Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sedlákova 307 Break


Sedlák

Recommended Posts

No  tak se mi podařilo  přejít  z Picassa na  Peugeota 307 Break 2.0HDI 79kw :D.

Auto je koupeno z rodiny a je v hodně pěkném stavu.

Takže v současné době má najeto 284 000 km a  výbava  asi  standartní= přední okna v elektrice, auto-klima, chlazená přihrádka.

A  dostal  celkem  slušnou péči:

- Má kompletně  odhlučněný předek (dekl motoru,  dveře, podběhy) 

- Auto  mělo problémy s regenerací  takže  FAP-OFF, EGR-OFF, CHIP  .

-Na   zadních oknech má roletky 

-Loni   repasované  vstřikovače, každoroční výměna oleje, vyměněné  ozvučení atd..

 

 

Další  fotky  dodám  snad zítra  až ho kompletně umyju a vyčistím ;)

22197836_1693147610703736_1160014813_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mám tu na vás otázku :D , na autě mám klasický malý displej který  mi ukazuje  jen spotřebu nebo dojezd nebo datum .. no a  rád by jsem jej vyměnil za  diplej který ukazuje  hodnoty  zároveň (zároveň spotřebu+dojezd+pruměrnou rychlost)  a má takové ty dvě záložky , máme ho na C4 picasso a  viděl jsem ho už na pár 307 tak se chci zeptat  jestli pasuje na předfacelift a bude mi ho jen po namontování stačit povolit na dia (tu mám ) nebo  se musí něco předělat v kabeláži ? a nebo to nebude fungovat vubec ? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takže  s 307mou už je něco najeto tak jsem postupně  našel  mouchy  na které se teď   zaměřím = Už mi tu na poličce  leží nové brzdové destičky a olej  na výměnu + palivák a vyčištění sítka u DRV  (hlásí  antipollution fault a občas vypne turbo , řešeno už  předchozím majitelem , po vyčištění a smazání chyby na další rok klid ). 

Jinak s autem naprostá spokojenost, s picassem to nejde srovnávat jak výkonem  tak  tichem uvnitř :)

 

22662583_1712811585404005_716170331_o.jpg

22664180_1712811555404008_546798714_o.jpg

22689820_1712811622070668_327787296_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji :D , ono většina  závad  už se projevila (pružiny, vstřikovače, napínák, atd..) tak snad bude "klid'",  ,  jediná závada co se  ted projevuje  je spojka a až to bude  v kritickém bodě tak ji vyměním a bude zas klid ;)

No a po dnešku  mám i vyměněné destičky a hned při tom i přezul na druhou sadu  liťáků se  zimníma ;)

 

  

22766680_1714715505213613_2140388174_o.jpg

22712885_1714715698546927_1782295708_o.jpg

22712092_1714715818546915_1374920329_o.jpg

22712661_1714716301880200_1229393169_o.jpg

22766621_1714716381880192_1723957287_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam máš nějakou velkou baterii,to 72 Ah ? :myslim

Já ji kdysi taky chtěl a bylo mě řečeno, ze se tam nevejde a dali me tam menší, teď nevím přesně jakou,musel bych pohledat ve svojim vlakne 

Jo,našel jsem měl jsem tudlentu 

 

58989999d4b4a_novAKU60Ah640A(EN).jpg.f25fec8c63651fa844cd451bca7ca9f2.jpg

Upraveno uživatelem vendelinek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Tak vás tu po delší době zdravím, peugeot funguje jedna radost ale začala se mi vyskytovat jedna nepříjemná závada.....Před nějakou dobou se mi začalo zdát že je motor kapku slabší v době kdy má naplno zabrat turbo ale pak se mi dokonce začalo stávat že když dám prostě víc plynu tak se turbo nesepne vůbec , jedu do táhlého kopce 110, přidám víc plynu a najednou cítím že vyplo turbo .... na rovince vetšinou stačí pustit plyn a zase ho zmáčknout ale jen po trochách a najednou zase jakž takž cítím že turbo zase naskočilo a jede ale jak akutně na to potřebuju šlápnout tak mám z auta atmosféru...četl jsem tu něco o hadičkách k ovládání turba ? myslíte že by to mohlo být ? hlavně mám doma druhý náhradní motor ale nejsem schopný přesně identifikovat o co se má jednat :( 

 

Kody chyb co mi vypisuje diagnotika:

p0235 - snímač plnícího tlaku -nesoulad s atmosferickým tlakem

p0246 - Plnící tlak turbokompresoru je příliš nízký 

 

 

 

Pokud by si někdo věděl rady tak děkuji ;)

Upraveno uživatelem Sedlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nakonec jsem si dal práci a jeden den si pořádně prošel motor a procházel hadičky od podtlaku až jsem našel pár trochu volnějších, tak jsem vzal z náhradního motoru jiné méně steřelé a zatím so problém s vypínajícím turbm neobjevil :D

 

Jinak peugeot dostal nové letní gumy hankook s trochu větší šířkou a hned líp vypadá a hlavně odost lépe se chová (líp tlumí a drží ) :super

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahoj, k těm podtlakum, a turbu, děje se mi to samé sice mám 607 2.2 hdi, ale jedu třeba na šestku do táhlého kopce poradím na pět a sešlápnuto auto nejede, nic neudělá, držísi rychlost a když neuberu a znovu postupně nepridám, tak spadne do nouzaku s chypou P0246. Já ale podezírám regulaci turba, že zůstane vyset, ale nejsem si jist, když jsem to zkoušel podtlak. Pumpou, tak vše chodí, ale v jednom místě to lehce vázne, tak si myslím že to podtlak, nebo vajíčko nepřetlačí. Podtlak. hadičku od solenoidu k turbu jsem měnil a zlepšení žádné. Ale protlak se na výstupu hadičky drží.  dík jestli tě něco nenapadne. 

IMG_20180713_105217.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...