oplis Odesláno 7. září 2017 Sdílet Odesláno 7. září 2017 Ahoj. Při jízdě po dálnici vyskočila při akceleraci univerzální chyba závada na systemu čištění spalin. Žádný pokles výkonu. Dignostika ukázala následující: P0087 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Tlak je nižší než požadovaný P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Tlak v rampě příliš silný P1166 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Chybný tlak v rampě P0495 Obvod skupiny ventilátoru chlazení - Koherence mezi rychlostí otáčení ventilátoru chlazení motoru a požadavkem Nesetkal se s tím prosím někdo? Peugeot 407 SW, 2.0 HDI, 100kW, r.v. 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oplis Odesláno 11. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2017 Tak sobota návštěva oficiálního Peugeot servisu. Pán mi nabídl dvě možnosti - Výměna regulátoru (asi DRV? už si přesně nemapamtuju, je to něco na čerpadle) - Kompletní repase čerpadla, vstřiků. Tam se cenově bavil kolem 50 000 Kč Takže jsem objednaný na výměnu regulátoru a pak uvidíme jestli to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oplis Odesláno 21. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2017 Ahoj Takže šel jsem do první, levnější varianty a to výměna regulátoru. Zatím najeto od výměny cca 3000 km a bez problémů, hláška ani jednou nevyskočila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 22. listopad 2017 Sdílet Odesláno 22. listopad 2017 P0087 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Tlak je nižší než požadovaný P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Tlak v rampě příliš silný P1166 Ovládání regulátoru tlaku paliva - Chybný tlak v rampěP0495 Obvod skupiny ventilátoru chlazení - Koherence mezi rychlostí otáčení ventilátoru chlazení motoru a požadavkem - přesně tuto chybu jsem měl také, nešla mi klima (nespínal kompresor). U mě to byl vadný větrák, jak do něj padá bordel a voda tak to nejspíš odpálilo řídící jednotku uvnitř větráku (sahary). Vyřešeno koupí nového origo větráku, z vrakáče to ukazovalo stejnou chybu. Ještě je možné, že bude chyba ve vedení od ŘJ motoru k větráku které udává pokyny větráku a naopak větrák udává svojí rychlost. Pokud chceš otestovat tu klimu, zajeď někam kde je +5 stupňů nebo přidrž ruku na pupíku co je na pravém zpětném zrcátku, dej klimu do režimu AUTO a poslouchej jestli sepne kompresor (cvakne spojka) a po chvíli by se měl roztočit i větrák chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.