KapriQ Odesláno 21. září 2017 Sdílet Odesláno 21. září 2017 Ahojte, Potrebujem poradiť, kde mám hľadať problém. (Áno, aj som čítal som všetky témy na tento problém) Začnem od začiatku: Auto nedrží voľnobeh pri spomalení, parkovaní, atp. Robí to aj za studena, aj za tepla. Niekedy po štarte hneď chcípne, na druhý krát je všetko OK. Riešil som to cca 1-2 roky dozadu, stačilo vymeniť krokový motorček. Vymenil som krokáč + zelené čidlo a problém je ale rovnaký. Viete prosím poradiť, kde mám hľadať problém? Keď mi to začalo chcípať pri jazde, svietila kontrolka motora, vypípal som len chybu, hodilo myslím chybu 52 - "Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci." Moja taká špekulácia je. Buď je problém niekde v sání vzduchu, snímače, klapka, atď, alebo vo výfuku. Mám komplet robený výfuk, žiaľ spoje sú zvárané, je ich tam asi 3-5. Je to také neštastné, ale bohužiaľ. Myslíte, že by to mohla robiť diera vo výfuku, niekde hneď za zvodmi, resp pred stredným tlmičom? Kat nemám. Nejde mi totiž do hlavy jedna vec. Keď je auto v pohybe, tak vyšliapnem spojku, alebo keď vyradím, otáčky sa zastavia na 1200rpm, ale až keď auto takmer zastaví , otáčky padnú na 800rpm (Prípadne padnú pod 800 a auto sa skoro zadusí) tak ako majú byť, preto si myslím, že bude niekde problém so vzduchom nie v čidlách/snímačoch. Myslíte že blbosť? Nemôže to byť náhoda... Díky moc za pomoc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 vyfukem to nebude. problem bude na strane sani do motoru, je plastove nebo jeste hlinikove ? u plastoveho by mohlo byt nekde napraskle a mohlo by to sat falesny vzduch. u hlinikoveho jsem mel problem u tesnicich krouzku benzinovych vstriku, byly ztvrdle a netesnily. Chovalo se to dost podobne, jak pises. Mohla by byt taky napraskla hadicka vedeni odsavani benzinovych par, pripadne netesnost tam, kde je ta hadicka napojena do telesa skrtici klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 25. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2017 (upraveno) Díky za info. Len mi ten výfuk nejde do hlavy, pretože keď je auto v pohybe to nerobí, len keď zastavím resp idem strašne pomaly, resp. dojazdom do križovatky atp. Tak som myslel, že to bude niečo s tým a RJ sa dostávajú nejaké na prd údaje, keď to tahá falošný vzduch atp. Díky za navedenie. Sánie: Je hilníkové, takže to bude asi cajkTesniace krúžky na vstrekoch som menil, tým to asi tiež nebude... A aj staré boli OK.Skôr to vidím na tie benzínové pary alebo niečo so sáním/škrtiacou klapkou... Neviem teda presne či je to to, čo myslím ja, ale takto:Červené - 1. čidlo teploty nasávaného vzduchu 2. snímač polohy škrtící klapky | Nemôže byť aj tu chyba?Modré - to sú tie benzínové pary? Alebo čo sú to za hadičky pod a nad krokáčom?Zelené -> Nenašiel som žiadnu fotku, ale asi budeš vedieť čo myslím. Ako ide toto plastové koleno do sánia -> do klapky, tak do neho viď zelená šipka ide ešte taký Y-psilónový plastový medzikus, kde sa spájajú dalšie 2 hadičky, jedna ide z vrchu motora a druhá už ani neviem odkiaľ a tento Y-plastový medzikus sa mi dodrbkal, tak som si "vyrobil" taký svoj vlastný, ale asi to nebude 100% utesnené tak nemôže byť tam niekde problém? Termostat je tiež nový btw. Díky za odpoveď Upraveno 25. září 2017 uživatelem KapriQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 (upraveno) toto robi vela 1.8 16v ja som pretesnil sacie potrubie a vymenil skrtiacu klapku(osicka klapky mala volu) ,a vsetky neduhy zmizli cidla to nerobia budes menit zbytocne robi to falosny vzduch Upraveno 25. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 (upraveno) ja som to testoval tak ze som cez hadicku benzinovych par fukal dym z cigarety do celeho sania treba tam toho fest nafukat celu cigaretu a tam kde sa ti dvihne dym je netesnost mne to takto z klapky dvihalo ale pretesnil som aj hlinikove potrubie tu sa to malokedy pripisuje falosnemu vzduchu lebo krokac si to doreguluje a priskrti vzduch a auto zrazu ide dobre ale po dobu nez na to zareaguje to blbne u starsich typov motorov by to blblo stale lebo tam neni nic co by ten falosny vzduch doreguluje takze tam sa na to pride skorej Upraveno 25. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 25. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2017 Keď som nefajčiar? Netesnosť mám na tom plastovom kolene hneď za tou kovovou páskou za škrtiacou kalpkou, ale to tam mám dlho... Skúsim to celé rozobrať prečistiť a nejak pretesniť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2017 Sdílet Odesláno 25. září 2017 tak si kup vodnu dymku ta ta nebude dusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Výfuk je ok. Rozobral som sánie po klapku, tam to vyzerá všetko OK. Niekedy to ide OK, niekedy to trošku zase dusí. Sledujem to ešte a dám vedieť. Ale vždy mi to skape pri štarte, keď je chladnejšie, alebo je vonku vlhko... Nemôže to byť nejaký iný problém? V druhom vlákne sa písalo niečo o zle nastavených ventiloch?! Viď: BTW: do benzínu som skúsil pridávať aj VIF... Ale je to také isté. Auto inak tahá krásne, žiadne iné problémy nie su. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 mas hydrostely ventili sa nastavuju same Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 V 21.09.2017 at 17:31, KapriQ napsal: Keď je auto v pohybe, tak vyšliapnem spojku, alebo keď vyradím, otáčky sa zastavia na 1200rpm, ale až keď auto takmer zastaví , otáčky padnú na 800rpm... Tohle mi přesně dělá 2,0 u 806, zatím jsem to neřešil.... Tohle by asi falešný vzduch neměl dělat, když je to závislé na pohybu vozu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Mno a to je tá druhá vec, ktorá ma trápi. 1) To s tými otáčkami ako cituje Hafitiy 2) Chcípne po štarte - po druhom štarte ide krásne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) 1.8 micky (tie padajuce otacky )to proste robili ,stara elektronika zvlast po resete ecu sa to takto chovalo ked sa to nanovo ucilo ked su ti rady marne ,zvlast ked sa to vyriesilo no rob co chces trap sa s tym dalsie dva roky jak ja sa trapil tiez tak dlho keby to nefungovalo tak to ani nepredam respektive mi to pride otrieskat o hlavu lebo som to predal o par ulic dalej Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Jaký mají ty 1,8 řídící systém? Bosch, Magneti Marelli, Sagem, nebo něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 maju vsetky co si napisal ale ja mal bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 No a máš vypozorované, jestli ty systémy se chovají stejně, nebo aspoň podobně? Většinou se aspoň trochu liší (příklad: snímač polohy škrtící klapky x MAP senzor), tak by bylo divné, kdyby se chovaly stejně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) myslim tie prve 1.8 (bosch) co som mal aj ja vela ludi to popisovalo s tymi otackami nebude nahoda a to zdechanie po prvom starte u tej 1.8 je asi legendarne ale malo kto to vyriesil vecsinou s tym nemal nikto nervy lebo to slo do penazi (pokus-omyl)a bud si zvykol alebo casom predal snimace u bosch a sagem su stejne a tiez klapka tusim akurat ine vstrekovace ale su zamenne Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Hm, tak to jsme na mrtvém bodě... u té 806 mám MM s MAP.... a občas (ne vždy) mi na volnoběh kolísají otáčky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) pokial je to motor RFVtak co pametam u 406 tam sa tieto neduhy tak nevyskytovali sice snimace stejne jak u 1.8 ale ina skrtiaca klapka tam bola ten motor isiel paradne pre mna najlepsi motor co som zatim mal Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 před 1 minutou, krtek 2 napsal: ina skrtiaca klapka Aha, a jiný typ, nebo pouze průměr difuzoru? Mám, tuším, RFU.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 aha tak ty mas este ten starsi 8 ventilovy motor s tym nemam ziadne skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.