Rikic339 Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 Kdepak, tam se určitě automaticky položí tlustý vyhřívaný kobereček na který si může majit vozu lehnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 RR si prece nikdo neridi sam. A sofer oblece nepromok, nalece bile rukavicky lehne i do blata. Postoji hodku, dve nez se nen vehement nabije, odpoji, zahodi nepromok a odfrci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 (upraveno) před 16 minutami, Rikic339 napsal: Kdepak, tam se určitě automaticky položí tlustý vyhřívaný kobereček na který si může majit vozu lehnout Vyhřívaný elektrikou z 12V zásuvky z nabíjeného vehiklu? To by byla totiž dobrá ironie. Upraveno 20. září 2019 uživatelem StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2019 Sdílet Odesláno 8. říjen 2019 překvapený je i samotný Peugeot-- https://www.novinky.cz/auto/clanek/elektricka-verze-peugeotu-208-prekvapuje-zabira-ctvrtinu-objednavek-40299152 pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 9. říjen 2019 Sdílet Odesláno 9. říjen 2019 340 km je už celkem pěkný dojezd...do města asi ideální postrkovadlo... Charlie 607 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 nebude to také lahké, drahá https://www.auto.cz/elektromobily-jsou-hrozbou-automobiloveho-prumyslu-varuje-psa-131822?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Citovat „Dlouhodobě naše elektromobily vyžadují podstatně méně času v servisech. Když srovnáme elektromobil s konvenčním vozem, jsme na třetinových nákladech za servis,“ vysvětluje Lees A už brečí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 A co na to Mr. Elektromozek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 (upraveno) Ale no tak, toto prece neni zaden argument. Berou si tam statisice imigrantů, jako pracovni sílu a ted breci, ze par mechaniku nebude mit co sroubovat protoze konečně zacnou vyrábět neco co se nekazi. Vzdyt to je nesmysl. Upraveno 31. říjen 2019 uživatelem David 106s16 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Niečo na Tom bude, keď bude 1 servis v kraji potom sa bude vyplakavat ale asi to držia sami, kolega kúpil Hjundeee Kona, neviem či 1,2 alebo 1.0, kufor to skoro nemá,ale elektrický model drahší o 33000€, takže kto si ho kúpi ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 V 31. 10. 2019 at 9:32, Péťa napsal: „Dlouhodobě naše elektromobily vyžadují podstatně méně času v servisech Někdo nebude mít co žrát.... Co takhle nasadit hejno ku*vítek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 myslím, že ty elektrické verze nepůjdou až tak na dračku, už z důvodu ceny..., ze začátku to bude jen takové oživení, pokud to někdo koupí v rodině, spolku, klubu atd., bude to důvod k sejítí, vyzkoušení, pokecání, možná pak ti, co tady nejvíc brojí proti elektroautu, budou jejich největšími propagátory Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Ony např. obce mají na pořízení elektromobilu dotace. Proč toho nevyužít... V Náchodě mají technické služby už teď takové malé valníky na baterky a jsou super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 V 31. 10. 2019 at 9:56, StibTo napsal: A co na to Mr. Elektromozek? Vypadá to, že už nad námi zlomil hůl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Naše "milá" EU řeší nabíjení ve velkém: https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/19269-nova-povinnost-pro-firmy-vybudovat-nabijecky-pro-elektromobily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 (upraveno) Nečetl jsem všech 113 stránek pokud už to tady někde bylo, ale tohle je taky jeden pohled ze strany ekologie. Pro skalní zastánce elektromobility. Rozhodně to má budoucnost, ale ta je ještě hodně daleko. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mapa-ukazuje-jak-velka-lez-jsou-slova-o-ohledech-elektromobilu-k-prirode-zvlaste-v-cr/ Upraveno 22. leden 2020 uživatelem FrantaCV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 No to co je v článku si dokaže spočitat každej vesnickej Franta, jen ekohujeři z EU asi ne, nebo je v tom cosi jiného že nam to tak tlačej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 V 1. 11. 2019 at 18:35, Hafity napsal: Vypadá to, že už nad námi zlomil hůl.... @Radovanek se tady na fóru byl na nás podívat naposledy 1.1.2020 v 19:08 a jeho poslední příspěvek byl 8.7.2019 ve 12:52. Asi na nás zanevřel. A @pesastor tady taky docela přispíval a teď nic. Naposledy byl na fóru 26.9.2019 v 07:44 a poslední příspěvek 24.9.2019 v 06:05 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 ale nedavno platil clenske tak budte v klidu Péťa a Pepito ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 Já lidi jen nestíhám. Kromě práce na firmě, aby přežila, kde nám to dost zkrouhli svině bolševické novelou o agenturách práce z července 2017 http://apa.cz/dokument/tiskova_zprava_apa_2017_11_13.pdf, jsem musel propustit všechny zaměstnance a nyní z 10-12 lidí (bo mateřské a rodičovské) jedeme ve 3, odešel na volnou nohu i jeden ze 4 společníků . Aktuálně vedu se státem několik sporů, jeden už mám u Ústavního soudu. Kam ho poslal soudce krajského soudu, protože ta novela byla sviňárna nahrávající velkým firmám a mafiím. Protože ty nakonec uvolněný pracovní trh v konjunktuře sebraly a velcí, co se spolčili se socany, anonisty, komanči a odboráři, utřeli hubu. Nicméně i tak zaniklo "ze zákona" 40% legálního trhu agenturního zaměstnávání, 544 agentur práce. My v okleštěné podobě přežili http://www.jobcentrum.cz/01_2019.php. Další velká časová zátěž je vedení Asociace pracovních agentur, kde se mi povedlo fakticky zpětinásobit členskou základnu a musí se s námi celorepublikově počítat, což ovšem znamená ježdění po celé zemi, vlaky a hotely, jednání a přednášky http://apa.cz/aktuality.htm. No a po získání titulu Aktivní propagátor elektromobility v rámci Asociace elektromobilového průmyslu https://www.asep.cz/ a fakticky stínovém členství ve Výboru ASEP se účastním mnoha elektromobilních akcí. A to jsou několikadenní akce a veletrhy v rámci ČR a SR. Kalendář mám plný akcí až do listopadu 2020 https://www.asep.cz/akce-asep Aktuálně třeba na Infothermě Ostrava ukazujeme elektromobil jako elektrárnu na kolečkách a baterii/akumulátor pro rodinný dům či firmu. Stánek 318 2.patro. Stojí tam i mj. čtvrtý den můj Peugeot Ion, na kterém to demonstrujeme. V neděli jsme stánek instalovali, teď tam jsme pro veřejnost s kolegou denně 9-18 hodin a v pátek bouráme. Vývoj v elektromobilitě je hodně rychlý, angažuji se i v poradenství, kde nestíhám zakázky na elektrifikaci dopravy ve firmách, přednáším dopravním podnikům, obcím atp.. Dneska řeším, jestli pojedu v dubnu reprezentovat českou elektromobilitu na fórum v polské Karpaczi http://www.forum-ekonomiczne.pl/czy-przyszlosc-transportu-miejskiego-skazana-jest-na-elektromobilnosc/, zase 3 dny mimo domov. Upozadil jsem i http://www.hybrid.cz/ a jen se objevuji na FB ve skupině Majitelé a příznivci elektromobilů v ČR / SK. Čili zbytek věnuji rodině a občas nějaký odreagovávač. Třeba Silvestra jsem letos trochu přehnal (pařením už od 14 hodin) a půlnoc prospal. Je to takové intenzivní. Situace je taková, že si užíváme elektromobility. já končím 6.rok (82 tis. km), žena 4.rok s elektromobilem (36 tis. km) a šetříme životní prostředí a peněženku. Kdybychom 82 tisíc km ujeli naším bývalým benzínovým Citroenem Berlingo s průměrnou spotřebou 8 L/100 km, tak při ceně 1 litru +-30,- Kč by jen palivo stálo 196.800,- Kč! My jsme ale zaplatili jen 6.987,- Kč, 28x méně. V květnu 2016 jsme si proto koupili další Peugeot Ion, manželce. 3 roky jetý, 14 tis. km za 280 tis. Kč (včetně sady zimních pneu a nezávislého topení Webasto). V lednu 2020 má najeto dalších 36 tis. km. Úspora jen na palivu je 86.400,- Kč. Celkem za oba úspora 276.213,- Kč jen na palivu. Už jezdíme pouze elektricky….. (včetně elektrokola a elektročlunu). Pepito ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.