Guest StibTo Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 (upraveno) před 11 hodinami, Ajap napsal: Stibto: Asi tě zklamu, ale pokud se životnost a spolehlivost motorů v průběhu let mění, tak spíše nahoru. Tvůj 2,2 litr se 120kW je optikou pár desítek let zpět taky "vyhoněný a přecpaný kurvítkama". A podruhé tě asi zklamu tím, že ta 1,2 s turbem jede v 308 dokonce o něco málo líp, než ten tvůj 2,2l... http://www.zeperfs.com/en/duel5327-1406.htm Kombinovanou spotřebu mám za prvních necelých 10tkm 6,8l/100km s převažujícím městským provozem. Dálkové cesty s "neloudáním se" jsou lehce přes 6l. A pokud se na plyn pořádně šlápne, tak to taky není žádná hrůza. Průměr a spotřeba níže byl dosažen s naloženým autem. Jelo se po dálnici prakticky konstantně 160km/h. Kdybych tak jel se starou 308SW s 1,6VTi tak jedu minimálně za 9l, možná k deseti... Srovnávat 1,3T těžké auto s turbem s 1,6T těžkým autem bez turba je opravdu skvělý nápad A optika "pár desítek let zpět" ? Stačí jedna dekáda, úplně. Upraveno 14. leden 2018 uživatelem StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 14. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2018 Před hodinou, MikeSV napsal: U mna 5,5 litra. Ked idem max 90 Jakým autem? Charlie 1 určitě chtěl vědět spotřebu motoru 1,2 v 308. Ty máš v podpisu 508 v naftě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 (upraveno) před 2 hodinami, Charlie 1 napsal: Ajap když s tím jezdís mimo město max. 90km a s lehkou nohou za kolik se s tím da jet? Jezdím jednu trasu cca 50km, začátek přes město, pak víceméně mimo město s vlnitým profilem, poměrně plynulá jízda. Jezdím to tak 100-110km/h, spotřeba bývá na úrovni 5,1-5,4l dle PP. Ten proměřuje tak o 0,1l. Takže při rychlosti do 90km/h bych čekal spotřebu těsně pod 5l. Upraveno 14. leden 2018 uživatelem Ajap oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 před 1 hodinou, StibTo napsal: Srovnávat 1,3T těžké auto s turbem s 1,6T těžkým autem bez turba je opravdu skvělý nápad A optika "pár desítek let zpět" ? Stačí jedna dekáda, úplně. Srovnámím jsem reagoval na tvůj příspěvek " 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná ". Dal jsem ti srovnání, že ten malý motor jede v 308 o fous líp, než ten tvůj 2,2 litr. Protože předpokládám, že srovnáváš s ním, na otázku oproti čemu ta 1,6THP nejede jsi neodpověděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 S kamaratom idem cez tyzden pozriet novu 3008, tak rozmyslam, aky motor mu odporucit. On s tym jazdi hlavne mimo mesto, cca 130 km tam a 130 naspät, mesto minimalne, skoro vôbec. Rozmyslam, ze pre neho by bol lepsi HDI. Aky mate nazor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 Srovnávám to samozřejmě s atmosférou 2L a víc, v tom případě se mi jako rozumná alternativa od PSA jeví jedině když už tak ta 1.6. Ale komentoval jsem jen papírové hodnoty, sám jsem s autem nejel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 před 5 hodinami, Laďa napsal: Jakým autem? Charlie 1 určitě chtěl vědět spotřebu motoru 1,2 v 308. Ty máš v podpisu 508 v naftě. 3008 s motorom 1,2 thp. Som tu cez mobil a moj podpis nevidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 14. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2018 ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 15. leden 2018 Sdílet Odesláno 15. leden 2018 před 21 hodinami, TomasARN napsal: S kamaratom idem cez tyzden pozriet novu 3008, tak rozmyslam, aky motor mu odporucit. On s tym jazdi hlavne mimo mesto, cca 130 km tam a 130 naspät, mesto minimalne, skoro vôbec. Rozmyslam, ze pre neho by bol lepsi HDI. Aky mate nazor? To uz vyzera na hdi. Ja som na thp jazdil 130 km denne spolu, tam aj spät a bolo to ok. 260km uz je vcelku dost. Sice rozdiel v spotrebe nie je velky, ale ked bude musiet tankovat vysokooktanovy benzin, tak to pojde do penazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 15. leden 2018 Sdílet Odesláno 15. leden 2018 Já mám auto z léta 2017 a už mám doporučený zase N95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 16. leden 2018 Sdílet Odesláno 16. leden 2018 Zaujimave. Zatial sice tankujem vysokooktanovy, aspon po prvu garancku co bude o 5 tisic km, ale potom prejdem na n95. Pri sucasnom vyvoji cien benzinu nevidim inu moznost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bosslibor Odesláno 15. únor 2018 Sdílet Odesláno 15. únor 2018 tak to už sem dlouho neviděl aby někdo rozebral motor u testu a mosím řéct že ta 1.2 vypadá velice dobře po technické stránce . MikeSV a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 16. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2018 Možná kdyby jsi sem chodil častěji, tak jsi to viděl už dříve Už to tu kdosi dával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 16. únor 2018 Sdílet Odesláno 16. únor 2018 V 26.09.2017 at 11:48, StibTo napsal: Nic překvapivého. Tříhrnek do 3008 ani čtyřhrnek do 5008 (nebo 508) prostě NESTAČÍ. 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná ...tak že, do 5008 šestihrnek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 16. únor 2018 Sdílet Odesláno 16. únor 2018 stejně se ty všechny přímovstřiky kolem 100000km zakarbonujou a bude konec.....to je jasná věc,detonační hoření je pruser všude jak u Tsi,Puretechu i všech ostatních i Renault u 1,2 má obrovský problémy,kdy se motory nedožijou ani 1 výměny oleje při 15000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 17. únor 2018 Sdílet Odesláno 17. únor 2018 Diesel je pasé, benzin karbonuje, tak potom nam uz zostavaju, ozaj uz len tie elektromobily. Alebo bicykel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. únor 2018 Sdílet Odesláno 17. únor 2018 diesel není pasé, nevěř všemu, co se kde píše Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 21. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Další test http://www.autojournal.cz/test-peugeot-3008-1-2-puretech-nasi-redaktorku-zcela-dostal/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. březen 2018 Sdílet Odesláno 2. březen 2018 "Tento lev naši redaktorku dostal do kolen" Jak tak na ní koukám, obávám se, jestli to u ní není už tak trochu reflex za léta praxe radim.1008 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. březen 2018 Sdílet Odesláno 2. březen 2018 Asi bych po jejím použití nechtěl sahat na tu šaltrpáku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.