Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Test Peugeotu 3008 1.2 PureTech


Laďa

Recommended Posts

před 11 hodinami, Ajap napsal:

Stibto: Asi tě zklamu, ale pokud se životnost a spolehlivost motorů v průběhu let mění, tak spíše nahoru. Tvůj 2,2 litr se 120kW je optikou pár desítek let zpět taky "vyhoněný a přecpaný kurvítkama". A podruhé tě asi zklamu tím, že ta 1,2 s turbem jede v 308 dokonce o něco málo líp, než ten tvůj 2,2l... http://www.zeperfs.com/en/duel5327-1406.htm

Kombinovanou spotřebu mám za prvních necelých 10tkm 6,8l/100km s převažujícím městským provozem. Dálkové cesty s "neloudáním se" jsou lehce přes 6l. A pokud se na plyn pořádně šlápne, tak to taky není žádná hrůza.  Průměr a spotřeba níže byl dosažen s naloženým autem. Jelo se po dálnici prakticky konstantně 160km/h.

Kdybych tak jel se starou 308SW s 1,6VTi tak jedu minimálně za 9l, možná k deseti...

Srovnávat 1,3T těžké auto s turbem s 1,6T těžkým autem bez turba je opravdu skvělý nápad ;) A optika "pár desítek let zpět" ? Stačí jedna dekáda, úplně. 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Charlie 1 napsal:

Ajap když s tím jezdís mimo město max. 90km a s lehkou nohou za kolik se s tím da jet?

Jezdím jednu trasu cca 50km, začátek přes město, pak víceméně mimo město s vlnitým profilem, poměrně plynulá jízda. Jezdím to tak 100-110km/h, spotřeba bývá na úrovni 5,1-5,4l dle PP. Ten proměřuje tak o 0,1l. Takže při rychlosti do 90km/h bych čekal spotřebu těsně pod 5l.

Upraveno uživatelem Ajap
oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, StibTo napsal:

Srovnávat 1,3T těžké auto s turbem s 1,6T těžkým autem bez turba je opravdu skvělý nápad ;) A optika "pár desítek let zpět" ? Stačí jedna dekáda, úplně. 

Srovnámím jsem reagoval na tvůj příspěvek " 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná :roll ". Dal jsem ti srovnání, že ten malý motor jede v 308 o fous líp, než ten tvůj 2,2 litr. Protože předpokládám, že srovnáváš s ním, na otázku oproti čemu ta 1,6THP nejede jsi neodpověděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Srovnávám to samozřejmě s atmosférou 2L a víc, v tom případě se mi jako rozumná alternativa od PSA jeví jedině když už tak ta 1.6. Ale komentoval jsem jen papírové hodnoty, sám jsem s autem nejel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, TomasARN napsal:

S kamaratom idem cez tyzden pozriet novu 3008, tak rozmyslam, aky motor mu odporucit. On s tym jazdi hlavne mimo mesto, cca 130 km tam a 130 naspät, mesto minimalne, skoro vôbec. Rozmyslam, ze pre neho by bol lepsi HDI. Aky mate nazor?

To uz vyzera na hdi. Ja som na thp jazdil 130 km denne spolu, tam aj spät a bolo to ok. 260km uz je vcelku dost. Sice rozdiel v spotrebe nie je velky, ale ked bude musiet tankovat vysokooktanovy benzin, tak to pojde do penazi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...
V ‎26‎.‎09‎.‎2017 at 11:48, StibTo napsal:

Nic překvapivého. Tříhrnek do 3008 ani čtyřhrnek do 5008 (nebo 508) prostě NESTAČÍ. 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná :roll

 

...tak že, do 5008 šestihrnek?:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejně se ty všechny přímovstřiky kolem 100000km zakarbonujou a bude konec.....to je jasná věc,detonační hoření je pruser všude jak u Tsi,Puretechu i všech ostatních i Renault u 1,2 má obrovský problémy,kdy se motory nedožijou ani 1 výměny oleje při 15000km;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...