol som si, že ste tu dávnejšie preberali problém s tlakom turba a chybou P0246. Už 6 rokov vlastním Peugeot 307 sw 2.0 Hdi 79kw PREM (FAP OFF). S autom sme si toho už hodne preskákali, ale už dávnejšie ho trápi problém s tlakom turba. Chyba sa do teraz prejavila vždy len na dialnici po prejdení približne 50km. Vtedy vyhodí klasickú hlašku antipollution fault + chyba ASR/ESP. S autom som bol na origoš diagnostike v Begame v TT. Servisák mi povedal, že hodnoty tlaku na turbe sú nizke a že to môže byť čokoľvek (keďže mám FAP OFF), ale na chybu turba to nevidí. Od vtedy som vymenil snímač tlaku nasávaného vzduchu a tiež aj solenoid, ktorý má regulovať tlak turba. Tiež som skontorloval všetky podtlakové hadičky, ale jednak je k nim blbý prístup a nezdalo sa mi, že by im  niečo bolo. Zaujímavé pre mňa je to, že keď auto vypnem a znovu naštartujem, tak antipollution fault síce nezmizne, ale auto ide normálne a turbo celkom slušne tlačí. Po asi 100 km na bežných cestách chyba sama zmizne a znova sa objaví až na dialnici. Takto fungujeme už viac ako pol roka :( Skúšal som na aute pobehať aj pri vysokých otáčkach (4000) aby som vedel kedy sa chyba prejavuje, ale všetko fungovalo normálne. Jedine kedy sa chyba objaví je pri dlhšej jazde relatívne stálou rýchlosťou.

Máte niekto nápad ako to vyriešiť? 

Ďakujem. Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že nic nezkazíš když si vyčistíš DRV, pak bych hned nějakým čističem (používal jsem čistič tiskáren) vyčistíš váhu vzduchu, nemáš třeba prasklou hadici k turbu ?  

No  a auto je teda doma :D . V servise jsem se díval na horní silentblok motoru a je v hájí tak je objednaný nový, po návratu ze servisu když nastartuju studený motor tak to hodně duní do karoserie a jak se zahřeje a trošku se změkčí chod tak to skoro zmizí ..... takže ještě mi chybí sehnat trysky  a pokud budu mít kliku tak vše přes víkend přeházím a přes týden se stavím na geometrii :D 

 

Upraveno uživatelem Sedlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak myslíš tú hrubú hadicu čo ide od sahary k turbu, tak tú som mal prasknutú asi pred 2 rokmi a menili mi ju (údajne) v servise. Ani by mi nenapadlo, že môže znova prasknúť tá istá hadica. Už som ju mal zhodenú, ale nevšimol som si na nej žiadnu vadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

No člověče nějak jsi to na mně přivolal :D , z ničeho nic začalo vypadávat turbo a pak jednou vyskočilo antipollution a turbo už vůbec... lexia psala chybu tlaku tak jsem sehnal nový solenoid a že ho namontuju a dívám se ze spoda na ten starý a předemnou se houpal vyrvaný  kabel z konektoru  :D, tak jsem vzal ze zásob konektor, kabely s ním spojil a nacvaknul a turbo jede jak má :D 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Tak som rád, že sa ti podarí to tak rýchlo opraviť. U mňa to nebude asi také jednoduché. Od kedy sa vonku oteplilo auto ide ako švajčiarske hodiny. Turbo ide pekne a chyba sa neukazuje. Vôbec netuším čím to je, že má na to vplyv počasia, resp. ročného obdobia. Keby bola prasknutá hadica, alebo nejaká iná mechanická závada tak by to robilo stále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teď jsem si dal trošku pracovní víkend a auto dostalo kompletni péči 😀, po výměně těsnění se motor trochu zklidnil ale furt to nebylo ono a tak jsem objednal zkontrolovanou sadu vstrikovačů, silentblok motoru a filtry. Po výměně vstrikovačů a silentbloku se to hodně zklidnilo ale furt to nebylo ono tak jsem vyjel nádrž do rezervy a pak vyměnil filtr který jsem zalil vifem do plná a ještě dál plechovku i do nádrže a to pak ještě oboje vyjel a motor jen přede jako nový😄. Jako bonus jsem  si včera půjčil leštičku, pastu vosk a pretahnul celé auto až do večera. 

IMG_20200613_201751.jpg

IMG_20200613_201708.jpg

IMG_20200612_181921.jpg

IMG-948a13dfe1e3678c6d69e1d9b4c3b0f6-V.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další věc co jsem udělal tak bylo povolení tempomatu ale samozřejmě nejede....Zjednodušeně chyba čidla u spojky a brzdy, čidlo spojky bylo urvané a jen se houpalo tak jsem ho připevnil ale bohužel to nepomohlo a tempomat se nikdy nespustí, jen problikne nastavená rychlost a pak jen tři čárky.... Takže až se dostanu zase k PP2000 tak zkontroluju chyby jestli je to furt i spojkový snnímač  nebo už jen snímač u brzdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Po nějaké době hlásím že peugeot spolknul dalších pár korun :D , na předku nové silentbloky, všechny čepy a tyčky plus přední brzdy, druhý den ráno geometrie a jelo se na dovolenou do rakouska a německa , najeto přes 2000 bez problémů až ne to že stále jsem nedokončil tempomat 😁.

 

Při opravě jsem si ale všimnul trochu orezlé podlahy pod řidičem ,taky  vypadnuté zátky z podlahy a samozřejmě mi zatéká pod koberec, nejspíš už delší dobu ..... Ale nedaří se mi přijít kudy přesně jestli skrze kanálek před oknem, nebo kolem dveří nebo jestli stéká voda po karoserii k chybějící zátce ... Takže kdyby nějaká hodná duše věděla objednací číslo zátky v podlaze bylo by to super protože mně se to nedaří nikde najít 🤔.

 

 

IMG-795efb7063622901e42953984637557f-V.jpg

IMG-a4ef8037905ffe755f1e1f9d4388d410-V.jpg

IMG_20200717_192035.jpg

IMG_20200718_070131.jpg

Upraveno uživatelem Sedlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Dámy a pánové, sice s půlročním spožděním ale pochlubím se náhradou za  307 :D , původně jsem se koukal po nějaké 508sw ale nějak jsem stále nenacházel žádný konkrétní kousek u kterého bych si řekl jo ten chci. No pak jsem si se známým dal výlet do litvy jen s pauzami na tankování v jeho novém RR Sport a v tu chvíli jsem si řekl že další auto musí být prostě někde dál než 307 protože do té doby jsem neznal po celém dně v autě vystoupit a být "fresh" a ještě sejít projít městem , cestou zpět jsem v česku náhodou uviděl inzerát na mého současného krasavce :

Je to Ford Mondeo MKIV 2011,  motor 2.2 147kw , výbava taková vyšší (kožená chlazená sedadla, šíbr, bixenon , webasto a různé ptákoviny :D ) , cena byla víc než pěkná s tím že na autě bylo pár závad které postupně řeším  (brzdy, hadice od turba, DPF vyporizér, a kosmetika) .  Říká se že fordem tam a vlakem zpět, a já si to dal naopak no :D . 

 

165520655_351092462962458_2513071097588623541_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...