Guest Miky32 Odesláno 19. září 2017 Sdílet Odesláno 19. září 2017 (upraveno) Ma nekdo zmaklej postup jak sundat altik ve 406tce nejde mi vysunout sroub narazi do plechu u podbehu Upraveno 19. září 2017 uživatelem Miky32 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 20. září 2017 Sdílet Odesláno 20. září 2017 Ten spodný srob sa nevyberá, len sa vykruti, a v alternatore je drazka, a tahas hore aby sa dostal z ulozenia. Musis dať nabok servo, aby sa sa dostal k srobom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 20. září 2017 Sdílet Odesláno 20. září 2017 ok jdu to nejak zkusit dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 20. září 2017 Sdílet Odesláno 20. září 2017 (upraveno) TAk sem povolil ty dva srouby vysunul dostrany tak aby neprekazeli ulozeni, chci tahnout nahoru a zaboha to nejdevzdyjen lehce hrkne ale drzi jak kdybyto drzelojeste něco. Upraveno 20. září 2017 uživatelem Miky32 Pridal sem foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 20. září 2017 Sdílet Odesláno 20. září 2017 ty pouzdra v pravo od altiku si myslimze to nejspis budou drzet jinak sito neumim predstavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 3. říjen 2017 Sdílet Odesláno 3. říjen 2017 byl to porodalternator mel spatnou diodu a nacaty vynuti uz tam mam novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. říjen 2017 Sdílet Odesláno 4. říjen 2017 A ako sa ti ho podarilo vybrat? Držalo to len v tých puzdrach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. říjen 2017 Sdílet Odesláno 10. říjen 2017 ha, koukam, ze se muj prispevek nevlozil. Psal jsem ho na mobilu a asi se nevlozil. Drzi to jen na tech pouzdrech, nemaji sice zadne zapusteni, ale tim, jak se stahnou sroubem, tak dokazou altik drzet dost fest. Musi se zapacit mezi motorem a alternatorem, pripadne opatrne vyklepat altik nejakou palickou smerem dolu ven. Pri montazi je pak dobry klepnout do pouzder, aby byla vetsi mezera a altik sel lehce vlozit mezi ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 ano drzelo jen na pouzdrech vyndal sem ho ale tak ze sem ho vyklopil a pak odmontoval drzak alternatoru :)a slo to cele ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
journey3 Odesláno 16. květen 2018 Sdílet Odesláno 16. květen 2018 Ahoj musel jsi také vyndavat napínací kladku?Mám Coupe 2l a spodní šroub neujde vytáhnout je tam ta kladka.Dik za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 5. listopad 2019 Sdílet Odesláno 5. listopad 2019 Ozivim kostlivce ale mám trochu jiné otázky. První jestli pasuje altik z 1.8 LFY do 2.0RFV? A druhá jestli se dá vyměnit regulátor bez vyndávání altiku z auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 5. listopad 2019 Sdílet Odesláno 5. listopad 2019 Prve neviem, treba pozriet moznost pre ake modely sa pouziva, a to druhe neda, najjednoduchsie sa to robi ked je to vonku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 5. listopad 2019 Sdílet Odesláno 5. listopad 2019 Aha,díky za info. Takže altik půjde stejně ven, tak zkusím ten z 1.8 a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 7. listopad 2019 Sdílet Odesláno 7. listopad 2019 tak altik vyměněn za jiný. Vzal jsem z 1.8 LFY bez klimy a demontáž naprosto v pohodě. Proti spodnímu šroubu byla v kastli díra ( vypadala origo), takže šrouby na pohodu. Výměna na 2.0 RFV s klimou byla náročnější ale zadařilo se. Jinak jsem neoddělával servo, ale obě kladky (napínací i vodící) musely dolů a proti spodnímu šroubu mi zavazela trubka co jde od chladiče dozadu, tak tu jsem odšrouboval z držáku a pak se to nějak urovnalo Napínací a vodící kladku jsem měnil loni ( zároveň s kompresorem), takže jsem je nechal, jinak bych je měnil teď. Altik je Valeo a dává na volnoběh 13.6 V s potkávačkama, původní nechám zrepasovat pro případ další potřeby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.