Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

Tak to jsi mohl vidět i na podzim v Uherském Brodě, byť je to replika. A svézt se. Ta kola dělala na dlažbě děsný randál ;)

To brixtr: K tomu sraženému robotovi - kolegové Teslaři si myslí, že šlo o předem domlouvený PR trik, který by relativně neznámé společnosti vytvořil během chvíle určitou reklamu. Vůz podle svědků pokračoval dalších 50 metrů v jízdě, než konečně zastavil. I to vyjádření pána v tisku je divné: "Na silnici nikdo nebyl, žádní lidé ani auta, proto jsem vůz přepl do autonomního režimu," řekl George Caldera, řidič Tesly. "A najednou se objevil robot! Bylo to nečekané, myslel jsem, že vozidlo změní směr, ale narazilo přímo do něj! Omlouvám se, robot vypadá roztomile…upřímně se inženýrům moc omlouvám," dodal Caldera. Protože podle vida se nijak náhle neobjevil, trčel tam. A Tesla ho tak maximálně lízla zrcátkem, pokud ho neodhodil závan vzduchu. On totiž vypadá, jako by jsi na můj robotický vysavač Roomba nasadil loutku robota. S Autopilotem Tesly jsem jezdil a opravdu tak velkou překážku určitě nepřehlédne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To v Bratislave NENI podle majitele replika, ale renovovany origos. Podle toho s tim take zachazel a rozhodne nikoho nevozil. Privezl na vozejku, udelal 500metru kolecko, nalozil a odjel. Jsou v tom NiFe akumulatory jako byvaly v el.drezinach. Ridi se to tema dvema pakama. Jedna jako volant, druha prepinani reostatu a brzda zaroven.

 

 

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jste u tý páry tady :D Původní elektro hybrid přestavěný z duvodu nespolehlivosti na páru :D

Ten smrad z petroleje okolo toho byl nezapomenutelnej

DSC_5026.JPG

DSC_5029.JPG

 

 

Pak ještě k tomu elektrokočáru DORA

2005-08-14  10-48-58 - 001.jpg2005-08-14  10-50-51 - 002.JPG2005-08-14  10-51-35 - 003.JPG2005-08-14  10-51-58 - 004.JPG

 

 

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

z druhe casti spektra : zadny benzin, nafta ani akumulatory ALE KEROSIN a tryskovy motor k tomu!

Prazaci pamatujete pred ca 8 lety bylo podobne monstrum jako na poslednim obrazku k videni na strese jednoho obchodniho centra na Praaze 6 a funkcni....

EDIT

jmenovalo se to Hellfire a jezdilo zavody dragsteru v CR v roce 2008, fotka je z netu odtamtud

image.thumb.png.2674ccb15a7be0350f1efc01598ee7b0.png

image.png.6cc59607f15056da072d237fd8e06a55.png

image.png.29043859a99bedd529b9ec27b9794a76.png

 

 

 

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to se samovybíjením? Tzn. když se nabije naplno a odstaví se, např. na týden, nebo na měsíc? V mrazech? Typicky - dovolená, auto stojí na letišti, anebo dovolená na horách. Anebo jednoduše - majitel onemocněl...

Zatím jsem nečetl žádné údaje na toto téma, přitom samovybíjením trpí prakticky veškeré akumulátory. Takže až budou jezdit všechny elektromobily, tak se taky budou všechny trvale samovybíjet. Samovybíjení se děje trvale, tedy nejen při parkování, ale i za jízdy i během nabíjení, tehdy se zahrnuje pod ztráty nabíjením. Můj laický odhad, naschvál, jestli jsem se trefil - je, že ubývá asi 1% za den. Nezohledňuji v odhadu teplotu, případně mráz.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1% za den ubývalo u NiCd akumulátorů, u Lion a LiPol je to zanedbatelné, měli by vydržet i rok nabité pokud jsou v pořádku. Ovšem u auta bude nějaký stálý odběr, takže je možné že za měsíc bude baterka vycucaná, vydrž na odpověď experta.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na googlu se dá najít věcí...

Wikipedie píše, 5% za měsíc, tady http://www.battex.info/hermeticke-akumulatory/li-akumulatory/zakladni-charakteristiky

píšou 8% za měsíc. A protože jsem do elektrovozidel dělal, tak pamatuju, jak je realita vzdálená od prohlášení zainteresovaných (finančně zainteresovaných, kteří žijí z dotací).

Mě by zajímaly reálné zkušenosti. Což má asi málokdo, uživatelé asi nabijí a pak hned jedou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Haryk  ciste technicky vzato: prvni vesnicka drbna ktera si Te vyhlidne jako obet a bude pyskovat u nejblizsiho Pomahace a Chranice Ti muze nadelat problemy: pohybujes se na pozemni komunikaci. Neni to bicykl s prislapem. Je to schvalene a ma to prislusny certifikat MD? Kdyz ne tak problem. Kdybys s tim jel z hospody, zastavili Te a namerili Ti jakykoli i zbytkac tak bys mel problem jeste vetsi a mohlo by Te to stat veskere noty!:myslim

Veci kolem cerifikace pochopitelne maloktery prodejce uvadi!   

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 1. 2019 at 10:41, pesastor napsal:

:xvul off topic je tady pro @Péťa   

A jeden clanecek pro skalni priznivce elektropohonu !!! TADY !!!   Mozna jich KONECNE bude vic nez nabijecek.

ZE by ti novinari zase lhali a ubrali dva rady???

Mají to přesně. Navíc to vypadá, že plyn ubírá i stát a budovat nabíječky se bude pomaleji. Tedy dotované se bude budovat pomaleji, páč Brusel jako obvykle nestihl termín a v době, kdy měli žadatelé budovat, se teprve schvaluje rámce dotace 😄.  Takže nás bude více....

Upraveno uživatelem Radovanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2019 at 14:26, Radek Hurvajz napsal:

1% za den ubývalo u NiCd akumulátorů, u Lion a LiPol je to zanedbatelné, měli by vydržet i rok nabité pokud jsou v pořádku. Ovšem u auta bude nějaký stálý odběr, takže je možné že za měsíc bude baterka vycucaná, vydrž na odpověď experta.

Expert je na místě 😊. Hurvajz má pravdu. Je to ale samozřejmě odvislé od toho, co na palubě auta jede za fičuroviny. Takže u Peugeotu Ion dlouhodobé stání vymlátí tak maximálně klasickou baterku 12V, která pohání palubní systémy (počínaje dálkovým odemykáním, přes přístrojovku, světla, rádio.....) a nabíjí se při nabíjení trakční baterky nebo za jízdy. Má taky za úkol vzbudit a napájet palubní elektroniku, takže když umře, elektromobil nezapneš. Musíš ho na chvilku hodin na nabíječku a pak to jde, když se ta 12V jemně vzpamatuje.

Jiné je to u aut online na příjmu, což je speciálně případ Tesel. tam může být pokles trakční baterie opravdu denně i 1%, protože autoje online na internetu a pořád vykecává s ústředím Tesly, případně s řidičovým mobilem. Ono jde totiž Teslu odemknout a zapnout kámošovi přes mobil i z Asie do Norska, jak ukázal fanda Bjorn Nyland a kámoš tak mohl pojezdit půjčenou Teslou,. I když majitel byl tisíce km daleko. Současně si z Asie kontroloval online všechna data, kudy kámoš jezdí a jak se k autu chová. Takže stojící Tesla není ani náhodou vypnutá. Dá se omezit spotřeba na málo, vypnutím většiny online služeb, včetně aktualizace SW, ale pořád nějaká spotřeba je. v desetinách procent.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2019 at 17:00, pesastor napsal:

@Haryk S prilbou a brejlema MOZNA ne, ALE s povinnou vybavou, "technicakem"a povinnym rucenim URCITE. :papa         

Je to sice nepochopitelné - jenže za peníze v Praze dům a korupce tu kvete - ale je to fakt oficiálně elektrická koloběžka v kategorii elektrokolo. Schválili to původně Slováci a začali prodávat. Elektrokoloběžka Chopper. Jinak samozřejmě Čína. U nás v Ostravě na tom maník - ne na tříkolce - jezdí už třetí rok. Tváří se oblečením jako motorkář, má dokonce i pěknou Wermacht SS přilbu. Loni začala jezdit i nějaká kočka, má jinou barvičku "kolobrndy", kraťasky, nátělník, dlouhé vlasy, bez přilby. Průser je, že to fakt nemá ani příšlap, ani přiodraz, normálně se to rozjede jako motorka povelem z řídítek. A pak už si vezeš zadek, dokonce i ve dvou lidech.  Zatím nejrychleji jim to jelo 40 km/h, ověřeno osobně, párkrát jsem je každého předjížděl na ulici 17.listopadu. Alespoň mají rozum a nelezou s tím na cyklostezky, i když oficiálně mohou. Ale to by pak bez přiodrazu nesmělo jet více jak 25 km/h, což je kategorie elektrokolo příšlap. Dál jsou opravdu mopedy, tedy řidičák, přilba, SPZ, povinné ručení, povinná výbava a jedině na silnici. Podle diskusí na elektro serverech se čeká na první dopravní nehodu tohoto samohybu a co na to policie a soudy.

Upraveno uživatelem Radovanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2019 at 14:44, P607Olda napsal:

Na googlu se dá najít věcí...

Wikipedie píše, 5% za měsíc, tady http://www.battex.info/hermeticke-akumulatory/li-akumulatory/zakladni-charakteristiky

píšou 8% za měsíc. A protože jsem do elektrovozidel dělal, tak pamatuju, jak je realita vzdálená od prohlášení zainteresovaných (finančně zainteresovaných, kteří žijí z dotací).

Mě by zajímaly reálné zkušenosti. Což má asi málokdo, uživatelé asi nabijí a pak hned jedou.

Takže píšete ( @Radovanek  i @Radek Hurvajz  ), že samovybíjení Li-Ion je zanedbatelné? Takže ty odkazy, co jsem uvedl, kecají?

Více by mě potěšilo, kdybyste oba uvedli vlastní zkušenosti, aspoň trochu změřené a ověřené. (Když už mi Radek Hurvajz na původní otázku obratem odpověděl, tak předpokládám, že o tom, něco ví, má svoje výsledky měření, takže odpovídá fundovaně).

Radovanek: To myslíš vážně, s tím vybíjením 1% denně kvůli komunikaci s internetem? Tzn, Tesla má kapacitu asi (nevím) 70 kWh, z toho 1% je 700 Wh, To je trvalý odběr 30W. Běžný chytrý telefon může mít spotřebu snad 0,3W, tedy setinu uvedeného. Tady sis to asi nespočítal, a někdo (Tesla) kecá. Anebo se skutečně jedná o to samovybíjení.

Existuje někde nějaký text, kde to samovybíjení měřili?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...