Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

před 6 hodinami, *nohafuc* napsal:
  1. Tak tos slyšel špatně.Spalovák dotankuješ doma z kandru během pár minut,ale toto využiješ možná jednou za život.Dotankuješ vždy někde cestou a je to tak rychlý,že si nestihneš dát ani kafe.Takže si ho můžeš dát v klidu s rodinou doma a navíc se nemusíš tak strachovat,že bude výpadek proudu a ty nebudeš mít ráno dobito.V některých státech už totiž dokonce uvažují o dálkovém odpojování nabíjených elektromobilů v případě špičky.Se spalovákem můžeš klidně spát. NEDOTANKUJEŠ DOMA NIC. ŽÁDNÝ BENZÍN DOMA NEMÁŠ, DOKUD SI HO NEKOUPÍŠ, NEKOUPÍŠ K NĚMU NÁDRŽ (KANYSTR) A NEBUDEŠ HO PRAVIDELNĚ OBMĚŇOVAT, ABY TI NEZESTÁRNUL. NEDOTANKUJEŠ VŽDY NĚKDE CESTOU. ŽÁDNÝ VÝPADEK PROUDU NEHROZÍ, JSOU TO NAPROSTO VÝJIMEČNÉ SITUACE, NAVÍŠ MŮŽEŠ MÍT HYBRIDNÍ FVE S BATERIEMI A BÝT NA SÍTI NEZÁVISLÝ. DÁLKOVÉ ODPOJOVÁNÍ ELEKTROMOBILŮ VE ŠPIČCE JE HOAX ROPNÉ LOBBY. PŘI JEJICH POČTU A ODBĚRU JE TRUMFNE PRVNÍ ŠKOLNÍ UCHYNĚ ČI RESTAURACE.

  2. Budeš servisovat v podstatě stejný součástky jako u elektromobilu. Záleží jak se k tomu autu chováš.(Prodejce zmiňoval nějakou skříň s ozubenými koly uvnitř?) Žádný kukačky sebou nevozíš. NEBUDEŠ. PROTOŽE S ELEKTROMOBILEM NEPOTŘEBUJEŠ

  3. benzín nebo naftu
  4. výměny oleje
  5. katalyzátor
  6. čerpadlo paliva
  7. palivový filtr
  8. vstřikovače
  9. výfuk
  10. klíč na svíčky
  11. kanystr na benzín
  12. vzduchový filtr
  13. měření emisí
  14. převodovku
  15. startér
  16. vodní čerpadlo
  17. alternátor
  18. válce
  19. olejovou pumpu
  20. motorový blok
  21. setrvačník
  22. výměnu brzdových destiček po 50 000 km
  23. Saudskou Arábii
  24. Exxon, Shell, Chevron a další ropné společnosti
  25. čerpací stanice
  26. ropné vrty
  27. války o ropu
  28. Ano můžeš. I spalovák brzdí částečně motorem. TO JSI ALE NEPOCHOPIL, TO JE O JÍZDĚ S JEDNÍM PEDÁLEM ONE PEDAL DRIVING, TEDY AUTO ZAČNE BRZDIT AŽ DO ÚPLNÉHO ZASTAVENÍ BEZ TOHO, ŽE SE TI ZAKUCKÁ A ZHASNE MOTOR. 

  29. Ne benzín se nevytváří,ale nabíjení elektroauta při jízdě z kopce je tak zanedbatelný,že nemá cenu to řešit.Při jízdě spalovákem z kopce se ti taky zvýší dojezd klidně i o 50 km. TO JSI ALE NEPOCHOPIL, BRZDĚNÍM SPALOVACÍM MOTOREM BENZÍN/NAFTA V NÁDRŽI NEVZNIKAJÍ. KDEŽTO ELEKTŘINA NABÍJEJÍCÍ BATERII ANO. TO JE TO, CO ZVYŠUJE DOJEZD, NE ŽE JEDEŠ NA NEUTRÁL.

  30. Ne není to normální.Je to důsledek ekoteroristů.Normální benzinovej motor bez ekosr@ček jede jak z praku.Ale i zprzněnej spalovák má srovnatelný zrychlení s elekltrovozem,který laik ani nepozná.Dámy prominou,ale je to jako rozdíl mezi pomalou a rychlou ženskou.Pomalá je coura,rychlá je běhna a v reálu je to úplně stejný. JE TO ÚPLNĚ O NĚČEM JINÉM, JE TO O POŽADAVKU LIDÍ NA ČISTÝ VZDUCH A ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ. A SPALOVACÍ VOZY NEJENŽE KYSLÍK ZE VZDUCHU SPOTŘEBOVÁVAJÍ, ALE NAVÍC HO ZNEČIŠŤUJÍ K NEDÝCHATELNU, DOKONCE OBOHACUJÍ O JEDY A KARCINOGENY.

  31. Ano benzín vychází dráž,protože spalovací technologie už je rozjetá a vlády na tom rejžujou nekřesťanský daně. V Česku činí celkový podíl daní v ceně benzínu cca 67 %,takže surovina jako taková drahá není.Až bude víc elektromobilů,tak zdraží elektřina,přestane se podporovat dobíjení zdarma a skončí podpora na jejich pořízení.Některé země už dokonce chystají daň z elektromobilů,aby z nich rejžovali jako ze spalováku. BENZÍN JE STÁLE JEŠTĚ LEVNÝ, PROTOŽE I TAK VYSOKÁ DAŇ NEZAHRNUJE VŠECHNY EXTERNALITY, KTERÉ SPALOVÁKY SVÝM PROVOZEM, TĚŽBOU A VÝROBOU PALIVA A VÝROBOU SPOTŘEBOVÁVANÝCH SOUČÁSTEK ZPŮSOBUJÍ. DANĚ SE CHYSTAJÍ VŠUDE TAM, KDE VLÁDNE KORUPCE A POVĚTŠINOU LEVICE. 

  32. Ano benzín je hořlavý.Stejně jako baterie.Někde už dokonce zakazujou parkování elektromobilů v podzemních garážích. BATERIE NENÍ HOŘLAVÁ. HOŘLAVÉ JSOU NĚKTERÉ SLOŽKY, KDYŽ BATERII ROZBIJEŠ. BENZÍN JE HOŘLAVÝ A TĚKAVÝ A ON SÁM I VÝPARY Z NĚJ VÝBUŠNÉ. ZATÍMCO NAFTU MUSÍŠ STLAČIT A ZAHŘÁT, ABY REAGOVALA (ODHOZENÝ NEDOPALEK CIGARETY V NÍ ZHASNE), BENZÍN VYBUCHNE HNED (STAČÍ JEN KOUŘIT CIGARETU POBLÍŽ). ZÁKAZY JSOU DALŠÍ HOAX SPALOVACÍ LOBBY, NIC TAKOVÉHO NENÍ REÁLNĚ POTVRZENO.

  33. Ne neexistuje.Stejně jako neexistuje žádnej automatickej systém,kterej zabrání vznícení baterie.Ale spalovák je oproti elektromobilu mnohem snazší uhasit. EXISTUJE AUTOMATICKÝ SYSTÉM NA HAŠENÍ MOTOROVÉHO PROSTORU, PŘEDVÁDÍME HO NA CENTRU BEZPEČNÉ JÍZDY LIBROS. JEN JE PONĚKUD DRAHÝ A JEDNORÁZOVÝ. A AUTA HO NEMAJÍ, MUSÍŠ SI HO DOKOUPIT A NEHCAT NAMONTOVAT. POKUD SPALOVÁK BLAFNE, JE TO KONEČNÁ. BATERIE BEZ VNĚJŠÍHO ZÁSAHU NEHOŘÍ. POKUD PRŮRAZEM ZAČNE, OBVYKLE JI STAČÍ CHLADIT A VYJMOUT Z VOZIDLA.

  34. Ano,hlavní ingrediencí pro výrobu benzínu je ropa.Je to ale pouze jedna složka ropy vznikající při rafinaci.Bez ropy se totiž neobejde ani elektromobil. I těžba drahých kovů pro baterie elektromobilů vyvolává konflikty a stojí lidské životy.Ale jak řekl souruh poručík Hamáček“Tyhle starosti můžete pustit z hlavy Kefalín.Lidí na světě je jako sr@ček.“               A ano,má to řešení.Vrať se zpátky na strom,přes pinďoura si dej javorovej list, a žer kořínky. JENŽE TA SPOUSTA ROPY SE TĚŽÍ JEN KVŮLI TĚM 2 SLOŽKÁM, NAFTĚ A BENZÍNU, NA CHEMICKOU VÝROBU DALŠÍCH VĚCÍ JI POTŘEBUJEME NÁSOBNĚ MÉNĚ. DRAHÉ KOVY OBSAHUJÍ SPALOVACÍ AUTOMOBILY TAKÉ, TYPICKY KATALYZÁTOR. JINAK ZLATO, PLATINA, PALADIUM, RHODIUM, STŘÍBRO.....

Tady jen malé porovnání. NIKDY JSEM NETVRDIL, ŽE PEUGEOT UMÍ DĚLAT ELEKTORMOBILY. ZATÍM OPRAVDU NEUMÍ. Peugeot 2008 1,2 PureTech X Peugeot e-2008 NEBUDU ROZPITVÁVAT, ZDA JSI NÁHODOU NEZAPOMNĚL NA AUTOMATICKOU PŘEVODOVKU A DALŠÍ VĚCI.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všimněte si že od mého dotazu na cenu pneumatik u výčtu nákladů na provoz elektrovozu se zde ten jehož jméno se nepíše objevil několikrát ale vůbec na tento dotaz nereagoval. Že by hleděl jen vstříc skvělým zítřkům a zpět se neohlídnul ani za svým příspěvkem? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Radovanek Jednim slovem: Lzes. Uz jen bodu c3. Elektro ze nema vodni cerpadlo? A cim jako honi chlazeni baterii? Elektro ze nema prevodovku? ALe jiste ze ma. Nikdy neprenasis 1:1 otacky elektromototru na kola. A cerpaci stanice? Potrebujes naijeci stanice. Takze laskave, NELZI. 

Zbytek opdmitam cist. Ses ulhanej smejd co za to nestoji.

Nesnasim tyhle ulhany fanatiky.

Upraveno uživatelem sitler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, jarokare napsal:

Nová technologie, nic víc. Mám dohledávat miliony svolávaček s výměnou něčeho zdarma (nedávný průšvih celosvětově byly airbagy) na kdejakou prkotinu do spalováku, nebo si to najdeš sám? Výčet Peugeot Ion - šrouby baterie, 2x podtlakový kompresor brzd, airbag spolujezdce, firmware.....  Takže elektromobilita se vyplatí, protože toto jsou výměny zdarma, chyba výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 7. 2021 at 20:28, Fruktis napsal:

A máme po srande😁

Na mě je to elektroprditko pořád drahé a to bych ho mel i kde nabijet a i na ten solar bych mu mohl udělat  misto...a i v ramci rozvrzrni prace bych ho pres den dobil

takovy rencek by se mi i libil...ale kde na to vzit

 

Hledej na mobile.de. Tam bývá elektro ojetin hodně. Příklad u nás na sauto či automodul 300, tam 33000. Jsou i firmy v ČR, co Ti ho se zárukou dovezou Renault ZOE s ověřenou technologií a palubní nabíječkou 22-43 kW je opravdový elektromobil a dobrá volba. Nejsi závislý na síti rychlonabíjení, stačí obyčejná zásuvka nebo červený pětikolík. 

Na FVE se dá dohodnout s dodavatelem, aby byla na splátky nebo na nulový úvěr, jen se musí hledat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 7. 2021 at 9:41, Péťa napsal:

Nechápu jednu věc. Nadpis článku navádí k tomu, že elektromobily jsou špinavé. Pak to člověk čte a třeba "Podle Biekera přináší používání elektromobilu výhody zhruba až po ročním provozu. Tehdy auto překročí hranici, kdy se díky emisím, které ušetří provozem na čistší elektřinu, stává pro klima lepší volbou než tradiční automobil." Co pak máte myslet o presstitutech, co tohle překládají ze zahraničních médií a tendenčně podávají v českých? Samozřejmě jen to nejhorší. Prodejný pisálek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 7. 2021 at 10:02, sitler napsal:

Studie, kterou si zpracovalo a zadalo ICCT - International Council on Clean Transportation . Tak jo no. 

Navic, pocita s tim, ze produkce elektriny zustane stejna. Coz, vzhledem k tomu, ze treba nemecko uz ted elektriku kupuje a neni sobestacne, zapojenim vice elektroaut bude situace jen horsi. 

A myslim ze vyrazne snazsi nez na silu tlacit elektro by bylo nevozit do cr jabka ze spanelska a pobodny kraviny. Nebo treba hovezi z ameriky, kdyz ho mame tady... 

Z hlediska elektromobility není důvod zvyšovat produkci elektřiny. Pokud nahrazuje spalovák, pak dokonce elektřina přebývá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 7. 2021 at 18:47, sitler napsal:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zastavte-silenstvi-s-elektroauty-na-baterky-dokud-je-cas-170399

Jo a ty otázky jsou pěkná kravina. Elektro se tváří jako že je to něco super a daleko lepší než spalovaky, takže by se tak měly i předvést. Ne být násobně dražší a daleko méně user friendly na denní užívání v reálném provozu.

Tento článek, slátanina všeho možného bez jediného důkazu a odkazu, je přesně ta demagogie, co se tady v ČR proti elektromobilitě vede. Nějak soudruhům nedochází, že přes 90% výroby autolandu česko exportujeme a komu budeme za pár let prodávat rakovinomety a *neumím psát slušně*komety, případně plynoprdy, které ale Škoda přestala dělat a Hyundai či TPCA ani nezačaly? Ujíždí nám vlak a když vidíme vlády EU kolem, že od roku 2030, 2035, 2040 atp. bude zakázán u nich prodej spalováků, tak jaký trh nám asi zůstane? My tot ady nerozhodneme, ale ty dopady na ČR autoland budou drtivé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 7. 2021 at 19:12, sitler napsal:

Nefasuji, jen brutálně dotují z daní na spalovaky a ze zisku z těžby a exportu ropy.

Opět Tě opravím, dohledej si data. Daně na auta jsou tam stejné. Jen ty elektro mají odpuštěno 27% DPH, přihlašovací poplatek, v některých městech (nyní dle rozhodnutí samospráv) možnost užívání vyhrazených pruhů pro taxi/bus,  parkování, poplatky za trajekty a nabíjení zdarma. To nabíjení je díky tomu, že zásuvky tam jsou desítky let kvůli spalovákům, pokud by si přes zimu netemperovaly motorový prostor, ráno by je nikdo nenastartoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No elektrofanatik rozhodně nejsem, smíš naopak, nicméně elektro opravdu nepotřebuje vodní čerpadlo, chladí se olejem, žádná voda tam opravdu není. Nějaký litr oleje se používá k chlazení vodičů při rekuperaci. A převodovku opravdu nemá. otáčky trakčních motorů lze naprosto plynule regulovat se skoro konstantním momentem v celém spektru otáček. Nebo si myslíš, že tramvaje, nebo vlaky mají převodovku? To opravdu ne. U aut je to stejné. Elektromotor je pro pohon vozidel opravdu úžasný. Bohužel napájení uspokojivě vyřešeno není.

O ekologii se hovořit nedá, výroba čehokoli v do elektorkrabice je stejně neekologická, jako do spalováku, ne-li horší. Samozřejmě tu bude elektrotrol psát všechno možné. Realitou je, že psaní pololží a polopravd je dnes všeobecný trend

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Péťa napsal:

Pro mě zajímavá a podstatná věc - to tažné. Fakt na elektro nedám tažné? Nebo jen Peugeot to neumí (nechce)?

Je to podivná věc už od dřevních dob a dodávky Nissan eNV200, která je předělávkou spalováku. V TP elektra není, v TP spalováku tažné normální. Přestože elektrika má vzadu komplet přípravu na tažké včetně zásuvek, napojení, předvrtaných otvorů, krytek atp.. U malé baterky 24 kWh jmenovitých prvních verzí by se to dalo pochopit, u 40 kWh už ne. No a u dalších výrobců je to kupodivu podobné, dokonce jsou paradoxy kdy někde v rámci EU tažné je, jinde není. Spíše to tedy vidím na Nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Petr 3008 napsal:

Když už jsme u otázek a odpovědí...

Před chvílí jsme se vrátili domů, ještě jsme se stavovali na nákup, nabíječka u Lidlu bohužel obsazená, baterie téměř vybitá. Začala bouřka, elektrika nefunguje, tříkolka v garáži. Ráno nutně potřebuju do práce, pěšky to nedám.   CO MÁM DĚLAT ??? 

Přestaneš si hrát na socku a nabiješ na stojanu placeném, když byl zdarma Lidl obsazen (typicky Frýdek-Místek, Lidl Sviadnov versus PRE na OMV na výpadovce kousek vedle nebo nedaleko ČEZ v OC Frýda). Že by vypadlo celé město a všechny stojany je naprostá výjimka. A že by výpadek trval mnoho hodin také. Jinak stále existuje MHD a taxi a sousedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Medvěd napsal:

Radovánku - psát o všem, na co neznáš odpověď (nebo spíš znáš, ale nehodí se Ti do krámu), že je to hoax ropné lobby, nepovede nikdy k jinému výsledku, než k prachobyčejnému výsměchu.

Uveď příklad. Většina článků v českých médiích je hoax nebo dokonce úmyslně překroucená fakta podaná v obráceném gardu. Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Vena garážmistr napsal:

Všimněte si že od mého dotazu na cenu pneumatik u výčtu nákladů na provoz elektrovozu se zde ten jehož jméno se nepíše objevil několikrát ale vůbec na tento dotaz nereagoval. Že by hleděl jen vstříc skvělým zítřkům a zpět se neohlídnul ani za svým příspěvkem? 

No protože nehledáš, ale sedíš a čekáš, co Ti spadne do klína. Jinak by jsi rychle našel podle typu a fotek moje auto na spritmonitor.de a měl jasno ohledně pneumatik, což je další nesmysl o elektromobilech. Typu co 10 tisíc nové. Dokonce by jsi měl jasno o všech nákladech za 8 let provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...