Jump to content
Taif

Taifův Peugeot 3008 GT Line, 2.0 blueHDi 110 kW

Recommended Posts

Tak jsem se konečně dostal k tomu abych založil vlákno k mému novému Peugeotu 3008. Jedná se o výbavový stupeň GT Line, motor 2.0 blueHDi, 110 kW, barvy měděná Cuprite v kombinaci s černou střechou a černě lakovanými zrcátky. Navíc je bezklíčkový vstup a startování, el. otvírání kufru, vyhřívaná sedadla, visiopark 1 - přední a zadní čidla + zadní kamera, 3D navigace, rezerva. Zde je pár fotek a nějaké další postřehy napíšu příště:papa

WP_20170929_18_16_23_Pro.jpg

WP_20170929_18_16_47_Pro.jpg

WP_20170929_18_17_03_Pro.jpg

WP_20170929_18_17_16_Pro.jpg

WP_20170929_18_17_30_Pro.jpg

WP_20170929_18_18_38_Pro.jpg

WP_20170929_18_19_37_Pro.jpg

WP_20170929_18_19_45_Pro.jpg

WP_20170929_18_20_12_Pro.jpg

WP_20170929_18_20_56_Pro.jpg

WP_20170929_18_21_17_Pro.jpg

WP_20170929_18_21_44_Pro.jpg

WP_20170929_18_21_54_Pro.jpg

WP_20170916_14_25_20_Pro.jpg

WP_20170917_13_22_59_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky všem za chválu:) Doufám, že to čekání za to stálo a auto bude sloužit ke spokojenosti. Už jsem ho umyl a dostalo ošetření od Pikatecu, ten se mi osvědčil už v minulosti na Oktávce...

MJSytic

Já mám raději manuál a manželka také, takže volba byla jasná. Zpočátku mi řadička přišla jakoby "mimo osu", ale zvykl jsem si a řadit jde pohodlně i s rukou položenou na loketní opěrce. Manželka si na to nestěžovala od počátku vůbec. Záleží asi na individuálním pocitu.

Jinak dnes jsme dali malý výlet, cca 100 km a podle palubního PC byla spotřeba po návratu domů 5,5 l/100 km, což při najetí zatím 1001 km:D považuji za dobrý výsledek. Jízda byla 90 % dálnice, zbytek okresky...Auto jede velmi dobře.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honza3008

Díky. Zatím jsem s autem spokojen velice. Manželka si auto nemůže také vynachválit. Svezení je parádní, zatím vše funguje jak má a spotřeba je i přes syrový motor příjemná, dynamika motoru je velmi slušná, není třeba se bát předjíždění, auto reaguje na přidání plynu příkladně. Jak jsi psal i ty, vypnul jsem aktivní hlídání v jízdních pruzích, přesně na zúžení na dálnicích, nebo i na různých uzavírkách pruhů a svedení do jednoho ( žluté provizorní pruhy) to neustále "tahalo za volant" a dvakrát mi to hlásilo abych opět uchopil volant:myslim Jinak vše ostatní v pohodě. Start stop systém mě mile překvapil, neotravuje a reaguje bleskurychle, nemám potřebu ho vypínat. Rádio, navigace a vše ostatní je také velmi dobré...Trochu víc jsou nervózní parkovací čidla, při zajíždění do vrat na pozemek před barák mi to neustále "hlásí" rostliny vedle v záhonu, ale zase lepší než kdyby bylo ticho a člověk by něco sejmul:aut Kapitola sama pro sebe je volant, ten je prostě boží, alespoň pro mě, proti tomu obrovskému co jsem měl v Oktávce, je tento super:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak píšeš @Taif

Volant je naprosto boží, padnul mi hned do ruky a zvykl jsem si na něj během první jízdy. Start - stop také nevypínám a vůbec neotravuje. A ty čidla - pořád lepší než kdyby to bylo "couvej, ještě můžeš, ještě můžeš - a teď se pojď podívat co jsi udělal" :D

Trošku mi vadí "blbnutí" sledování mrtvého úhlu za deště, jak píšu ve vlákně o mém P3008 - jsem zvědavý, jestli budeš mít také podobnou zkušenost. Já jsem ještě vypnul automatické přepínání dálkových světel - kvůli dálnici. Jinak jsem náramně spokojen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honza3008

Zatím jsem v hustém dešti nejel, takže nevím co to dělá u mě, myslím sledování mrtvého úhlu. Vždy jen zlehka pršelo a to fungovalo normálně. Co se týká automatického přepínání dálkových světel, tak toto jsem už také vyzkoušel a na normálních silnicích to funguje skvěle, nikdy to nezaváhalo a přeplo včas. Na dálnici (D5), jel jsem úsek od sjezdu na Rakovník do Prahy, to fungovalo dobře, jen jednou zaváhal, ale to protijedoucí auto mělo celkem bludičky, tak uvidíme do budoucna a i na jiných dálnicích, kdyžtak cestou po dálnici to vypnu.

Dále jsem se chtěl zeptat jestli někdo nemáte v autě integrované vůně, jejichž nastavení ( intenzita vůně) se provádí přes Ampfly, nebo Ampflity?:myslim Mě se stává to, že po každém nastartování musím znovu nastavit intenzitu příslušné vůně, protože se to po zastavení motoru (ne ale při start stop systému) vždy samo vypne. Nevím jestli to je normální nebo ne, zatím jsem to nikde nevyčetl. Předem díky za info...

Jinak já stále ještě nemám velký techničák od auta, takže zatím nemám ani spz. Prodejce mi už dal druhou převozku ( v pondělí) a techničák stále nedostal, prý chodí jinou cestou než auta...po třech týdnech už by to chtělo:nevim To je snad zakletý, na auto jsem čekal nestandardně dlouho a teď zase na techničák. Potřebuji objednat zimní alu kola a potřebuji vědět jaký rozměr bude zapsán v TP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavení typu a intenzizy vůně se dělá přes nastavení prostředí ( relax nebo boost ) tam se nastavuje krom jiného právě i vůně (takový ten čudlík nejvíc vlevo a trošku posunutý nahoru v klaviatuře). Když to uděláš přes "připojené aplikace" tak se nastavení po vypnutí zapalování "zapomene" a přenastaví na hodnoty nastavené pro dané prostředí. Jo a po nastavení musíš v daném prostředí uložit změny.

To máš opravdu pech @Taif s tím techničákem. Mě dorazil techničák druhý den. Tak držím palce ať je i toto brzy vyřízeno a ať je to Tvůj poslední problém s novým autem :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honza3008

Díky. Na to nastavení vůně jsem už včera přišel, muselo se to uložit, já to neuložil:aut S tím techničákem, nevím, prý také na to prodejce čeká jak na boží smilování, přešli navíc na nějaký nový program v pc. Asi něco na tom bude, páč jsem nedávno u nás ve městě viděl zaparkovaný Peugeot 2008 od stejného prodejce bez značek, na převozce, a tak jsem se díval ze kdy jí měl...no ze stejného dne jako já, takže taky ještě neměl techničák:myslim

Dneska jsem jel z práce a stavil jsem se s manželkou ještě na nákup a pak domů. Když jsem zaparkoval před obchodem, tak cítím smrad, jakoby se pálil papír. No, na nic jsem takhle honem nepřišel, ale když jsem přijel domů, tak to cítím ještě víc, otevřu motor a jakoby zpoza motoru ( tedy mezi motorem a zadní stěnou pod čelním oknem slabý kouř a smrad spáleného papíru. Nakonec jsem zjistil, že zřejmě tam zapadl malý letáček, který mi někdo zastrčil za stěrač a opálil se ( jeden jsem měl za stěračem když jsem jel z práce). Teď už to je v pohodě, pro jistotu jsem auto ještě pořádně projel a už to nedělá, tak to vypadá na ten kus papíru, uvidíme ještě zítra. Konzultoval jsem to telefonicky se servisem Peugeot a prý to je možné., mohla to být klidně i nějaká papírová  nálepka, kterých tam je různě požehnaně.Kontrolky žádné nesvítí a vše jinak šlape jak má...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se v motoru u výfuku spálila papírová nálepka, která se odchlípla. Už je vše OK. Auto zatím šlape jak má, takže spokojenost. Spotřeba už zase o něco klesla, jel jsem teď celkem štreku, cca 400 km a spotřeba 5.2 l, což považuji za velmi slušné. Je pravda, že dodržuji rychlostní limity 130,90,50, občas jen něco málo navíc:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...