Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzín, Nafta, Akumulátory? Nebo vlastní pohon? Toť otázka :D


Weri 605

Recommended Posts

Wau, aj ja by som chcel aby sa mi rozmrazilo spätne zrkadlo :D, vlastne radsej chcem aby som vdaka kureniu v zime a chladeniu v lete nezostal niekde vysiet, lebo to vycucne baterku.

Urcite platena reklama vyrobcami elektriky :D, kedze tie proti elektroautam vsetky sponzoruju vyrobcovia benzinu, tak tu to musi byt urcite opacne

E-golf v zaklade drahsi o 20 000 eur oproti klasickemu golfu a dojazd 300 km, ale pod ciarou maličkým pismom napisane dosiahnute na valcovej skusobni a realny dojazd 200km v rezime eco+

Upraveno uživatelem TomasARN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se ráno přijed v mrazu podívat,jestli smrdí,čoudí,maximálně ho uslyšíš,když je kvalitní nafta není co řešit.Jestli btedy na nádrž:Dzavčasu dojedeš.

Když někam pro nějaké díly na veterána či něco jiného potřebuji jet,tak nebudu řešit,že budu po cestě třikrát dfobíjet,bát se zatopit abych se ohřál.  A plánovat to na celý den,sednu po práci a na otočku domů.

A jak už tu někdo psal,to porovnávání,to můžeš tak s Lupem,Arosou,Citygem,Činkvečentem a ty dojedou kam potřebují rychleji aby majiel nežil v autě.

Upraveno uživatelem Milan+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji, netřeba. Manželce to prodali v jejím elektrickém Ionu a ještě to prodejce chválil jako super vychytávku. Kravál a smrad v tichém a čistém elektromobilu. Největší opruz je pak na křižovatkách, kde to klidně  nasaje ventilace dovnitř auta. To je pošušňáníčko. Bufík Webasto nafta profesionální vestavba z 2011 zadaná ČEZem, páč to auto dle nich z pražské centrály mělo jezdit na ruské Sibiři (Havířov 30 km od Ostravy). Fakt hnus, nepoužíváme ho. 

Ještě maličkost k bateriím  - názorný příklad masového nasazení http://www.hybrid.cz/elektrarny-vybavene-bateriemi-realita-21-stoleti#new

Když budu chtít dojet kdykoliv kamkoliv, koupím si z elektrik Teslu. Zatím. Republika je pro ni malá. Superchargery pro případ potřeby Praha, Humpolec a Olomouc (před otevřením).

Klidně mohu porovnávat s malými auty, ale od nich nemám 10 let odpovídající data. Na rozdíl od Seatu Ibiza a Citroenu Berlingo. A statistikám, stejně jako Churchil, věřím jen těm, co jsem si sám zfalšoval :-)

Upraveno uživatelem Radovanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Radovanek napsal:

Elektromobily se nevyrábí hromadně. Je to svým způsobem luxusní zboží. Obsáhle se řešily rozdíly v ceně a od kolik najetých km se to vůbec začne vracet, prvotní investice. Dnes stojí povětšinou stejně nebo jen nepatrně více. 

Co je pre teba nepatrne? Kedze si dal sem to video e-golf, tak som si pozrel to auto a provnam rovnake auto, len jeden golf na benzin a druhy na elektro, oba v zaklade, cize vlastne v tom aute nic nie je, ziadne vyhrievanie pneu, vyhrievanie sedaciek, proste nic a je drahsie o 20 000 eur s dojazdom v úspornom režime 200 km (pisane drobnymi pismenami vyrobcu). Ak sa pridaju veci co su vo videu, dojazd pojde dole. Toto je nepatrne viac? Od akej sumy je to podla teba uz väcsi cenovy rozdiel?

Upraveno uživatelem TomasARN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://motofocus.cz/statistiky-trhu-vozidel/27403,registrace-vozidel-v-cr-za-obdobi-1-52017

Koukni se kolik se vas zaregistrovalo?

A možná jsi i též v těch firemních,ne.

Jináč náklady na palivo u kulišaka,jak stale nahazuješ porovnání,ted s ním díky služebnímu jezdím málo,tak 7500km se rovna v palivu při průměru 7,8 a ceně průměrné 27,5 za naftu a sppíše méně,zbytek nezminuji, jsem na 2,15 na km a ostatní naklady máš taky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri e golfe co spominam, rozdiel v cene staci na viac ako 16 390 litrov benzinu, pri spotrebe 8 litrov, aj ked ma mensiu, to staci na 205 000 km a takmer rovnake naklady na prevadzku, cize aj po prejdeni tych 205 000 este nepreraba, lebo aj e golf ma naklady na elektriku aby presiel tych 205 000 km, cize navratnost az pri väcsom najazde. Takze jedine co sa vieme bavit su splodiny z jazdenia ak neratam vyrobu v elektrarnach, hlavne v uholnych, o uspore rec nemoze byt.

Upraveno uživatelem TomasARN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, TomasARN napsal:

Kup si tu Teslu, to uz naozaj budu lacne prevadzkove naklady o ktorych tak casto pises

Právě že u Tesly náklady provozu prakticky nula. V ceně je doživotní nabíjení zdarma na SC. Garanční prohlídky nepovinné, přesto nepadá záruka. Aktualizace firmware online, internet na palubě zdarma doživotně online, dlouhá záruka na všechno atd. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Milan+ napsal:

Tak ho asi někdo špatně zamontoval,nám už to za jízdy nepotřebuje pak běžet.:papa

No a k těm malým data atd určitě něco na netu najdeš.

Taky si myslím,  ale do Prahy s tím nepojedu, protože tam to montovali a jinde se tím odmítli zabývat. Dokonce to vyrábí naftu, v průběhu provozu se někde přehřívá, zvětšuje objem a vytéká přepadem. Smrdí výfukové plyny a ještě nafta navrch. Děs.

K těm malým autům najdu na netu cokoliv. Ale nelze se na to spolehnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, TomasARN napsal:

Co je pre teba nepatrne? Kedze si dal sem to video e-golf, tak som si pozrel to auto a provnam rovnake auto, len jeden golf na benzin a druhy na elektro, oba v zaklade, cize vlastne v tom aute nic nie je, ziadne vyhrievanie pneu, vyhrievanie sedaciek, proste nic a je drahsie o 20 000 eur s dojazdom v úspornom režime 200 km (pisane drobnymi pismenami vyrobcu). Ak sa pridaju veci co su vo videu, dojazd pojde dole. Toto je nepatrne viac? Od akej sumy je to podla teba uz väcsi cenovy rozdiel?

Sorry, tam měly být zmíněny nafťáky vůči benzínům nebo tovární plyňáky a rozdíly v cenách mezi nimi, které prakticky zanikly.

U elektromobilů je porovnatelná snad jen Kia Soul EV (nejsilnější benzín nebo nafta v plné palbě), Fiat 500e, Smart ED, Mercedes Benz B, Nissan eNV200, VW eUP a eGolf. Ty 2 posledně zmíněné jsou brutálně předražené a ještě aby si člověk dokoupil polovinu věcí, jak je u evropských automobilek zvykem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Milan+ napsal:

http://motofocus.cz/statistiky-trhu-vozidel/27403,registrace-vozidel-v-cr-za-obdobi-1-52017

Koukni se kolik se vas zaregistrovalo?

A možná jsi i též v těch firemních,ne.

Jináč náklady na palivo u kulišaka,jak stale nahazuješ porovnání,ted s ním díky služebnímu jezdím málo,tak 7500km se rovna v palivu při průměru 7,8 a ceně průměrné 27,5 za naftu a sppíše méně,zbytek nezminuji, jsem na 2,15 na km a ostatní naklady máš taky.

Málo, ostatně při malé nabídce i poptávce pochopitelné. Já mám jedno od 4/2014 a druhé od 5/2016.  Obě soukromé na občana. 

Tak 2,15 a 0,24 na 1 km za palivo je velký rozdíl. Ostatní náklady nemám žádné nebo daleko menší. Povinné ručení za tisícovku, žádné oleje, filtry, svíčky, vstřiky, katalyzátor, pdf filtr, výfukové potrubí, brzdové destičky.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele Radovanku proc mas porad potrebu nam ukazovat a premlouvat jak je e-auto tak super? nekolikrat ti tu bylo receno ze za tu cenu je to drahy, jsi limitovanej a ja nevim kolik ruznejch argumentu a ty si furt meles svou. Proste akceptuj to ze nekdo jiny s tim nesouhlasi a nevidi v tom tak super vyhodu. To ze ty si s tim spokojeny neznamena ze ostatni budou taky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Radovanek napsal:

Málo, ostatně při malé nabídce i poptávce pochopitelné. Já mám jedno od 4/2014 a druhé od 5/2016.  Obě soukromé na občana. 

Tak 2,15 a 0,24 na 1 km za palivo je velký rozdíl. Ostatní náklady nemám žádné nebo daleko menší. Povinné ručení za tisícovku, žádné oleje, filtry, svíčky, vstřiky, katalyzátor, pdf filtr, výfukové potrubí, brzdové destičky.......

Jo a to moje je dá se říct 2x tak velké,bezpečnější a minimálně třičtvrtě těch km jezdí v šesi lidech a ted porovnávej. POV mám i se skly za necelých 2500,výfuk původní,brzdy cca 80000km desky,vstřiky co myslíš,že se mění?

A těch 0,24 ,tam je dotace od nás všech  a ty tam nemáš naklady na tu fotovoltaiku a ještě do toho určitě zahrnuješ nabíjení všude možně zadarmo,kde se připojiš či na cestě možná uprosíš,jak jsi psal,že se někdo najde,kdo nabít nechá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, Radovanek napsal:

Taky si myslím,  ale do Prahy s tím nepojedu, protože tam to montovali a jinde se tím odmítli zabývat. Dokonce to vyrábí naftu, v průběhu provozu se někde přehřívá, zvětšuje objem a vytéká přepadem. Smrdí výfukové plyny a ještě nafta navrch. Děs.

K těm malým autům najdu na netu cokoliv. Ale nelze se na to spolehnout.

A na co se lze spolehnout od vás elektromaniaků?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...