Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Test Peugeotu 3008 1.2 PureTech


Laďa

Recommended Posts

Nic překvapivého. Tříhrnek do 3008 ani čtyřhrnek do 5008 (nebo 508) prostě NESTAČÍ. 121kw u 1,6 je sice hezká papírová hodnota, ale krouťák malý, dynamika bídná :roll

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel si aspoň s něčím z toho? :myslim Když potřebuješ krouťák, kup si naftu. 90%těchto aut je a bude stejně v naftě. Tyhle motory jsou jen ceníkové od. Plus pro ty, co jezdí kolem komína. Osobně bych i tento motor bral. Ať už v 3008 nebo 308mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude v naftě. Nafta je na ústupu. Ve starším autě si jí ještě samozřejmě několik let bez problému koupíš, v novém již velice brzy ne. Jel jsem v 5008 2.0Hdi, jelo to hezky, o motoru člověk prakticky nevěděl - dokud nestáhl okénko nebo nevystoupil ven... "kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla kadla ...." 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bol som toto auto s motorom 1,2 vyskusa, velmi dobre vozenie, ale ako pisu v clanku, na vozenie po meste. Na predbehnutie mimo mesta to nie je a ak ano, treba mat na to dostatocny priestor, ale ako som pisal, do mesta vhodne. U mna pri tomto aute vyhrava 1.6 HDi so 6 rychlotnou prevodovkou alebo automatizovanou a na jazdenie hlavne mimo mesta je super 2.0 Hdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorát že u tohota auta (i u jiného) je na tom dynamicky ta 1,2l o dost líp, než 1,6HDi. Možná jsi zvyklý na 2,0 HDI z podpisu, tam je dynamika samozřejmě na straně toho dvoulitru, ale 1,6 se vůbec nechytá. Mimochodem v 308 jede ta 1,2l skvěle.

Viz http://www.zeperfs.com/en/duel6499-6740.htm.

Jinak ta recenze snad ani nestojí za komentář.

StibTo - S čím porovnáváš 1,6 THP v 508?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 308 som s 1.2 nesiel, ale verim, ze je to lepsie ako v 3008, nakolko je to lahsie auto. 

Ja osobne tu 1.6 hdi som myslel na bezne vozenie, asi som este stara skola, ale motor ma mat 4 a viac valcov. Ano, tie nove trojvalce su na tom technologicky lepsie, ako boli volakedy 3 valce, ale nesadol mi tento motor. Ja osobne zastavam nazor obsah nenahradis, preto som aj 508 kupil s 2.0 hdi 120kw a nie 1.6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

1,2 puretech ma lepsiu dynamiku ako 1,6 hdi, porovnaval som ich. Predtym som aj mal dlho 1,6 hdi. Samozrejme na Puretechu si treba pred predbiehanim podradit, staci o jeden stupen. Tam kde tah hdi konci, na puretechu len zacina. A potom pekne taha az do 6 tisic. Celkom zabavne vozenie. Zivotnost motora tazko hodnotit, aj diesel ma nejake svoje "kurvitka". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak si stojí tyhle dnešní 1,2  já ji měl ve Fiatu Brava, byl to 1,2 16v 82oslíků, kupoval jsem ji novou v r.2001,prodával s cca 125000km kolegovi z práce a jediné  co se na motoru dělalo byly rozvody,svíčky a kabely a na podvozku silenty ramen a výfuk,kolega přidal tlumiče  a také ji pak taky pustil dál a nakonec se auto oklikou vrátilo zpět do Jc s klukem,který nastoupil k nám do firmy,namotáno prý už cca přes dvěstě a udajně s motorem také nic nedělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dožije se bez problémů i 200 tisíc, nebo si myslíte, že PSA nedělá životnostní zkoušky??

mmch., 200 tisíc je pro průměrného majitele 15-20 let provozu auta, jel jsem s variantou 110 koní a jede to dobře, nakonec--kdo chce V8 a 300 koní, má možnost si v této republice koupit i takové monstrum, nové i ojeté, ale myslím si, že takoví lidé nevypisují po autoforech, ale jdou a koupí si ho, vlastně pak vypisují, jak to oje.bat, aby to jelo za pár korun, jako jejich bývalý pežot 1.4 benz. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stibto: Asi tě zklamu, ale pokud se životnost a spolehlivost motorů v průběhu let mění, tak spíše nahoru. Tvůj 2,2 litr se 120kW je optikou pár desítek let zpět taky "vyhoněný a přecpaný kurvítkama". A podruhé tě asi zklamu tím, že ta 1,2 s turbem jede v 308 dokonce o něco málo líp, než ten tvůj 2,2l... http://www.zeperfs.com/en/duel5327-1406.htm

Kombinovanou spotřebu mám za prvních necelých 10tkm 6,8l/100km s převažujícím městským provozem. Dálkové cesty s "neloudáním se" jsou lehce přes 6l. A pokud se na plyn pořádně šlápne, tak to taky není žádná hrůza.  Průměr a spotřeba níže byl dosažen s naloženým autem. Jelo se po dálnici prakticky konstantně 160km/h.

Kdybych tak jel se starou 308SW s 1,6VTi tak jedu minimálně za 9l, možná k deseti...

IMG_4112.thumb.JPG.e15cdc1f831c462fbb69d3d37f3d93f6.JPG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...