Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

https://www.garaz.cz/clanek/dacia-duster-10-tce-lpg-21004632#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=420601&dop_req_id=c2UOGJtMEie-202009020759&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

firma zvazuje nakup dachcii v LPG, zaujal mne tam jeden udaj (mimo ceny 1km pod 1Kc), a to ze ten kram duster zrychly z é na 100 za 14,4, avsak na LPG uz jen za 13, :D , takze to na LPG jedel vlastne lepe :D 

Na tu vahu je to ale stejne strasny..... na predjeti kamionu to potrebuje leteckou ranvej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Scratch nějaká chyba. Auto na LPG má o malinko menší výkon, čemuž koneckonců odpovídá i údaj o maximální rychlosti. No a spotřeba 7l, tak to asi ne....

Ony ty SUV prostě musí žrát hodně, to je daň za velkou čelní plochu. Teď jsem byl v NSR pro Outlandera, 2,2 DI-D, 2015. Při zpáteční cestě jsme jeli prakticky pořád 140km/h na tempomat, já měl v A8 3,0TDi (2014) spotřebu 7,3l/100km a kolega v Outanderu 9,0l/100km, obě auta automat. Kolega jel první, já ho občas musel dohánět, když se někdo připletl mezi nás. Přitom to Mitsubishi je lehčí než ta A8.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
před 4 hodinami, Laďa napsal:

Nějak do toho jejich výpočtu emisí zapoměli započítat kolik je potřeba energie a kolik splodin navíc vznikne při výrobě a přepravě pohonných hmot pro spalováky. Je to pořád stejně falešná písnička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K článkům na ***foru, placeným ropáky, nemá cenu se vyjadřovat. Jak psal Dave-k stále stejně falešná písnička bez započítání spousty dalších emisí a brutálních externalit.

Co se úsměvného testu s parodií na elektromobil z dinosauřího spalovacího koncernu VW Porsche Taycan, tak je to podobné. Ostatně o tom, jak to ropáci myslí s elektromobilitu, je nejlepší ilustrace postoj Škody Auto k Škoda CitiGoe iV - nebudeme je po roce výroby dále dělat, je po nich vysoká poptávka. Čili prakticky potvrdili že lidi elektromobily chtějí, jen dinosauři je nechtějí vyrábět, dokud jim prochází zasírání planety a ničení zdraví lidí zdarma. A jejich parodie elektro SUV Škoda Nevímjak zamířila příznačně hned po slavnostním uvedení v září 2009 do muzea, kam svými vlastnostmi a výkony patří. A to si ji koupíte nejdříve okolo června 2021.

Pomalu se na EU trh dostávají původem čínská elektrovozidla, evropské firmy už předělávají malé náklaďáky, dovážejí první várky elektromobilů a elektrobusy BYD dobývají evropská města. Na řadě jsou nákladní velká a kamiony a komunální a stavební technika.  Jestli se ti dementi v čele spalovacích autodebilek neproberou, tak nás žluté nebezpečí, jak už varovala Sibylla, opravdu zničí,. Ale ne vojensky jak jsme si to představovali po vzoru dávných Mongolů, hospodářsky. Stejně jako v oblečení, obuvi, spotřebním zboží, elektronice a mobilních telefonech. 

A prsíme se i jinde, kde máme kulové. Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči, ty kecy o EU jako vodíkové mocnosti, vše jen plány a programy..... Jinde si realisticky vyrábí elektřinu pro barák i auto na každém domě a ukládají si ji do domácích baterií. To je realita, žádná budoucnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bla bla bla😎

No proc chteji citigo...?Protoze je brutalne dotovany a cena je tam kde by u elektroauta mela byt...

Ale co se tyce profitu tak tam je nula nebo spise jeste minus.
A k tem emisim...to bys pak ale musel pocitat ze i jablka,rohliky,elektronika atd atd generuje pri svem dovozu emise. Stejne jako doprava jednotlivych dilu ekonesmylu na ctyrech kolech do montaze.
Takze nula od nuly pojde a to srovnani pak dava smysl. Nikdy to nemas sanci spocitat naprosto korektne. Vsichni ale vime ze pouziti eauta na vetsi vzdalenost nedava minimalne v soucasne dobe smysl.
Mozna Tuscovi nebo Grete kteri maji casu habakuk😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak nějak, co slyším od kamarádů co ty auta jezdí v testech pro fabriku. Je to vše jen aby....... 

Když bude  tenhle jejich poslední sra..... s dojezdem 600km,abych se nemusel bát šlápnout na pedál, či v zimě v tom sedět jak @Radovanekv kulichu a rukavicich za cca půl míče, tak si ho klidně koupím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, ChouLu napsal:

@Dave_k první série byla mínus 200 000 kč pro automobilku a ještě rok nabíjení zdarma.. ale jako úplatek za emise jim to vyhovovalo ;) teď jim to prý už nevychází, tak ukončili výrobu

Ale to nebylo od státu ne? Takže žádná dotace z kapes ostatních jak tu všichni omýlají? Je to jen počin Škodovky.

V DE na to byly dotace a pak ty vozidla byla okolo 300t. :myslim

Upraveno uživatelem Dave_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...