Sroty Odesláno 18. srpen 2017 Sdílet Odesláno 18. srpen 2017 Ahoj všem. Tak jsem doufal, že bude konečně měsíc bez závady, ale nebyl by to můj Peugeot, kdybych nemusel opět něco řešit. Mám 1.4i 55 kW, r.v.: 2002. Je to tak měsíc co jsem byl v Praze u HonzyZ na diagnostice, kde se objevila chyba MAP senzoru, senzoru polohy škrtící klapky a nesmysly házel i senzor teploty nasávaného vzduchu. Zatím jsem vyměnil pouze MAP senzor. Zlepšily se studené starty, motor neklepe a plynuleji táhne. Ale dnes, v horku, jsem pojížděl v koloně, sahara to uchladila v pohodě. Pak jsem zastavil, za 10 minut se k autu vrátím, chci nastartovat a startér udělá jednu nebo dvě otočky a nic. Držel jsem klíček ve druhé poloze a nic se nedělo. Startér netočil. Tak znovu - startér už točí auto se snaží chytit, to celé trvá několik sekund, pak v tom divně zachrčí a motor naskočí. Od této chvíle to jede úplně v pohodě. Předesílám, že to není poprvé, co se mi to stalo, ale dnes to byl vážně extrém, kdy se mi podařilo nastartovat až na třetí pokus. Kombinace faktorů je zjevná - velmi teplé počasí a horký motor. Může mít na to vliv ten vadný senzor teploty nasávaného vzduchu? K čemu je vůbec dobrý? Nebo je to startér? Za studena ale auto chytne bez problémů. Děkuji za případné rady a vaše názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. srpen 2017 Sdílet Odesláno 18. srpen 2017 Na to , jak točí startér , senzor teploty nemá vliv . Chyba může být v napájení startéru , ukostření motoru , svorkách na baterii a nakonec může být vadný i startér . Zkontroluj nabití baterie , všechny silný kabely v motoru , utažení svorek starteru a na baterii a jestli nejsou zkorodovaný kabelový oka - když to bude cajk , tak už jedině repas starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. srpen 2017 Sdílet Odesláno 19. srpen 2017 (upraveno) mozes mat v haji loziska kotvy startera potom sa starter pribrzduje (kotva sa otiera o stator) a odobera kvantum amperov Upraveno 19. srpen 2017 uživatelem krtek 2 Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sroty Odesláno 19. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2017 Koukal jsem dneska na baterku. Kontakty vypadají v pohodě, bez koroze a doléhají. Baterka měla po nočním stání kolem 12.5 V. Jen mě trochu zaráží, že po nastartování tam alternátor cpal 14.5 V jak vzteklej, i když jsem včera ujel 150 Km, takže se baterie musela dobýt. Natočil jsem to v pohodě, zdá se, že za studena to nezlobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sroty Odesláno 22. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 (upraveno) Ahoj, tak startér byl vyčištěnej, jinak prý vypadal v pohodě. Nicméně auto zlobí stále. Jak se venku ochladilo, zlobí už i studené starty. Motor naskočí, a jak klesají otáčky, tak chcípne. Chcípne jak samovolně, tak i po přidání plynu. Chytne se většinou až na několikátý pokus. Jakmile se motor trochu ohřeje, tak již startuje dobře. Mechanik mi říkal, že může být špatné čidlo chladící kapaliny nebo volnoběžný ventil. Je pravda, že auto má na studený motor neklidný volnoběh, ale není to nic dramatického. Co myslíte? Už z toho začínám být zoufalý. Minulou zimu to startovalo v pohodě a teď už to mám problém natočit při 12-ti stupních. Upraveno 22. srpen 2017 uživatelem Sroty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 Zkus vyndat škrtící klapku , vymontovat z ní krokovej motorek a vyčistit ji nějakým čističem (jde to dobře a nic jinýho z ní nesundávej) . Čidlo teploty zjistíš na diagnostice v měřených hodnotách , jestli ukazuje dobře (může dávat blbý info , ale v závadách nemusí být nic zapsanýho) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sroty Odesláno 28. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2017 Zdá se, že za špatné starty může opravdu čidlo teploty chladící kapaliny - po jeho odpojení auto nastartuje normálně a nechcípne. Po chvilkovém zahřátí a znovuzapojení čidla už i s ním nastartuje bez potíží. Nové čidlo jen a cestě, tak uvidíme jaká bude realita až ho namontuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr164 Odesláno 30. květen 2018 Sdílet Odesláno 30. květen 2018 Termostaty a čidla teploty bývají častým problémem špatných startů a nesprávného běhu motoru. To je memento pro všechny, nejen pežoťáky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.