Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukání za jizdy


Prophet

Recommended Posts

Ahoj, 

potřeboval bych radu. Před rokem mi začalo auto cukat za jízdy. Čím vic plynu (například jízda do kopce), tím větší intenzita cukání. Po vyměně oleje + filtru a tankování Verva Diesel (tankuju do teď) cukání zmizelo. Až teď se to objevilo znovu, ... nejen, že auto začalo cukat, ale vypne se i za jízdy. Jízda na dálnici 140km/h, auto začne pár krát cuknout a vypne se, ukáže se "STOP" a na počítači vyjede chyba "Engine oil pressure fault: stop the vehicle". Teď když nastartuju, tak se mi do vteřiny vypne. I po nastartování a držení otáček do 1500-2000ot/min se vypne. 

V pondělí jde na diagnostiku. 

Setkal se s tim prosím někdo? Už nevím, po čem kouknout. Auto je teď nepojízdný. Melw by někdo nějaký tip, čím by to mohlo být?

 

P407sw 1.6HDI 80kW 110hp 2006 FAP

IMG_20170728_063517.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v tlaku oleje, podívej se na snímač tlaku oleje na olejovém filtru, prostříkej konektor čističem. Pokud nepomůže zkusil bych ho vyměnit. Diagnostika ukáže jestli je tlak oleje v pořádku. jinak potom olejové čerpadlo na výměnu, případně motor neudrží tlak a je v háji, ale to nebude asi tvůj případ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Sale napsal:

Problém je v tlaku oleje, podívej se na snímač tlaku oleje na olejovém filtru, prostříkej konektor čističem. Pokud nepomůže zkusil bych ho vyměnit. Diagnostika ukáže jestli je tlak oleje v pořádku. jinak potom olejové čerpadlo na výměnu, případně motor neudrží tlak a je v háji, ale to nebude asi tvůj případ.

V nejhorším případě, kdyby to bylo olejové čerpadlo, kolik bych si měl přípravit? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, asi docela ranec, ale asi by bylo lepsi zajet na diagnostiku a zjistit, jake vsechny zavady tam mas a neusuzovat jen z toho co ty vidis na palubnim displeji. V ridici jednotce muze byt zapsan dale kopec jinych chyb a z toho nekdo musi vydedukovat, kde je vlastne problem.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, HonzaC2 napsal:

Hele, asi docela ranec, ale asi by bylo lepsi zajet na diagnostiku a zjistit, jake vsechny zavady tam mas a neusuzovat jen z toho co ty vidis na palubnim displeji. V ridici jednotce muze byt zapsan dale kopec jinych chyb a z toho nekdo musi vydedukovat, kde je vlastne problem.

 

Tak doufá, že se jakákoliv chyba ukládá do "paměti". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v deníku závad toho bude určitě požehnaně, takže až podle toho bych usuzoval, zatím je to jen odhadování a jak píše HonzaC2 může to být úplně něco jiného, třeba haprující regulace tlaku paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

řeším úplně stejný problém na 307 SW 1,6 HDI 80kw, 2005. Problém nastal při poloviční nádrži při jízdě po dálnici- cca 130km/h. Auto začalo škubat jako by ho někdo chytil. Následně motor vypnul a objevila se stejná hláška oil presure faul. Motor se podařilo opětovně nastartovat až po napumpování nafty ruční pumpou, ale pouze na pár km pak se vše opakovalo. Na nejbližší benzině jsem doplnil nádrž na max. a vše bylo Ok. Vše se opakovalo při poloviční nádrži. v tomto případě se bude jednat o problém v palivovém systému a to v dodávce paliva - nízko tlak- sací větev, prodřená hadice a přisávání vzduchu. překontroloval jsem těsnost sací větve v motoru- demontoval jsem sací hadice a natlakoval na 2bar.  OK. Demontoval jsem plovák z nádrže, sací sítko čisté, ale sací trubička v sítku je ve spodní části. Mezi spodní části sítka- sací trubičky a dnem plováku je cca 2mm a tam byl maras. Myslím si a doufám, že toto může být celý problém, při rychlejší jízdě a zatížení může dojít k nedostatku paliva a zastavení motoru. Pokud se vada objeví i po vyčištění plováku, tak už jedině podávací čerpadlo - nízkotlak. Bohužel u 307 je to součástí vysokotlaku a to by byl finanční mazec. :(. v opravě budu pokračovat příští týden pak dám info. 

Zkus napumpovat naftu ruční pumpou, pak ať někdo stále pumpuje a ty nastartuj motor pokud motor pojede bude se jednat o problém v sací větvi.

 

po vyčištění plováku jsem dnes provedl zkušební jízdu po dálnici na cca 50km- vše Ok vada se už neprojevila.

Upraveno uživatelem eduard 307
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...