zidane256 Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Ahoj, tak včera jsem se stal šťastným majitelem peugeota 508sw 1.6ehdi 82kw. Při jízdě z autobazaru se naskytl problém s pocitadlem spotřeby. Celou cestu mi měřidlo spotřeby ukazuje průměr a aktuální spotřebu přes 30l/100km. Realita je však jinde po tom co jsem spočítal spotřebu tak to vychází kole 6litru. Píše to pořad tak obří spotřebu ale dojezd na plnou nádrž to píše kolem 1500km. Kde muže byt problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimi256 Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Ahoj, a je to opravdu údaj v l/100km? Není to 30km/l nebo 30mpg? Myslím, že přepnutí na l/100km se dá udělat na palubním pc mezi budíky. Pokud je to opravdu 30 l/100km tak leda jestli nejde udělat nějaká kalibrace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Tiez ma ako prve napadlo, ci to nema nastavene nanieco ine v palubnom pocitaci. Skus to este raz pozriet a pripadne zmazat pocitadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 ma nastavene kilometry na litr :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidane256 Odesláno 5. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2017 Jo km na litr asi to bude ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidane256 Odesláno 5. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2017 A jak se to prenastavuje ? auto na mě mluví německy nevím ani jak přepnout jazyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 nastartuj a stlacenim laveho kolecka na volante sa dostanes do menu /displej medzi tachometrom a otackomerom/ tam zmenis nastavenia, aj jazyk aj ine veci. Auto musi stat loque ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidane256 Odesláno 5. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2017 Díky moc. Problém vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 4. březen 2018 Sdílet Odesláno 4. březen 2018 Zdravím, nechci zakládat nové téma, snad to bude patřit sem. Nefunguje mi vůbec display mezi budíkama. Tma. Tímpadem nejde ani tempomat. Nesetkal se s tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. březen 2018 Sdílet Odesláno 4. březen 2018 Ahoj, zkontroluj pojistku F22 na BSI v palubce. Napájí také počítač parkovacího asistenta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 Tak prý pojistka k tomu přímo není. Proměřili mi to v servise, prý je vše OK jen to prostě nefunguje. Nevhápou proč, ještě se s tím nesetkali. Takže objednán nový středový display Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 me to prijde,ze s cimkoliv prijdu do servisu, tak se s tim jeste nesetkali nikomu nevadi debilni ostrikovace, nikomu nekape z kufru spina za krk a do auta atd klakson23 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 Fakt nevadí. My Pežoťáci těm svým miláčkům umíme ledacos odpustit. Ale to prostě nepochopíš Charlie 607 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Asi nepochopim, ja potrebuju s autem jezdit po zakaznicich ne po servisech Hlavne nepochopim, jak se muze dostat do prodeje auto, ktery nedokaze ostriknout predni okno, kdyby delali nejaky provozni testy v desti a na posoleny silnici, tak to muselo nekoho srat, ze ma okno jak umakart klakson23 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Takových aut je ale víc. Třeba v "CZ" nejoblíbenější O3 - nad 100km/h musíš kropit 20s, aby se to sklo trochu opláchlo... Proto tam teď PSA začalo dávat "magic wash" a je po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 U O3 nevim, u O2 lehce ostriknu a cajk, u 508 se muzu postavit na hlavu a strikat pul minuty a pokud je posolena mokra silnice, tak vrsek skla a trojuhelnik kolem zrcatka drhnu na sucho Za jizdy se tam voda nedostane, kdyz stojim, tak jo Ten proud je tak jemnej, ze ho vzduch srazi dolu i kdyz trysky nastavim naboru U predface aspon slo koupit jiny trysky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Vidíš a ony ty "štelovací" trysky jsou ve skutečnosti pro "face" od r.v. 2014 @HonzaZ si kvůli nim upravoval kapotu na starém modelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 (upraveno) nejsou, predface mel bud praseni-k nicemu nebo dva proudy, ktery na pozadani menili (aspon me) face ma stelovaci rozprasovace, ktery stejne stelovat nejdou, respektive je rozdil znat, kdyz auto stoji, jinak kdyz je zvednes, tak proud vzduchu to srazi stejne dolu na predface je zbytecny davat trysky z face, lepsi tam dat ty co neprasej a maji dva proudy a neni treba pilovat kapotu Upraveno 14. březen 2018 uživatelem doctortom508 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Hmm, tak jsem to asi nějak pomotal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Mě se tedy ta úprava osvědčila. Při jízdě po dálnici už ostříknu sklo téměř nahoru. U starého provedení to bylo sotva do půlky. Štelovací trysky stříkaly ve dvou proudech, ale nebyla to také žádná sláva a byla velká spotřeba kapaliny. Řekl bych, že hlavní problém je v čerpadlu ostřikovače, které vytváří malý tlak kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.