Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

před 16 minutami, Rikic339 napsal:

Kdepak, tam se určitě automaticky položí tlustý vyhřívaný kobereček na který si může majit vozu lehnout :) 

Vyhřívaný elektrikou z 12V zásuvky z nabíjeného vehiklu? :)   To by byla totiž dobrá ironie.

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Ale no tak, toto prece neni zaden argument. Berou si tam statisice imigrantů, jako pracovni sílu a ted breci, ze par mechaniku nebude mit co sroubovat protoze konečně zacnou vyrábět neco co se nekazi. Vzdyt to je nesmysl. 

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že ty elektrické verze nepůjdou až tak na dračku, už z důvodu ceny..., ze začátku to bude jen takové oživení, pokud to někdo koupí v rodině, spolku, klubu atd., bude to důvod k sejítí, vyzkoušení, pokecání, možná pak ti, co tady nejvíc brojí proti elektroautu, budou jejich největšími propagátory 😂🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Nečetl jsem všech 113 stránek pokud už to tady někde bylo, ale tohle je taky jeden pohled ze strany ekologie. Pro skalní zastánce elektromobility. Rozhodně to má budoucnost, ale ta je ještě hodně daleko.

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mapa-ukazuje-jak-velka-lez-jsou-slova-o-ohledech-elektromobilu-k-prirode-zvlaste-v-cr/

Upraveno uživatelem FrantaCV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 11. 2019 at 18:35, Hafity napsal:

Vypadá to, že už nad námi zlomil hůl....

@Radovanek se tady na fóru byl na nás podívat naposledy 1.1.2020 v 19:08 a jeho poslední příspěvek byl 8.7.2019 ve 12:52. Asi na nás zanevřel. :myslim

A @pesastor tady taky docela přispíval a teď nic. Naposledy byl na fóru 26.9.2019 v 07:44 a poslední příspěvek 24.9.2019 v 06:05 :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já lidi jen nestíhám. Kromě práce na firmě, aby přežila, kde nám to dost zkrouhli svině bolševické novelou o agenturách práce z července 2017 http://apa.cz/dokument/tiskova_zprava_apa_2017_11_13.pdf, jsem musel propustit všechny zaměstnance a nyní z 10-12 lidí (bo mateřské a rodičovské) jedeme ve 3, odešel na volnou nohu i jeden ze 4 společníků . Aktuálně vedu se státem několik sporů, jeden už mám u Ústavního soudu. Kam ho poslal soudce krajského soudu, protože ta novela byla sviňárna nahrávající velkým firmám a mafiím. Protože ty nakonec uvolněný pracovní trh v konjunktuře sebraly a velcí, co se spolčili se socany, anonisty, komanči a odboráři, utřeli hubu. Nicméně i tak zaniklo "ze zákona" 40% legálního trhu agenturního zaměstnávání, 544 agentur práce. My v okleštěné podobě přežili http://www.jobcentrum.cz/01_2019.php.

Další velká časová zátěž je vedení Asociace pracovních agentur, kde se mi povedlo fakticky zpětinásobit členskou základnu a musí se s námi celorepublikově počítat, což ovšem znamená ježdění po celé zemi, vlaky a hotely, jednání a přednášky http://apa.cz/aktuality.htm.

No a po získání titulu Aktivní propagátor elektromobility v rámci Asociace elektromobilového průmyslu https://www.asep.cz/ a fakticky stínovém členství ve Výboru ASEP se účastním mnoha elektromobilních akcí. A to jsou několikadenní akce a veletrhy v rámci ČR a SR. Kalendář mám plný akcí až do listopadu 2020 https://www.asep.cz/akce-asep Aktuálně třeba na Infothermě Ostrava ukazujeme elektromobil jako elektrárnu na kolečkách a baterii/akumulátor pro rodinný dům či firmu. Stánek 318 2.patro. Stojí tam i mj. čtvrtý den můj Peugeot Ion, na kterém to demonstrujeme. V neděli jsme stánek instalovali, teď tam jsme pro veřejnost s kolegou denně 9-18 hodin a v pátek bouráme. Vývoj v elektromobilitě je hodně rychlý, angažuji se i v poradenství, kde nestíhám zakázky na elektrifikaci dopravy ve firmách, přednáším dopravním podnikům, obcím atp.. Dneska řeším, jestli pojedu v dubnu reprezentovat českou elektromobilitu na fórum v polské Karpaczi http://www.forum-ekonomiczne.pl/czy-przyszlosc-transportu-miejskiego-skazana-jest-na-elektromobilnosc/, zase 3 dny mimo domov.  

Upozadil jsem i http://www.hybrid.cz/ a jen se objevuji na FB ve skupině Majitelé a příznivci elektromobilů v ČR / SK. Čili zbytek věnuji rodině a občas nějaký odreagovávač. Třeba Silvestra jsem letos trochu přehnal (pařením už od 14 hodin) a půlnoc prospal. Je to takové intenzivní.

Situace je taková, že si užíváme elektromobility. já končím 6.rok (82 tis. km), žena 4.rok s elektromobilem (36 tis. km) a šetříme životní prostředí a peněženku. Kdybychom 82 tisíc km ujeli naším bývalým benzínovým Citroenem Berlingo s průměrnou spotřebou 8 L/100 km, tak při ceně 1 litru +-30,- Kč by jen palivo stálo 196.800,- Kč! My jsme ale zaplatili jen 6.987,- Kč, 28x méně. V květnu 2016 jsme si proto koupili další Peugeot Ion, manželce. 3 roky jetý, 14 tis. km za 280 tis. Kč (včetně sady zimních pneu a nezávislého topení Webasto). V lednu 2020 má najeto dalších 36 tis. km. Úspora jen na palivu je 86.400,- Kč. Celkem za oba úspora 276.213,- Kč jen na palivu. Už jezdíme pouze elektricky….. (včetně elektrokola a elektročlunu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...