Prophet Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 Ahoj, potřeboval bych radu. Před rokem mi začalo auto cukat za jízdy. Čím vic plynu (například jízda do kopce), tím větší intenzita cukání. Po vyměně oleje + filtru a tankování Verva Diesel (tankuju do teď) cukání zmizelo. Až teď se to objevilo znovu, ... nejen, že auto začalo cukat, ale vypne se i za jízdy. Jízda na dálnici 140km/h, auto začne pár krát cuknout a vypne se, ukáže se "STOP" a na počítači vyjede chyba "Engine oil pressure fault: stop the vehicle". Teď když nastartuju, tak se mi do vteřiny vypne. I po nastartování a držení otáček do 1500-2000ot/min se vypne. V pondělí jde na diagnostiku. Setkal se s tim prosím někdo? Už nevím, po čem kouknout. Auto je teď nepojízdný. Melw by někdo nějaký tip, čím by to mohlo být? P407sw 1.6HDI 80kW 110hp 2006 FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 Problém je v tlaku oleje, podívej se na snímač tlaku oleje na olejovém filtru, prostříkej konektor čističem. Pokud nepomůže zkusil bych ho vyměnit. Diagnostika ukáže jestli je tlak oleje v pořádku. jinak potom olejové čerpadlo na výměnu, případně motor neudrží tlak a je v háji, ale to nebude asi tvůj případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 Polde mne tu hlasku vidi jako nasledek toho, ze mu zdechl motor a ne proto, ze by mel nizky tlak oleje. jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 Beru spíš podle toho, že to po výměně oleje na čas přestalo. Rozhodující je samozřejmě co ukáže diagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prophet Odesláno 21. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 před 2 hodinami, Sale napsal: Problém je v tlaku oleje, podívej se na snímač tlaku oleje na olejovém filtru, prostříkej konektor čističem. Pokud nepomůže zkusil bych ho vyměnit. Diagnostika ukáže jestli je tlak oleje v pořádku. jinak potom olejové čerpadlo na výměnu, případně motor neudrží tlak a je v háji, ale to nebude asi tvůj případ. V nejhorším případě, kdyby to bylo olejové čerpadlo, kolik bych si měl přípravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 Hele, asi docela ranec, ale asi by bylo lepsi zajet na diagnostiku a zjistit, jake vsechny zavady tam mas a neusuzovat jen z toho co ty vidis na palubnim displeji. V ridici jednotce muze byt zapsan dale kopec jinych chyb a z toho nekdo musi vydedukovat, kde je vlastne problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prophet Odesláno 22. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 před 16 hodinami, HonzaC2 napsal: Hele, asi docela ranec, ale asi by bylo lepsi zajet na diagnostiku a zjistit, jake vsechny zavady tam mas a neusuzovat jen z toho co ty vidis na palubnim displeji. V ridici jednotce muze byt zapsan dale kopec jinych chyb a z toho nekdo musi vydedukovat, kde je vlastne problem. Tak doufá, že se jakákoliv chyba ukládá do "paměti". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 No v deníku závad toho bude určitě požehnaně, takže až podle toho bych usuzoval, zatím je to jen odhadování a jak píše HonzaC2 může to být úplně něco jiného, třeba haprující regulace tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eduard 307 Odesláno 23. srpen 2017 Sdílet Odesláno 23. srpen 2017 (upraveno) Ahoj, řeším úplně stejný problém na 307 SW 1,6 HDI 80kw, 2005. Problém nastal při poloviční nádrži při jízdě po dálnici- cca 130km/h. Auto začalo škubat jako by ho někdo chytil. Následně motor vypnul a objevila se stejná hláška oil presure faul. Motor se podařilo opětovně nastartovat až po napumpování nafty ruční pumpou, ale pouze na pár km pak se vše opakovalo. Na nejbližší benzině jsem doplnil nádrž na max. a vše bylo Ok. Vše se opakovalo při poloviční nádrži. v tomto případě se bude jednat o problém v palivovém systému a to v dodávce paliva - nízko tlak- sací větev, prodřená hadice a přisávání vzduchu. překontroloval jsem těsnost sací větve v motoru- demontoval jsem sací hadice a natlakoval na 2bar. OK. Demontoval jsem plovák z nádrže, sací sítko čisté, ale sací trubička v sítku je ve spodní části. Mezi spodní části sítka- sací trubičky a dnem plováku je cca 2mm a tam byl maras. Myslím si a doufám, že toto může být celý problém, při rychlejší jízdě a zatížení může dojít k nedostatku paliva a zastavení motoru. Pokud se vada objeví i po vyčištění plováku, tak už jedině podávací čerpadlo - nízkotlak. Bohužel u 307 je to součástí vysokotlaku a to by byl finanční mazec. . v opravě budu pokračovat příští týden pak dám info. Zkus napumpovat naftu ruční pumpou, pak ať někdo stále pumpuje a ty nastartuj motor pokud motor pojede bude se jednat o problém v sací větvi. po vyčištění plováku jsem dnes provedl zkušební jízdu po dálnici na cca 50km- vše Ok vada se už neprojevila. Upraveno 2. září 2017 uživatelem eduard 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.