Pe102 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 Mám Peugeot 806, benzín 2litr, r.v. 1997. Při startování je slyšet vypnutí čerpadla, někdy se stane, že čerpadlo nevypne a nelze nastartovat. Musím opakovaně dávat klíček do druhé polohy až uslyším vypnutí čerpadla a potom můžu nastartovat. Je tam nějaké relé a kde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 no palivove rele je v pojistkach ale tohle spis vypada na problem s tlakem paliva pokud cerpadlo jede nemusis cekat az prestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 25. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2017 Nojo, ale když nepřestane, tak nenastartuji, stává se, že i za jízdy někdy, když sundám nohu z plynu, rosvítí se kontrolka funkce motoru a motor zhasne, jenom občas. Mám dojem, že to začalo o dovolené, po natankování benzínu, palivový filtr jsem vyměnil. Diagnostika nic neukázala, asi by se musla napichnout přímo při závadě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 (upraveno) u tohodle auta diag nic nerekne ono to nejak komunikovat nechce skusil bych vymenit palivove cerpadlo - ale je to opruz - musis sundat nadrz zacal bych tim jednodussim zjistit tlak paliva na liste a pak to rele EDIT: lip to asi nevymyslim motor.pdf Upraveno 25. září 2017 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 25. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2017 tlak na liště znamená namontovat někam na lištu manometr a jaký tlak tam má bejt protože nemám žádné schéma které relátko to je, řada, pořadí, v motorovém prostoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 jaky je kod motoru? alebo vin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 mel by to byt EW10J ale to rekne az dotazovany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 25. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2017 VIN: VF3221RB212343767 typ: RFU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 (upraveno) tlak paliva pomeraj hodnoty presne neviem ale bude to okolo 3 barov po pridani plynu na volnobeh cca 2.5 pozrel by som toto rele paliv cerpadla ci nema zaoxidovane kontakty bude bud cierne alebo hnede a tiez by som skontroloval narazovy vypinac cerpadla jeho konektor(piny) na oxidaciu Upraveno 25. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 To relé by mělo být (po otevření kapoty) vlevo pod řídící jednotkou. To znamená na straně u rozvodů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 26. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2017 domníval jsem se, že by to mohlo bejt některé z relátek v pojistkové skřiňce v motorovém prostoru, ale nevím které mám pouze návod k obsluze Evasion a tam je uvedeno relé čerpadla, ale není označeno které to je evasion a tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 (upraveno) a to chces vzit zarucicku a dovest k autu ?? Krtek2 ti poslal obrazek relatka tak otevri oci a podivej se pod kapotu Upraveno 26. září 2017 uživatelem Havlicek.Lukas krtek 2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Tak ne pod, ale vedle.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 1. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Protože jsem byl, až do včerejška mimo počítač, tak jsem až dnes vyndal relé palivového čerpadla, vyčistil mírně zoxidované kontakty, a čerpadlo už běží pořád, objednám nové a ozvu se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 1. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Prosím Krtka 2 kde jsi objednával to relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 skusil bych zastoupeni Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 Ahoj, mam take rele doma. Ale skor by som to videl na cerpadlo. Zmeraj tlak na liste a az potom ries dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 3. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2017 může mně někdo zjistit podle výše uvedeného VIN jaké relé palivového čerpadla k autu patří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. říjen 2017 Sdílet Odesláno 3. říjen 2017 4549 35 , ale to už ti psal krtek 2 , stojí 1535,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe102 Odesláno 5. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2017 tak relé palivového čerpadla to není dal jsem jiné a čerpadlo nevypne běží pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.