Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Zdravim ve spolek, chci se poradit. Mám 406ku 2.0hdi 66kw. Vím že témat k regulátoru tady je dost ale mě zajímá, je regulátor nějak spojený s podávacím čerpadlem ? Diagnostika píše "ventil regulátoru tlaku paliva, mechanická závada". Nastartuju a po cca 30sec motor zdechne a nechce nastartovat. Když otočím klíčkem tak podávací čerpadlo nejede a motor tím pádem nenaskoči. Po několika pokusech se podavacka zase sepne a motor naskočí na brnk. Než začnu řešit regulátor, tak mě zajímá jestli jsou ty dvě věci propojeny nebo do čerpadla nejde nafta a tim padem to výhodi chybu na regulátoru. Hned mi vyskočí chyba motoru a když vytáhnu klíč tak motor zdechne cca po 10sec. Takže jít po regulátoru nebo podavačce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalisek1:

pokud před spouštěním motoru neběží podávací čerpadlo a občas ano, nebo po spuštění motor brzy zdechne, bude problém s podávacím čerpadlem, nebo jeho napájením. A pokud po vypnutí motoru klíčkem motor ještě běží, je problém s regulátorem tlaku paliva. Při vypnutí motoru klíčkem musí strmě poklesnout tlak paliva (a to má zařídit regulátor tlaku paliva) až pod hodnoty, kdy ŘJ povoluje otvírání vstřiků, aby je tentokrát zavřela. ŘJ je po vypnutí napájení ještě pár vteřin napájena a protože neklesl tlak, nechá motor ještě chvíli běžet. Řekl bych, že se ti sešly dvě poruchy najednou.

Upraveno uživatelem Mirekdoda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Mirekdoda napsal:

Dalisek1:

pokud před spouštěním motoru neběží podávací čerpadlo a občas ano, nebo po spuštění motor brzy zdechne, bude problém s podávacím čerpadlem, nebo jeho napájením. A pokud po vypnutí motoru klíčkem motor ještě běží, je problém s regulátorem tlaku paliva. Při vypnutí motoru klíčkem musí strmě poklesnout tlak paliva (a to má zařídit regulátor tlaku paliva) až pod hodnoty, kdy ŘJ povoluje otvírání vstřiků, aby je tentokrát zavřela. ŘJ je po vypnutí napájení ještě pár vteřin napájena a protože neklesl tlak, nechá motor ještě chvíli běžet. Řekl bych, že se ti sešly dvě poruchy najednou.

S regulatorem jsem počítal ale nejde mi do hlavy podávací čerpadlo chvíli jede a chvíli ne. Jako mechanickou závadu bych v něm vyloučil a hlavni relé čerpadla jsem vyměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, Mirekdoda napsal:

Dalisek1:

podávací čerpadlo může mít vydřené lamely komutátoru a záleží, jak se rotor motoru zrovna zastaví. Nebo ojeté uhlíky. Nebo špatný el. kontakt na konektoru u čerpadla.

Připojím žárovku na kable k čerpadlu. Pokud se nerosviti tak vyloučím jednu věc, zatím díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...