Sedlák Odesláno 30. září 2017 Sdílet Odesláno 30. září 2017 No tak se mi podařilo přejít z Picassa na Peugeota 307 Break 2.0HDI 79kw . Auto je koupeno z rodiny a je v hodně pěkném stavu. Takže v současné době má najeto 284 000 km a výbava asi standartní= přední okna v elektrice, auto-klima, chlazená přihrádka. A dostal celkem slušnou péči: - Má kompletně odhlučněný předek (dekl motoru, dveře, podběhy) - Auto mělo problémy s regenerací takže FAP-OFF, EGR-OFF, CHIP . -Na zadních oknech má roletky -Loni repasované vstřikovače, každoroční výměna oleje, vyměněné ozvučení atd.. Další fotky dodám snad zítra až ho kompletně umyju a vyčistím regius a Gabriel 307 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 30. září 2017 Sdílet Odesláno 30. září 2017 vítej tady na clubu mezi 307 ,koukni taky jak je na to naviják rezervy . . . taková bolístka modelu Break/SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 30. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2017 Zítra se na to podívám c, jen tak co mám hledat ? , mělo by to být nějak seklé nebo volné ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Bývá ten mechanizmus zarezlý a nejde to povolit a stočit dolů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thorr001 Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 čau, jak máš vyřešený to odhlučnění podběhů, a deklu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 1. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 No takové ty odhlučňovací desky z nějaké gumy s hliníkovou fólií , mám tím vylepené dveře, podběhy a plastový kryt co je na motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Jestli jsi s rezervou nehýbal, tak to radši snad ani nedělej, a buď rád, že drží. Velmi snadno by se ti mohlo stát, že to povolí napůl a zpátky už to nepůjde A vítej mezi nás! radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 3. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2017 (upraveno) No uvnitř uklizeno, teď ještě zbývá z venku Upraveno 3. říjen 2017 uživatelem Sedlák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiriczek Odesláno 5. říjen 2017 Sdílet Odesláno 5. říjen 2017 Ta černá s těma černýma světlama nevypadá úplně špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 5. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2017 Děkuji , ty světla jsou skvělé poznávací znamení, zatím jsem je snad na žádné jiné 307dmě neviděl . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 6. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2017 No mám tu na vás otázku , na autě mám klasický malý displej který mi ukazuje jen spotřebu nebo dojezd nebo datum .. no a rád by jsem jej vyměnil za diplej který ukazuje hodnoty zároveň (zároveň spotřebu+dojezd+pruměrnou rychlost) a má takové ty dvě záložky , máme ho na C4 picasso a viděl jsem ho už na pár 307 tak se chci zeptat jestli pasuje na předfacelift a bude mi ho jen po namontování stačit povolit na dia (tu mám ) nebo se musí něco předělat v kabeláži ? a nebo to nebude fungovat vubec ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 19. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 Takže s 307mou už je něco najeto tak jsem postupně našel mouchy na které se teď zaměřím = Už mi tu na poličce leží nové brzdové destičky a olej na výměnu + palivák a vyčištění sítka u DRV (hlásí antipollution fault a občas vypne turbo , řešeno už předchozím majitelem , po vyčištění a smazání chyby na další rok klid ). Jinak s autem naprostá spokojenost, s picassem to nejde srovnávat jak výkonem tak tichem uvnitř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Tak ať ti chvilku vydrží bez problémů a větších investic,jen to co je nutný k provozu a přeju hodně km bez nehod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Děkuji , ono většina závad už se projevila (pružiny, vstřikovače, napínák, atd..) tak snad bude "klid'", , jediná závada co se ted projevuje je spojka a až to bude v kritickém bodě tak ji vyměním a bude zas klid No a po dnešku mám i vyměněné destičky a hned při tom i přezul na druhou sadu liťáků se zimníma regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) Tam máš nějakou velkou baterii,to 72 Ah ? Já ji kdysi taky chtěl a bylo mě řečeno, ze se tam nevejde a dali me tam menší, teď nevím přesně jakou,musel bych pohledat ve svojim vlakne Jo,našel jsem měl jsem tudlentu Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem vendelinek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 23. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2017 JJ , je tam pokud si dobře pamatuju 77? , ale už druhá , první byla blbě uchycená a vzadu se prohnula o váleček , tak se vzala druhá a teď dávám bacha abych ji natlačil co nejvíc do předu ať se mi to nestane znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 20. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2018 (upraveno) Tak vás tu po delší době zdravím, peugeot funguje jedna radost ale začala se mi vyskytovat jedna nepříjemná závada.....Před nějakou dobou se mi začalo zdát že je motor kapku slabší v době kdy má naplno zabrat turbo ale pak se mi dokonce začalo stávat že když dám prostě víc plynu tak se turbo nesepne vůbec , jedu do táhlého kopce 110, přidám víc plynu a najednou cítím že vyplo turbo .... na rovince vetšinou stačí pustit plyn a zase ho zmáčknout ale jen po trochách a najednou zase jakž takž cítím že turbo zase naskočilo a jede ale jak akutně na to potřebuju šlápnout tak mám z auta atmosféru...četl jsem tu něco o hadičkách k ovládání turba ? myslíte že by to mohlo být ? hlavně mám doma druhý náhradní motor ale nejsem schopný přesně identifikovat o co se má jednat Kody chyb co mi vypisuje diagnotika: p0235 - snímač plnícího tlaku -nesoulad s atmosferickým tlakem p0246 - Plnící tlak turbokompresoru je příliš nízký Pokud by si někdo věděl rady tak děkuji Upraveno 20. červen 2018 uživatelem Sedlák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedlák Odesláno 26. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2018 Tak nakonec jsem si dal práci a jeden den si pořádně prošel motor a procházel hadičky od podtlaku až jsem našel pár trochu volnějších, tak jsem vzal z náhradního motoru jiné méně steřelé a zatím so problém s vypínajícím turbm neobjevil Jinak peugeot dostal nové letní gumy hankook s trochu větší šířkou a hned líp vypadá a hlavně odost lépe se chová (líp tlumí a drží ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pupíí Odesláno 13. červenec 2018 Sdílet Odesláno 13. červenec 2018 Ahoj, k těm podtlakum, a turbu, děje se mi to samé sice mám 607 2.2 hdi, ale jedu třeba na šestku do táhlého kopce poradím na pět a sešlápnuto auto nejede, nic neudělá, držísi rychlost a když neuberu a znovu postupně nepridám, tak spadne do nouzaku s chypou P0246. Já ale podezírám regulaci turba, že zůstane vyset, ale nejsem si jist, když jsem to zkoušel podtlak. Pumpou, tak vše chodí, ale v jednom místě to lehce vázne, tak si myslím že to podtlak, nebo vajíčko nepřetlačí. Podtlak. hadičku od solenoidu k turbu jsem měnil a zlepšení žádné. Ale protlak se na výstupu hadičky drží. dík jestli tě něco nenapadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlceon Odesláno 15. červenec 2018 Sdílet Odesláno 15. červenec 2018 P0246 jsem taky nedávno měl a bylo to vadným elektroventilem který reguluje podtlak. Vytáhnout ho a odzkoušet. Nevím jak funguje ten dobrý funkční ale kdyby někdo chtěl můžu mu popsat jak funguje ten nefunkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.