Laďa Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 https://www.novinky.cz/auto/450159-test-peugeotu-3008-1-2-puretech-staci-to.html radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Nebylo by tomu lépe v modelech, přesněji u 3008? Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Přesunuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 26. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2017 Přemýšlel jsem jestli to dát do novinek, modelů nebo pokecu. A u mě to vyhrál pokec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Nic překvapivého. Tříhrnek do 3008 ani čtyřhrnek do 5008 (nebo 508) prostě NESTAČÍ. 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Jel si aspoň s něčím z toho? Když potřebuješ krouťák, kup si naftu. 90%těchto aut je a bude stejně v naftě. Tyhle motory jsou jen ceníkové od. Plus pro ty, co jezdí kolem komína. Osobně bych i tento motor bral. Ať už v 3008 nebo 308mě. Laďa, Péťa a Charlie 1 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Nebude v naftě. Nafta je na ústupu. Ve starším autě si jí ještě samozřejmě několik let bez problému koupíš, v novém již velice brzy ne. Jel jsem v 5008 2.0Hdi, jelo to hezky, o motoru člověk prakticky nevěděl - dokud nestáhl okénko nebo nevystoupil ven... "kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla ...." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Bol som toto auto s motorom 1,2 vyskusa, velmi dobre vozenie, ale ako pisu v clanku, na vozenie po meste. Na predbehnutie mimo mesta to nie je a ak ano, treba mat na to dostatocny priestor, ale ako som pisal, do mesta vhodne. U mna pri tomto aute vyhrava 1.6 HDi so 6 rychlotnou prevodovkou alebo automatizovanou a na jazdenie hlavne mimo mesta je super 2.0 Hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Akorát že u tohota auta (i u jiného) je na tom dynamicky ta 1,2l o dost líp, než 1,6HDi. Možná jsi zvyklý na 2,0 HDI z podpisu, tam je dynamika samozřejmě na straně toho dvoulitru, ale 1,6 se vůbec nechytá. Mimochodem v 308 jede ta 1,2l skvěle. Viz http://www.zeperfs.com/en/duel6499-6740.htm. Jinak ta recenze snad ani nestojí za komentář. StibTo - S čím porovnáváš 1,6 THP v 508? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 V 308 som s 1.2 nesiel, ale verim, ze je to lepsie ako v 3008, nakolko je to lahsie auto. Ja osobne tu 1.6 hdi som myslel na bezne vozenie, asi som este stara skola, ale motor ma mat 4 a viac valcov. Ano, tie nove trojvalce su na tom technologicky lepsie, ako boli volakedy 3 valce, ale nesadol mi tento motor. Ja osobne zastavam nazor obsah nenahradis, preto som aj 508 kupil s 2.0 hdi 120kw a nie 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. září 2017 Sdílet Odesláno 27. září 2017 Ajap : Jediná 1,6 THP co zatím jela tak, jak bych očekával byla ta v 308GTI a v RCZ. To jelo zas naopak moc Co na tom, že ten motor bude po 50.000km po GO ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 1,2 puretech ma lepsiu dynamiku ako 1,6 hdi, porovnaval som ich. Predtym som aj mal dlho 1,6 hdi. Samozrejme na Puretechu si treba pred predbiehanim podradit, staci o jeden stupen. Tam kde tah hdi konci, na puretechu len zacina. A potom pekne taha az do 6 tisic. Celkom zabavne vozenie. Zivotnost motora tazko hodnotit, aj diesel ma nejake svoje "kurvitka". S&I a Ajap ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Docela se těším, až tu někdo s 1.2 zveřejní třeba po 100.000km spotřebu a výdaje na servis motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Nevidim dovod preco by sa 1,2 puretech nemal v dobrom zdravi dozit 100k km a viac. V aute velkosti 308 alebo 3008 sa nijako netrapi. Kludne sa da jazdit aj v rozmedzi 2-3 tisic otacok. Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Nevím jak si stojí tyhle dnešní 1,2 já ji měl ve Fiatu Brava, byl to 1,2 16v 82oslíků, kupoval jsem ji novou v r.2001,prodával s cca 125000km kolegovi z práce a jediné co se na motoru dělalo byly rozvody,svíčky a kabely a na podvozku silenty ramen a výfuk,kolega přidal tlumiče a také ji pak taky pustil dál a nakonec se auto oklikou vrátilo zpět do Jc s klukem,který nastoupil k nám do firmy,namotáno prý už cca přes dvěstě a udajně s motorem také nic nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 dožije se bez problémů i 200 tisíc, nebo si myslíte, že PSA nedělá životnostní zkoušky?? mmch., 200 tisíc je pro průměrného majitele 15-20 let provozu auta, jel jsem s variantou 110 koní a jede to dobře, nakonec--kdo chce V8 a 300 koní, má možnost si v této republice koupit i takové monstrum, nové i ojeté, ale myslím si, že takoví lidé nevypisují po autoforech, ale jdou a koupí si ho, vlastně pak vypisují, jak to oje.bat, aby to jelo za pár korun, jako jejich bývalý pežot 1.4 benz. Ajap, Milan+, Vena garážmistr a 4 další ohodnotil 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Stibto: Asi tě zklamu, ale pokud se životnost a spolehlivost motorů v průběhu let mění, tak spíše nahoru. Tvůj 2,2 litr se 120kW je optikou pár desítek let zpět taky "vyhoněný a přecpaný kurvítkama". A podruhé tě asi zklamu tím, že ta 1,2 s turbem jede v 308 dokonce o něco málo líp, než ten tvůj 2,2l... http://www.zeperfs.com/en/duel5327-1406.htm Kombinovanou spotřebu mám za prvních necelých 10tkm 6,8l/100km s převažujícím městským provozem. Dálkové cesty s "neloudáním se" jsou lehce přes 6l. A pokud se na plyn pořádně šlápne, tak to taky není žádná hrůza. Průměr a spotřeba níže byl dosažen s naloženým autem. Jelo se po dálnici prakticky konstantně 160km/h. Kdybych tak jel se starou 308SW s 1,6VTi tak jedu minimálně za 9l, možná k deseti... MikeSV, Laďa, Péťa a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 13. leden 2018 Sdílet Odesláno 13. leden 2018 Predpokladam zivotnost 1,2 thp minimalne na urovni beznej 1,6 atmosfery. Ten motor vdaka turbu netreba tolko tocit ako atmosferu. A turba sa nebojim, nikdy som ho na mojich autach nemusel menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 Ajap když s tím jezdís mimo město max. 90km a s lehkou nohou za kolik se s tím da jet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 U mna 5,5 litra. Ked idem max 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.