Jump to content
Rommart

Lambda sonda nová Bosh a stále se v intervalu do 50 km rozsvítí ponorka

Recommended Posts

Zdravím všechny, řeším takovou patálii s Lambdou tzv. diagnostickou, u P307 1,6 benzín r.v.2002 80kw, elektrikář vyměnil už v pořadí druhou lambdu za katem, a vždy do cca 50 km ujeté vzálenosti se rozsvítí ponorka a pokaždé to vypíše stejné chybové hlášení P0136 a P0141, když připojil lambdu na diagnostiku tak je funční dle jeho měření které připojuje přímo na svorkovnici lambdy u hlavy motoru. Po vymazání hlášení znovu připojí na měřák a je funkční vyhřívání lambdy, po ujetí cca 48 km se vše opakuje. Setkal se s tím už někdo? Může to dělat ECU? Protože obě lambdy i kat jsou funglovky a na lambdy z druhého peugeotu je to stejné a přitom na vozidle ze kterého se půjčily pro vyzkoušení jsou plně funkční. Jen na té moji potvůrce se dějí zajímavé věci.Dnes jsem byl v origo peugeot servise a rovněž na nic nepřišli protože lambda jela i s vyhříváním.Prosím pokud někdo máte stejnou zkušenost zkuste poradit po čem ještě jít? Mě už napadá jen ta ECU. Předem všem moc díky. Pro případ potřeby uvádím i VIN  VF33CNUFB82365187

Edited by Rommart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro Instalathorcz. Já mám vyměněný jak úplně nová kat tak obě lambdy a elektrikář když mě vidí tak se už ježí. Byl jsem už několikrát na diagnostice a ani v autorizovaném servise nic nezjistili, a dneska se už ponorka rozsvítila dokonce chvíli po nastartování motoru. A pokud vymažu chyby tak opět po pár kilometrech svítí a pořád stejná závada, za kontrolu kabeláže a konektorů jsem zaplatil skoro 3000,-kč a problém trvá a to nemluvím o smradu z výfuku, auta se ode mně vzdalují na cca 100-200m já se jim nedivím, stál jsem za svým autem a když jsem se trošku nahnul k výfuku tak je to fakt mazec, neskutečně štiplavý smrad fákt šílený, nevím si už rady a zuřím v jednom kuse. Kdysi jsem měl 206 ve stejné kubatuře a ta byla zlatá, za 5 let jsem nemusel řešit jedinný problém.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano to co popisuješ tak je katalyzátor. Ted jsem byl u mechanika a mám stejný problém. A jestli ti výfuk i bubla tak to mas na 100% ono. Kamos je mechanik a sehnal mi katalyzátor za 900 Kč z Polska. Kvalita asi nic moc ale prý to do obsahu 1,8 u aut nevadí a nikdo si ještě nestezoval. Tak jsem zvědav. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mě to povidej :D Už jsem měl rozdelany cely kabelový svazek který jsem kabel po kabelu kontroloval a nic jsem nenašel. Pak jsem měnil různá čidla která by to mohla dělat a nic :D Lambdy mám napojeny na falešnou kostru a taky stejný :D Mám chuť to hodit ze skály :D Taky ti to krásné žere 10 litru na 100 ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chvála bohu spotřeba se drží kolem 8-8,5L ale ty emise. Je mi samozřejmě líto řidičů že musí šňupat ten humus z mého výfuku, jenže já jsem Plně invalidní a bez auta jsem totálně nahraný. Já už uvažoval i o úplně jiném katu ( teď nový je PSA) lambdy Bosh. Revize elektro jak jsem již psal. A to se nebavím o těch nervech kdy mi vezmou techničák. Protože jezdím denné stejnou trasu. Ani staré embéčko tak nesmrdělo a to nemělo kat ani lambdy, já už nechal vyměnit olej, filtry oba, svíčky, zapalovací rampu plus ty lambdy a katalyzátor, a furt všechno špatně. Už jsem uvažoval že kdybych měl na jiné auto tak ho zruším. Jenže invalidní důchody jsou v našem Kocourkově šíleně nízké, jedině že bych si změnil barvu pleti, to bych pak dostal příspěvek i na to auto. Jenže smůla bo jsem bílý a krypl k tomu. No v pondělí mě čeká další kolečko po servisech. Tak buď to nerozdýchám já, nebo auto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já už vyměnil všechna čidla co jsem našel :D Bohužel taky nemám na jiné a lituji dne kdy jsem dal pryč 106 ku a vyměnil to za tento kram.  Na té jsem za 3 roky delal jen rezavy blatnik a ložisko. Nepočítám tedy olej a destičky. A tohle ? Ekologicky nesmysl. Výplatu mám jen jednu a už jsem se zadlužil kvůli tomu na 15 litru 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se ještě sice nezadlužil ale asi tak dopadnu taky, protože opravdu ten mág který sesmolil 307 dokupy by měl být pověšený na nejbližším elektrickém sloupu. No poslední naděje je pro mě v to pondělí. Už jsem uvažoval zkusit nechat kopit starší řídíci jednotku, jenže ta pálka za ni je šílená, a kdo mi zaručí že problém se ztratí? To je právě na houby ta nejistota, jedinná jistota je že kdybych si platil spolčnici tak bych měl z toho aspoň požitek ale tak akorát se mnou jebe pažout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máme stejně nápady :D Já přemýšlel o přehrání softwaru zase :D Ja nad tím autem zlomil hůl :D Kupuju už jen levné díly z Německa z jejich druhovyroby protože už toho auta mám celkem dost :D 307 je z dob kdy se snažil každý ušetřit na všem a podle toho to auto vypadá. Horší elektriku jsem nikdy neviděl. To co je ve svazcích jsme my vyhazovali ve výrobě. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělají to různé chiptuning servisy ale myslím ze u mě to děla ten katalyzátor. Stojí to jinak asi 1000 až 1500 Kč. Každopádně to nic nemění na tom ze to auto je kram :D Minule jsem ho omylem nechal přes noc se stazenym okénkem spolujezdce a auto tam ráno porad bylo :D Kdo by to taky kradl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem se po jejich práci u nás v Teplicích s nima nakonec pohádal protože jsem porad platil ale nikdy nebylo nic vyřešeno :D Pro mě je autorizak zapovězeny protože po té scéně co jsem jim udělal by já mě zavolali asi policii už :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já vím že autorizáky nejsou nejlevnější, jenže já mám nevýhodu že jsem tělesně postižený a bohužel po zkušenostech s dílnami kterých jsem v posledních 14 dnech navštívil 8 a každý jen moment připojíme to a 500 v pr.... a výsledek stále stejný. Mi to připadá že dneska je to nastaveno tak že obrat bez sebemenších nákladů a poslat k dalšímu aby i on mohl vydělat, každý hlásá jak je dnes technika na úrovni že stačí připojit k diagnostice, zjistit závadu a vadný díl vyměnit a je to. Jenže chyba lávky. Není to ani zdaleka pravda. jeden známý mi dnes v telefonu říkal, dej tam kat od Bosalu a lambdy od Boshe a máš po problému, tak jsem mu položil telefon, protože jsem si myslel že si ze mě utahuje. A pak jsem se omluvil a vysvětlil mu že nemám sice Bosal ale PSA katalyzátor ale lambdy od Boshe jsou, tak suše jen poznamenal, tak máš asi pokažené. Takže on chudák jaksi netuší co je to za nervové vypětí když člověk z toho pověstného hovínka co má tak ještě mění a mění a výsledek kde nic tu nic.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už začínám přemýšlet snad i nad tím zdali není něco v software co by prostě jiné díly (lambdy než PSA nenačetlo nebo nechtělo s něma prostě komunikovat.) Protože mi to jinak fakt hlava nebere, při 170 000 km aby bylo auto na odpis, to je brutal. Můj otec má Astru 96, má najeto cca 356000,- a dělal akorát běžný servis (desky, kotouče, oleje, fitry, jednou rozvody i s vodní pumpou, a svíčky s kablama.) jinak opravdu bez dalších investic. Byl jsem totální Vůl, že jsem si raději nekoupil něco jiného, no uvidíme, rozhodující bude pondělí. A ještě se vrátím k tomu co ti říkal ten tvůj kámoš mechanik, ten kat z toho polska je jen samotný kat? nebo tak jak to prodávají v obchodech i s trubkou a přírubami pro sběrné potrubí a přední tlumič? Protože to máš jinak super cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar chlapi, ten smrad z výfuku, co jde, je nespálený benzín, nebo jak to smrdí? Kontroloval někdo tlak benzínu a průchodnost přepadu zpět do nádrže? Přiznám se, že vůbec netuším, jaký systém vstřikování mají vaše motory, ale já měl na na 405 1.6, což byl teda předpotopní jednobod, ucpanou vratku do nádrže, tudíž čerpadlo tlačilo většinu benzínu do motoru a vstřikovací ventil to nezvládal regulovat, prostě to ním protýkalo. A taky asi pět servisů vůbec nevědělo, co se děje, vyměnily mi lambdu, pak se ukázalo, že to nepomolo a že ta stará jev pohodě. Nakonec chlapi v jednom servisu mě vyslechli, co stím kdo všechno už dělal, jako první napíchli dia, jako druhé změřili tlak v palivovém vedení, protože to mělo brutálnš bohatou směs, pak vzali hadičku od přepadu, hodili ji do kýble a najednou bylo vše v pořádku. :) Tlak klesnul, lambda v pohodě.... Před nádrží byla prostě ucpaná vratka. Tak ji vyměnili a bylo po problému, Trvalo to asi 45 min...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...