pesastor Odesláno 12. listopad 2018 Sdílet Odesláno 12. listopad 2018 pes kterej steka, ZATIM nekouse! Dobíjecí hybridy jsou ještě větší lež, než se zdálo. Řada z nich spotřebu jen zvyšuje Clanecek z dnesniho AutoFora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 12. listopad 2018 Sdílet Odesláno 12. listopad 2018 @Radovanek Prosím o rozbor a kritiku tohoto videa (tedy pokud na to Tvoje angličtina vůbec stačí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. listopad 2018 Sdílet Odesláno 13. listopad 2018 (upraveno) před 21 hodinami, David 106s16 napsal: Ty mi podsouvas ve vsech svych postech neco, co jsem vubec ale vubec nerekl, dokonce jsi ani absolutne nepochopil podstatu toho co jsem napsal. Delas to porad a prakticky nema smysl se s tebou o cemkoliv bavit. Prekrucujes, vymyslis si... @David 106s16 Musim Ti odpovedet to co jsem odpovidal pred nekolika dny @Péťa : KONKRETNE ZDE napis kde lzu, prekrucuji.... . Spousta lidi vc. Tebe se nerada smiruje s tim ze elektromobiloekoterorizmus je slepa ulicka odsouzena k vyhynuti stejne jako pred 60 miliony let dinosauri! .... a pocti si TADY Upraveno 13. listopad 2018 uživatelem pesastor Radovanek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 13. listopad 2018 Sdílet Odesláno 13. listopad 2018 (upraveno) Naposledy opravdu takhle mimo téma, přijde mi to i trapné, omluva za offtopic. Lžeš i v tom posledním postu co jsi teď napsal: Cituji: " Spousta lidi vc. Tebe se nerada smiruje s tim ze elektromobiloekoterorizmus je slepa ulicka odsouzena k vyhynuti stejne jako pred 60 miliony let dinosauri! " Já opravdu nebudu litovat, pokud se elektromobilita nezrealizuje nezrealizuje ve větším měřítku než je to třeba teď. Pokud to úplně vymizí z cest, taky mi to rozhodně vadit nebude. Tento můj postoj deklaruju pořád. Kdyby jsi tam napsal slovíčko "asi i" nebo "možná", tak to bude pouze nesmyslná spekulace, ale ty to konstatuješ. Mylně, tudíž je to LEŽ. Další tvoje bláboly na mou osobu rozebírat nehodlám. PS:dinosauři vyhynuli před +-66mio let, ale to snad ani není lež, Ty to prostě pouze nevíš přesně Upraveno 13. listopad 2018 uživatelem David 106s16 Radovanek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. listopad 2018 Sdílet Odesláno 13. listopad 2018 @David 106s16 ma vzdycky pravdu. Nema-li nahodou @David 106s16 pravdu, plati predchozi veta Radovanek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 Tl jsem se dnes zasmal: 120CZK za kilowatt nad realitou propagatora elektromobility CEZ! Zlatej benzinovej Pazoutek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 To máš stejný, jako každej jinej "podnikatelkej" hajzl. Prostě chtěj těch "pár" elektromobilistů donutit pořídit si jejich kartu a platit a platit. Spíš je k nasrání, že na tohle jim přispějí fondy EU nebo stát. Je to stejný, jako kdyby třeba Benzina chtěla za litr benzínu bez vlastnictví jejich paušální karty stovku... Jenže benzina si to díky konkurenci a pověsti nedovolí, čez klidně, protože konkurence je málo a cílová zákaznická skupina je mizivá. P.S. - to nevíš, že elektřina podražila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 @Pacho69 cekam napjate na @Radovanek dvoustrankovou sentenci. Jinak me osobne je sumak jestli elektromobilisti budou platit litr za kWh. Z meho "zaslepeneho" pohledu je to porad lepsi nez protezovani jedne mikroskupiny nejruznejsima ulevama, slevama, prip."zadarmo"z mejch dani! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 To se jen projevil monopolistický zloděj bohatě dotovaný našimi zlodějskými politiky. Nic víc, nic méně. Stanice většinou postavil za evropské dotace. Takže z našich daní. Ty byly nastaveny tak, že na ně mohly dosáhnout jen ČEZ, EON a PRE, nikdo další (podmínka alespoň dvou let provozování nabíjecí infrastruktury v ČR plus mít povolení k prodeji elektřiny v ČR a toto provozovat je fakt nediskriminační). Všechny jeho rychlonabíjecí stanice deklarují výkon 50 kW, reálně dodávají od 25 do 43. Vymlouvá se přitom na elektroniku nabíjeného auta, nicméně ani Hyundai Ioniq se 100 kW příkonem se na těch 50 deklarovaných nedokáže dostat. Ostatní vozy jsou na tom ještě hůře, čím menší baterie, tím horší. Původně ČEZ tvrdil, že chce rozjet elektromobilitu, aby měl další velké odběratele elektřiny doma i na silnicích. Proto dělá stanice. Pak nějak potichu otočil. Nejprve ztrojnásobil během 2 měsíců paušálních 150,- na 420,- Kč za přístupová čip měsíčně, přitom rychlonabíječek měl pět a půl. ohlašované termíny nedodržoval, nic nerostlo. Prakticky půlka lidí čip vrátila. Následně 11/2017 začal platit zákon, že musí poskytovat nediskriminační přístup všem, i těm bez paušálu. Ignoroval ho půl roku, než přišla předžalobní výzva kohosi a pak je začal poskytovat zdarma všem. Načež se ozvali plátci čipů, za co jim teda chodí od ČEZ faktury, když nabíjí všichni zdarma. ČEZ tvrdil, že hledá provozovatele platebního systému. Kupodivu si vybral toho nejméně schopného s nejmenším počtem stanic a pokrytím Polyfazer. Náseldně 2-3 týdny střídavě u monoha stanic nenabil nikdo. Ani majitelé čipů, ani plátci přes Polyfazer. Prý se trochu nepovedl přechod. Pak zveřejnil ceník a v rozporu s dosavadními tvrzeními zavedl prasáckou platbu za minutu. Bez ohledu na výkon stanice a možnosti vozu. Je to stejné, jakoby spalováci platili ne za načerpané litry paliva, ale za čas strávený na pozemku čerpací stanice. K tomu jim majitel čerpačky místo pistolí s pořádným průměrem hadice čepoval palivo přes akvarijní hadičku. Absurdní. Přitom už dlouhé roky existuje jednoduchý platební systém PRE (10,- Kč za přístupovou kartu měsíčně, +-3 Kč za 1 kWh a pár Kč za minutu stání nad 2 hodiny u pomalých stanic, tedy když je někdo blokuje nebo zneužívá k neplacenému parkování v centru města). Nebo přímé platby kartou u EON. Pro zejména cizince, projíždějící ČR elektormobilem, ale i našince, občas cestujícího, je to další důvod proč se ČEZ nabíječkám vyhýbat obloukem. Na Moravě to naštěstí jde, tady jsme se dlouho ignorováni ČEZem museli spoléhat na soukromníky, v Čechách je to horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 před 29 minutami, Hafity napsal: Hoši, hoši.... Nějak se to zase zvrtává od Ionu směrem k napadání podobnému tomu, co bylo v jednom již zamčeném vlákně.... Citovat veřejně dostupná fakta v souvislostech není napadání. Taky na spalovacích vláknech řešíte ceny paliva, olejů atp., případně kde lze co koupit do káry neznačkového levněji. Tady máme triopol u paliva pro elektrovozidla a ten si díky vládou a poslanci nastaveným podmínkám dělá, co chce. A ještě mu to prochází. To jsou bohužel taky praktické zkušenosti z provozu Iona, postupně doplňované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 V tom případě hurá do toho ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 (upraveno) No ne víš co, Radovan má pravdu. Dnes když třeba města revitalizují z veřejných (míněno především z fondů EU) veřejná prostranství, mají např. povinnost poskytovat parkovací místa občanům bezplatně. Takže u nás vznikají v nedávné minulosti prakticky nevídaná parkoviště s parkovacími hodinami místo klasického systému potřebuješ hodinu stát na náměstí - tak zaplať... A tohle je totéž, když dostanou dotaci, měli by mít povinnost chovat se tak k občanům, přístup by měl mít kdokoliv a platba za spotřebu by měla odpovídat realitě. Tohle je byznys jak ze začátku devadesátek... Já nejsem příliš velký fanoušek současné podoby elektromobility, ale tohle je fakt minimálně šokující. Ta veřejná kontrola má v týhle zemi tak malou váhu, že je to ostuda. Když už se někdo stal hopsalem od nabíječky k nabíječce, budiž, ale při tý směšný infrastruktuře ještě tohle? No i když můžem být rádi, že tu nemáme francouzský ekoterismus. Upraveno 22. listopad 2018 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 ale dyť píšou, že dělají vše pro občany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 (upraveno) Panove, vy si VSICHNI pletete oBcany s oFcanama! Upraveno 22. listopad 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Vzali jsme Iona a čip a šli schválně v Ostravě ČEZáky prověřit, jak pěkně na neregistrovaných vydělávají. Jak je dřou z kůže. Podmínky ideální, tma, doznívající špička, +4°C. Ion najel přes 40 km po rychlostkách, po městě i mimo něj, aby zahřál baterii a přiblížili jsme se běžnému provozu. Se 4 dílky baterky z 16 (4 kWh z 16 kWh) zastavil na rychlonabíječce ČEZu Hornopolní. Nabíjení se rozjelo ihned, displej nahlásil 32% kapacity baterie a 27 minut předpoklad nabití do 80%. Už to bylo podezřelé, obvykle to bývá 15. Baterie byly prochladlé natolik, že klasické chlazení klimatizací bylo jen velmi krátké, prvních pár minut. Ale to je běžná situace u většiny elektrovozidel v tomto období, trvajícím v ČR obvykle 5 měsíců. Po 7:22 minutách displej ukazoval 47% kapacity baterie a dodaných 2,16 KWh. Zbývající čas 20 minut. Po 11:51 minutách displej ukazoval 55% kapacity baterie a dodaných 3,18 KWh. Zbývající čas 15 minut. Na palubovce zářilo 8 dílků baterie z 16. Po 21:09 minutách displej ukazoval 67% kapacity baterie a dodaných 4,71 KWh. Zbývající čas 6 minut. Na palubovce zářilo 10 dílků baterie z 16. Nedalo se na to dívat, nabíjení jsme sami ukončili. Za 21 minut nedodala rychlonabíjecí stanice ČEZ s jmenovitým deklarovaným výkonem 50 kW do Peugeotu Ion ani 5 kWh elektřiny. Jinými slovy výkon mizerných 15 kW. UŽ CHÁPETE, PROČ ÚČTUJÍ PO MINUTÁCH? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Hele to je téma třeba do černejch ovcí na ČT. Třeba by byla zajímavá reportáž a někdo se chytil za nos. Péťa a David 106s16 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 25. listopad 2018 Sdílet Odesláno 25. listopad 2018 Uvažuji o tom. Jsem v podstatě hodný člověk. Nebyl jsem to já, kdo podal předžalobní výzvu ČEZu,. Já jsem jen v diskusích a osobních setkáních s představiteli jejich divize elektromobility upozorňoval, že se chovají protizákonně, že jim to nemusí projít. A že řešení existují. Např. dávat nabíjení zdarma, jako EON (na platební kartu mají jen Vystrkov), což ale díky jejich paušálům nejde. Nebo přes telefon jako Evmapa.cz, a to stačí vypsat výběrové řízení a podle ČR i zahraničí nastavit parametry. Nebo dát schůzku s PRE a zjistit, jak doplnili svůj letitý systém nově o platby přes ČSOB. Zvolili si ale na ČEZu přechodně zdarma pro všechny, pak zdarma i pro paušalisty a nakonec opět placení pro paušalisty a Polyfazer pro ty, kdo nechtějí platit paušál. Takže zvážím a uvidím. Už to nebude novinka, když prozradím, že se na český trh konečně chystá slovenský Greenway, nyní úspěšně budující polskou národní rychlonabíjecí síť rychlostí doslova blesku (to co ČEZ za 7 let v ČR, to oni v Polsku za 17 měsíců). Mám od nich kartu slovenskou i polskou. Začali už i s klasickými stanicemi hned za hranicí, takže malobaterkáčem se k nim krásně cestuje. A s jejich kartou funguje i roaming. Za chvíli i ČR přestane být tou ostudnou bílou skvrnou "Zde jsou lvi". No a nejnověji díky dotacím (bohužel, všichni velcí hráči jsou největší sosači dotací, takové podnikání skoro bez rizika) na slovenském trhu úřaduje Západoslovenská energetika, de facto EON. Opětně nás technologicky předběhli a už jim jede veřejně rychlonabíječka 350 kW. Masakr. To pro Moravu a Slezsko znamená nejen ještě dostupnější Slovensko, ale i konkurenci mezi poskytovateli. Protože jen na Slovensku ZSE v rámci projektu NEXT-E vybuduje 25 nabíjecích stanic, z toho 18 rychlonabíjecích 50 kW a 7 ultra-rychlých 350 kW. Takové prakticky nenajdete ani na západě Evropy, třeba v síti Ionity několika velkých západoevropských automobilek. Tam nyní budují spíše vícestojanové nabíjecí místa po vzoru Tesla Supercharger i když výhledově 400 z nich má být také 350 kW. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 26. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2018 konce norské elektrické pohádky http://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norske-elektricke-pohadky-vecer-na-ulicich-pres-kabely-neni-k-hnuti/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 26. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2018 Tak jsem jen tak pro zajímavost dnes koukal kolik těch elektro jezdí, jen díky tomu, když jsem najizdel směr MB, tak jsem dával přednost Tesle co stojí o tři ulice od nás. Ta mě ponoukla. A druhá za námi jela, když se jel směr Litomyšl. Taková ta vyšší. Tak zatím na tu masirku co jde tiskem a TV žádná hitparáda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 26. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2018 Škoda, video není dostupné. Možná jsi myslel tenhle výměnný systém baterií Tesly Model S, ale ten - podobně jako izraelský projekt s Renaultem (ZOE a Fluence) - se už před 4 lety neujal. Lidi mají své baterky rádi : Mila+: Tesel je v republice kolem 2 stovek. Ono zase moc lidí 1,8-3 melouny, v případě té vyšší, což je Model X, 7místné SUV, i 4 melouny, za auto nedá. Ano, znám některé, co mají v garážích kromě jiných aut i Rolsy a Bentleye, ale to jsou výjimky. Mění se to a pomalu s tím začínají šéfové firem. Když koupíte zaměstnancům eGolfy, tak nic lepšího než plugin hybrid Passat GTE se reálně nenabízí. Aby bylo dodrženo, že šéf má dražší židli, hezčí sekretářku, větší kancl a auto. Případně si lze počkat na Audi eTron, ale prozatím - kromě slícovaných plechů - proti Teslám žádná sláva. Jako houby po dešti se v ČR množí Iony, Zera a sem a tam originál iMiev z dovozů (ten lze mít i nový). Protože české masivní zdroje, tedy leasingy ČEZu, už jsou u trojčat vyprodány. Bylo to vidět i na několika posledních srazech na Moravě a ve Slezsku, trojčat tam bylo nejvíce. Osobně tipuji velké nákupy elektrovozidel v návaznosti na poslední 2 roky Nové zelené úsporám, kdy se díky změkčeným pravidlům a končící podpoře hodně lidí s rodinnými domky vrhne na FVE s akumulací. A tam bude elektrovozidlo, minimálně jako ojetina a druhé do rodiny, logickou volbou. Pokud s novým kolem dotací pro firmy do toho nepraští fleetové prodeje. Zatím jsou vlaštovky, třeba Moneta bank má několik desítek eGolfů. Nebo Dáme jídlo má pronajato 35 eUpů. Ale jinak jsou to u firem jednotky kusů, třeba olomoucké Ecotaxi 2Souly + 5 Ioniqů. Je škoda, že i kdyby někdo chtěl udělat firemní flotilu Ionů, tak je bude muset kupovat bazarově po kusech, jako svého času už zavřený brněnský carsharing Emuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.