krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) ale zameral by som sa na krokac ,klapku falosny vzduch ,tlak paliva cidlo teploty motora (ked kolise za studena)atd map-by cukal takze toto asi nie Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) me kdysi taky chcipalo po prvnim startu, mezitim jsem postupne vymenil krokac, lambdu, MAP, cidlo teploty, cerpadlo v nadrzi (vsechny veci starim prokazatelne odesly, vydrzely kolem 17-18 let provozu, cca 500 tis km) delal jsem taky hlavu a tesneni pod ni, takze zabrouseni ventilu, gufera ventilu, preventivne i pistni krouzky, pretesnil jsem vstriky a sani a ted to nechcipe otacky drzi po startu krasne. mam bosch MP 5.1.1 Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) Tak ešte raz. Tieto veci som na aute spravil: • výmena testniacich kúžkov - vstreky • výmena zelené čidlo (ECU) • výmena krokáč • výfuk OK • pridané VIF aditívum do Benzínu • hlava bola robená asi v r. 2011/2012 Problémy: • otáčky neklesnú na 800 za jazdy po vymáčknutí spojky - ale až po úpnom zastavení auta. Niekedy padajú pod 800 až na 600... • po prvom štarte v chladnom počasí / vlhko to hneď skape, po druhom štarte to ide OK, necuká, otáčky si reguluje OK. Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem KapriQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 (upraveno) Ferry: No jo, ale při tolika úkonech asi těžko odhadneš, co mělo na zlepšení zásadní vliv, leda bys to dělal krok po kroku.... Upraveno 21. říjen 2017 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 o tvojom probleme je tu v historii strasne popisane ale odstranil to fery a mne sa to tiez podarilo po dlhom case mozno aj niekomu inemu ale nepametam komu inak kazdy menil cidla vsetko mozne a nic ked neveris hladaj v historii a mas co citat na 3 dni a zistis ze to trapilo x ludi a pomaly to nikto nevyriesil bola to proste velka zahada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 ted naposled (cca tri mesice zpatky) co mi otacky blby- za jizdy, kdyz jsem vyradil, drzely porad nad 1100 otacek, az pri zastaveni klesly na 800 a studeny mi to vzdycky dlouho startovalo, tak to bylo netesnosti sani kolem zaslepeneho stareho LPG vstriku, ktery se postupem casu vyklepal (nalisovany hlinik v hliniku). Vymenil jsem sani za jine, uz tu novejsi plastovou verzi, a od te doby zase klid. Takze ja bych hledal tu netesnost, ono by to mohlo byt videt i na diag, jak se meni tlakove pomery za jizdy a v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.