Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 1.8 16V - nedrží otáčky (Krokáč/Zelené čidlo vymenené)


KapriQ

Recommended Posts

me kdysi taky chcipalo po prvnim startu, mezitim jsem postupne vymenil krokac, lambdu, MAP, cidlo teploty, cerpadlo v nadrzi (vsechny veci starim prokazatelne odesly, vydrzely kolem 17-18 let provozu, cca 500 tis km) delal jsem taky hlavu a tesneni pod ni, takze zabrouseni ventilu, gufera ventilu, preventivne i pistni krouzky,  pretesnil jsem vstriky a sani a ted to nechcipe ;) otacky drzi po startu krasne. mam bosch MP 5.1.1

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ešte raz. Tieto veci som na aute spravil:
• výmena testniacich kúžkov - vstreky
• výmena zelené čidlo (ECU)
• výmena krokáč
• výfuk OK
• pridané VIF aditívum do Benzínu
• hlava bola robená asi v r. 2011/2012

Problémy:
• otáčky neklesnú na 800 za jazdy po vymáčknutí spojky - ale až po úpnom zastavení auta. Niekedy padajú pod 800 až na 600...
• po prvom štarte v chladnom počasí / vlhko to hneď skape, po druhom štarte to ide OK, necuká, otáčky si reguluje OK.
 

Upraveno uživatelem KapriQ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tvojom probleme je tu v historii strasne popisane  ale odstranil to fery a mne sa to tiez podarilo po dlhom case 

mozno aj niekomu inemu ale nepametam komu 

inak kazdy menil cidla vsetko mozne a nic ked neveris hladaj v historii  a mas co citat na 3 dni a zistis ze to trapilo x ludi a pomaly to nikto nevyriesil bola to proste velka zahada 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted naposled (cca tri mesice zpatky) co mi otacky blby- za jizdy, kdyz jsem vyradil, drzely porad nad 1100 otacek, az pri zastaveni klesly na 800 a studeny mi to vzdycky dlouho startovalo, tak to bylo netesnosti sani kolem zaslepeneho stareho LPG vstriku, ktery se postupem casu vyklepal (nalisovany hlinik v hliniku). Vymenil jsem sani za jine, uz tu novejsi plastovou verzi, a od te doby zase klid. Takze ja bych hledal tu netesnost, ono by to mohlo byt videt i na diag, jak se meni tlakove pomery za jizdy a v klidu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...