erv Odesláno 26. srpen 2017 Sdílet Odesláno 26. srpen 2017 (upraveno) Tak vám představuji svůj nový povoz. Je to Peugeot 106 1.1, vyrobeno 12/96. Koupeno jako relativně čerství dovoz z D od známého ze vsi, kterej to koupil pani na ježdění do práce. Pani po 300 km řekla, že to nemá klimu a šestikvalt a že s tím jezdit nebude. No a tak jsem to koupil já. Bylo to za 24000 a platil jsem 3000 ekodaň. Proběhla poměrně dlouhá zkušební jízda, auto jsem prolejzal snad hodinu a zdálo se velmi solidní. proto jsme si nakonec plácli. Bohužel jsem pár věcí přehlídnul, u některých vůbec netušim jak je to možné. Třeba zlomená páčka otevírání zadních dveří za řidičem. Auto má najeto asi poctivých 100 000 km, mám k tomu faktury i původní TP z něměcka i když je to tam trochu zamotané - stopa je jasná někdy do konce roku 2007, kdy první majitel zemřel, auto prošlo dědickým řízením a potom to auto měla nějaká paní, která ale není uvedena v TP, našel jsem jen jakousi plnou moc od vdovy po majiteli a doklady od technických a od placeného ručení. Auto každopádně na těch 100 000 km vypadá, interiér je opravdu pěknej, zadní náprava v pořádku, vůle v podvozku víceméně nejsou, provozní kapaliny jsou bez úniků. Auto se zdá nebylo bouráno nějak víc, protože jsem nenašel stopy vaření nebo vytahování, ťukance těžko říct, zdá se mi že oba přední blatníky byly měněné, ale těžko říct. Auto brzdí snad nejlíp ze všech aut co jsem měl možnost řídit. Ze záporů nutno zmínit rozsáhlou korozi podběhu před spolujezdcem, při prohlídce jsem našel jeden puchýř u držáku motoru, což jsem bral jako OK, ale po oddělání ŘJ jsem zjistil, celý kraj podběhu je shnitý na prach a někdo to zaplácal nějakým černým tmelem a stříknul stříbrnou barvou.Takže podběh se bude vařit. Nic dalšího šroubovákový test neukázal, nicméně místa obou držáků blatníku/nárazníku jsou na opravu - na straně u spolujezdce je díra, u řidiče je to silně okyslé, až bude čas to pořádně očistit, tak uvidíme jak budu opravovat. Další zápor je kolísající volnoběh za studena a tendence chcípnout, ale budu dělat rozvody (dělány v 68 000 km v roce 2008) a měnit svíčky, kter jsou snad ještě původní, tak potom uvidíme. Dalším drobným záporem je koroze zadní částí výfuku - tlumič je načatej a je díra v připojovacím nátrubku tlumiče. Opravnou sadu už mám, novej tlumič Eberspracher taky. No a taky zablokované origo rádio, dostal jsem k němu dva kódy, ale oba nefunkční. Karoserie má pár parkovištních šrámů a na dveřích řidiče se na dvou místech loupe bezbarvý lak. Co se týče výbava tak: Servo, ABS, manuální střešní okno, elektrická přední okna a jinak asi klasika Plány? Spravit chyby, jezdit. Zatím mám po jedné nádrži spotřebju 6,4 litru No a včil něco fotek, ať jenom neplkám. Upraveno 26. srpen 2017 uživatelem erv regius, Rikic339 a pavelu96 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 26. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2017 A propos - Nemá tady být nějaká krytka? V tom oválném otvoru? Toto je origo? Ten hněděj konektor staženej páskou je k servu. Tot je diagnostickej konektor? regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. srpen 2017 Sdílet Odesláno 26. srpen 2017 před 58 minutami, erv napsal: A propos - Nemá tady být nějaká krytka? V tom oválném otvoru? Má, naproti tomu ta díra vpravo tam být natuty nemá.... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 26. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2017 (upraveno) Myslíš tru díru u plastového podběhu? To vim, ti je potřeba vyvařit. To je díra, o které mi řekl prodejce a o které vim od začátku ... Jinak dneska odpoledne proběhlo seřízení ventilů, výměna měrky oleje (u staré praskla ta čepička, za kterou se měrka tahá ven), proběhla výměna svíček a povolení plynového lanka. Volnoběh se při zkušební jízdě zdál v pořádku, ale uvidíme, až najedu víc km Upraveno 28. srpen 2017 uživatelem erv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 2. září 2017 Sdílet Odesláno 2. září 2017 Budu jednu 106 rozebirat.... Chces neco? Ozvy se................. Jinak to jde do srotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 3. září 2017 Sdílet Odesláno 3. září 2017 No předpokládám že jsi to pořídil s tím že to nebude hlavní auto v rodině ale spíš jako takové to přibližovadlo do kterého se může skočit v montérkách a které se může nechat stát třeba dva dny mimo barák a nebude o něj takový strach jako o jiné auto. V tom případě to asi úplně špatný kauf nebyl a s stav auťáku si myslím odpovídá věku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 3. září 2017 Sdílet Odesláno 3. září 2017 jo to velky hnedy je diagnosticky konektor - je na to redukce 30pin - OBD ten maly hnedy asi je stazeny zdrhovackou schvalne - asi tam chybi zajistovaci jazicek a konektor se povytahoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 4. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2017 (upraveno) To auto jsem koupil jako prdítko pro sebe na ježdění do práce (Ráno 25 km tam, odpoledne 25 km zpět) a popojížďky po vsi. No, stav jsem popravdě doufal v lepsi, ale zas co jsem objizdel jina auta, tak tot je nadprumerne a za tu cenu asi adekvatni. Upraveno 4. září 2017 uživatelem erv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 24. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2017 Tak jsem o víkendu vyměnil tlumič výfuku (Eberspracher), Koupil jsem si taky trumpetku na opravu středový trubka a ona je ta potvora malá a nešla by stáhnou dodávanou sponou k novýmu tlumiči. Ještě že jsem si to vyzkoušel nasucho než jsem to uříznul. A našel jsem další řádění brouka korozníka, takže po víkendu mám dírku v kufru ... Na jedné straně uhnily držáky plastovýho podběhu a je to až do kufru. Takže prozatímně zalepeno a přes zimu do toho musim šáhnout svářečkou. Kua radost z toho nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 8. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2018 V mezičase jsem auto vysmrkal - zjistil jsem že bylo v Reichu ťuknuté a opravené, leč mizerná protikorozní ochrana udělala své Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 8. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2018 A v úterý jsem si dovezl letní kola. Stav slušný, nějaké drbance tam jsou, takže zakytovat, nalakovat a novwe samolepky do ´pokliček a budou fešné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 8. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2018 a ještě vysmrkání zadního podběhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 18. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2019 (upraveno) Tak se událo pár servisních zásahů. Takže nové: Těsnění pod hlavou, gufera ventilů, těsnění pod vanou, pod sáním + pod výfukem, zalapované ventily, rozvody + vodní pumpa (SKF), drážkovanej řemen altíku, svíčky NGK V-Line + zapalovací kabely. Novej olej + filtry, nová nemrzka G11. Na podvozku vepředu Strongflexy na rameni - oba SB ramene + uchycení stabíku k rameni. Ještě mám připravené repasované třmeny, kotouče Brambo Max + destičky Brembo, ale nepovedlo se mi povolit hadici od trubičky - halt budu každej den šplíchat penetračním olejem a snad to povolí. Jinak budu muset vymenit aj trubičky a to se mi nechce. Ještě to chce opravit výfuk - přední trubky s katem někdo svařil dohromady a střední díl od katu k tlumiči je jako ementál - nemá smysl to vařit, musim koupit novou trubku. Upraveno 28. únor 2019 uživatelem erv MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 18. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2019 Taková malá bilance - auto mám skoro dva roky, zatím najeto 25000 km s průměrnou spotřebou 6,5 litru cca a nákladama na servis (včetně nových pneu a 2 sad alu kol) cca 25 000 Kč. Takže mi vychází 1 km ma 3,3 kč, včetně přihlášení, ekodaně a povinného ručení. To není marný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.