Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

https://www.novinky.cz/auto/clanek/elektricke-nakladaky-maji-novy-rekord-v-dojezdu-s-realitou-ma-vsak-malo-spolecneho-40372023

  • Auto bylo prázdné, pohotovostní hmotnost 15,5 tuny
  • Průměrná rychlost 50km/h, na okruhu kde nebylo žádné převýšení a žádný provoz samozřejmě
  • Kapacita 680 kWh, což je na 50kwh nabíječce přes 13 hodin nabíjení (ano, vím že to nikdo nebude nabíjet od nuly do plna..)

Teď bych moc rád viděl test, kdy to normálně naloží a pojede s tím do provozu, na klasické silnice :) A taky to dobíjení, jak moc by to asi prodloužilo cestu z bodu A do bodu B? Proč nikdo nechce udělat takový test?? Jo aha, ono by se ukázalo že to zase tak super není jako to vypadá na papíře... 

Upraveno uživatelem Péťa
Upraven odkaz, aby v něm nebyly reklamy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem zkusil elektriku i já, náhodou jsem zjistil, že je v Avionu kosočtverec:), jel jsem s Cliem a se Zoe-- Clio je hybrid, nepoznal jsem, kdy to jede na benzín a kdy na ele, ale zrychlení bezva :super, lépe jsem se cítil v Zoe (jen elektro) už proto, že je vyšší, ale musím říct, že se s tím jede perfekt 👍, na křižovatce úžasné zrychlení, při předjíždění atd. bezva pocit..., jediné mínus je cena, ale bylo mi řečeno, že 60% ceny tvoří baterie...,kdyby stalo nové 500, tak to vyměním 😉

DSCN3063.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj známý a preferovaný dovozce si Zoe koupil, prý aby věděl co a jak, až po ňom budou klienti chtít elektro vozit.

Zatím pěje chválu, ale taky říkal něco o tom, že v Zoe platíš nájem za baterie, tzn. že baterky nejsou součástí auta, ale jsou vlastnictví Renaultu a ten Ti je pronajímá. Zase na druhou stranu až se poonděj´, tak bys měl jen zavolat a oni dovezou jiné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 ten kluk co se mnou jel se mi snažil předávat rozumy ohledně ,,nejlepšího elektroauta'' Renault , ale hned jsem ho zarazil, že to nemá cenu, že za 850 tisíc ho kupovat určitě nebudu--pak už bylo v kabině super ovzduší , opravdu jsme si fajn povykládali o autech👍, jezdil jsem hodinu pořád s ním (ale s dvěma auty)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr 3008 Takže podle toho jak to ten článek prezentuje asi pro toho majitele nebude problém vlastně dostat tu baterii v záruce do reklamovatelný pozice (8let/160t. km/70%), když za rok a 22t. km sjela podle jeho měření na 91%. Pak by mě zajímalo jak se k tomu danej výrobce bude stavět.

Strašně se mi tam líbí ty kecy jak toho vlastně jakejkoli moderní spalovák strašně vydrží (1mil. km), když se o něj člověk bude starat, ale v bazaru auto s tacho přes 200t. km skoro nikdo nechce.

A ještě věty stylu "Auto zcela vybil, nabil, objel s ním dálniční okruh tachometrovou rychlostí pouhých 93 km/h (přesto ujelo jen kolem 400 km, ale to teď neřešme)" a následně "Z vlastní zkušenosti můžeme říci, že pořád pomalou, jen ne takto pomalou a konstantní jízdou je s ID.3 problém dosáhnout 200km dojezdu bez paniky z nedostupnosti jakékoli nabíjecí stanice v blízkosti." To jsem jaksi nepochopil. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdu zvracet:

Elektromobily se v Česku uchytí během několika let, tahounem v tom budou firmy. Vláda však bude muset zvýšit pobídky pro jejich nákup. Rozšířit dotace a nabídnout daňové úlevy, soudí Martin Jahn z vedení Škody Auto.

„Myslím, že se dopracujeme k tomu, že podpora elektromobilů bude vyšší než dnes. Nemusí to být přímá dotace na nákup osobního auta, jako je v Německu, je mnoho jiných forem. Jsem přesvědčen, že příští vláda k tomu přistoupí,“ říká člen představenstva Škody Auto Martin Jahn ve druhé části rozhovoru pro SZ Byznys.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiste... platime dane na to, aby si nekdo mohl z nich zadotovat auto. Budeme firmam dotovat firemni auta... z dani tech, co neco delaj. 

Tvl ja budu blejt. To je strasny.  Ja snad zjistim jak v praci prejit na pozici kozultanta pod smlouvou a vytahnout danovy rezidenstvi nekam uplne do prdele.

Upraveno uživatelem sitler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dave_k - když ještě byl svět v pohodě, tak se opravdu vyráběla taková auta, která ten milion km běžně dokázala najet s rozumnými servisními náklady.

Jakmile do toho začali žvatlat ekolozi, začal se km nájezd za rozumný náklady strmě snižovat. Já jsem koupil naftové auto s faktickým nájezdem 230 000 km a věřím, že spolem minimálně půlmilion dáme, tzn. že si Galajdu plánuju nechat aspoň dalších 10 - 15 let. Netuším co by se všechno muselo změnit, abych si JÁ šel koupit auto, které by ekologům dělalo radost.

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tady máme ekologii v praxi.🤮

Když už chtěj machrovat,hrát si na ekology a tlačit do toho hlava nehlava ostatní,tak ať si nejdřív za svoje postavěj plnohodnotnou dobíjecí stanici a nedělaj z lidí blbce.Takhle jsou akorát všem pro smích.😂       Dokoukat do konce.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...