Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

207 1.4 16v 65kw LPG - chcípá


majkl321

Recommended Posts

Ahoj lidi. Možná už to tu bylo, ale na svém zařízení to momentálně asi nevyhledám. Koupil jsem přitelkyni 207 1.4 16v 65kw rv.2008, momentálně najeto 140tis km a máme tenhle problém, při studeným startu auto chcípá, dusí se a hned napíše závadu ANTIPOLLUTION FAULTY , volnoběžné otáčky drží, ale jak se přidá plyn, tak auto chcípne (pokud ihned po startu, dokud jsou vyšší otáčky, se šlápne na plyn a vyžene se auto k cca 3tis otáček, tak je to ok) ihned, co auto přepne na LPG, tak je bez problému, hláška z displaye zmizí, nicméně kontrolka motoru stále svítí, a když se po chvíli přepne na zpátky benzín, auto jede naprosto v pořádku. Na diagnostice to píše chybu P0502, jinak nic ..... jinak jsem při výměně svíček u jedné svíčky viděl kapičku oleje, ale olej se prozatím neztrácí. Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při studeném startu má zjevně chudou směs. To může být provozem na plyn nebo je někde něco špatně na vstřikování benzínu anebo kecá některé čidlo. Chyba P0502 je chyba na snímači rychlosti. Tím to být nemůže. Pokud jsi ji získal nějakou universální diagnostikou (možná přes ELM), tak je lepší origo diag. Tam dostaneš ty chyby všechny a ve správných kódech.

Pokud máš k dispozici diagnostiku, zjistíš hodnoty na teplotních čidlech (vzduch v sání a chladicí kapalina) - za studena musí odpovídat okolní teplotě a měly by být cca stejné.  Pokud ne, je chyba v čidle.

Abys vyloučil chybu LPG, což je asi nejjednodušší možné, tak buď diagnostikou smaž adaptace a jezdi jen na benzín, nebo jezdi jen na benzín min. 100km a 5 startů. Odpojením baterie se adaptace smazat asi nepodaří. Pokud chyba zmizí, je to nastavením LPG, pokud ne, chyba je někde jinde.

Chyby na vstřikování benzínu - palivové čerpadlo může dávat slabý tlak - ale za tepla funguje takže nepravděpodobné. Zkusit změřit tlak paliva je ale jednoduché. Palivový filtr - opět za tepla funguje na benzín i ve vysokých otáčkých dobře. Takže asi se zaměřit na benzinové vstřiky (vyčistit, nechat proměřit na stolici průtok...) protože mohou být zanešené nebo některý přidřený, i když za tepla fungují za studena mohou váznout.

Pokud nic z toho nepomůže tak potom jedině diagnostiku a měřit hodnoty a hledat možnosti.

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...