Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 806 Diagnostika


kaprik

Recommended Posts

před 2 minutami, Havlicek.Lukas napsal:

tak u citroena to je lexie
u peugeota peugeot planet 2000

a u novych aut to je diagbox ne ??

tyhle programy skouseny na cinskem kabelu revize B
- nejak sem nemel potrebu davat prachy v origo servisu kde maji origo diag kdyz vlastne zadny problem nemam ze :P

 

na te diagnostice je Peugeot/Citroen tak asi funguje i s C...

ja uz s tim do servisu nechci vubec, stejne jak vidno, nevedeli co s tim, je fakt, ze ani jeden nebyl primo pazoutacky, taky nemam zapotrebi hodinovou sazbou v servisu zdvojnasobit hodnotu celeho auta... :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, HonzaZ napsal:

Na XP chodil PP2000 bez problémů. Máš ho správně aktivovaný?

 

ja chapu, ze se mi snazis/te pomoct, ale kdyz uz neco napisu, tak proc bych to mel opakovat... ja myslim, ze SW ani PC to neni, kdyz to castecne funguje a program zadne chyby nehazi ani sam nepada, uz jsem se ptal 2x, zeptam se tedy po treti, zda se nekde musi v SW zadavat neco ohledne immo ci kodu samotne RJ apod., problem sice je v komunikaci mezi SW a RJ, ale jen u te motorove (u obou aut, u jednoho mi nacita alespon ten zbytek), budu se opakovat - jak jsem uz nekolikrat taky psal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, kaprik napsal:

ja chapu, ze se mi snazis/te pomoct, ale kdyz uz neco napisu, tak proc bych to mel opakovat... ja myslim, ze SW ani PC to neni, kdyz to castecne funguje a program zadne chyby nehazi ani sam nepada, uz jsem se ptal 2x, zeptam se tedy po treti, zda se nekde musi v SW zadavat neco ohledne immo ci kodu samotne RJ apod., problem sice je v komunikaci mezi SW a RJ, ale jen u te motorove (u obou aut, u jednoho mi nacita alespon ten zbytek), budu se opakovat - jak jsem uz nekolikrat taky psal...

jeste dovetek, co se tyce aktivace - bud je ci neni a program bud jde nebo nelze vubec spustit, teda alespon u me to tak bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je to o tom že, se celý program diagnostiky se tváří že funguje ale ve své podstatě funguje jen částečně. Protože číňan mohl udělat někde u kopírování chybičku a v tom programu je někde mezírka kterou ten program umí překlenout ale zrovna v té mezírce může být nějaký kód nebo pokyn pro zahájení načítání té které jednotky a proto ti to nenačítá ŘJ motoru.  Netvrdím že to tak musí být jen popisuju svoji zkušenost asi to není řečí ajťáků ale myslím že to je srozumitelné.

A ještě jedna myšlenka auta načítáš pežoťáckou částí diagnostiky.  Zkus je načíst citroeňáckou protože základ aut je téměř totožný tak by to mělo fungovat třeba to bude psát jako že auto neexistuje nebo tak něco ale ten základní test by to mělo zvládnout provést už jsem se s tím u pár aut setkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ridici jednotka motoru, ktera ma imobilizer pres klavesnici, tak ta musi mit zadany ctyrmistny kod a odblokovany immo (na klavesnici sviti zelena LED) aby sla diagnostikovat. Pokud ale auto jezdilo s odpojenou klavesnici (cili deaktivovanym immo) pak neni treba zadavat nikam nic a jednotka musi jit vycist (jednotka je stale odemknuta a immo deaktivovany, nepripojovat konektor klavesnice zpet ke klavesnici bez znameho kodu, dojde k uzamceni a je pak treba znovu zadat kod!)

u auta, kde je cip immo v klicku, tak tam se automaticky odblokuje zasunutim klice do spinacky a jeho otocenim, takze taky neni treba nikam nic zadavat.

auto s 30ti pinovou Peugeot zasuvkou by melo jit diagnostikovat vyblikanim chyb, ve treti rade diag konektoru od spodniho okraje zasuvky prostredni pin pripojit dratem na kostru na cca 3-4s a odpojit, kontrolka motoru na palubce by mela bliknout 2x - blik, delsi mezera blik = kod 11 - zacatek diagnostiky, pri dalsich prilozenich dratu na 3s na kostru se zacnou vyblikavat jednotlive kody zavad. X rychlych bliknuti, delsi pauza, Y rychlych bliknuti = kod chyby ve tvaru XY, napr. 52 je tusim zavada lambda sondy, seznam kodu se da uz najit podle typu Bosch jednotky na netu, mozna i tady na klubu, ukonceni vypisu chyb je signalizovano vyblikani kodu 12. Podrzenim dratu na kostre na dobu delsi nez 10s dojde k vymazani pameti zavad.

pokud budou jednotky OK, ja bych u popisovaneho problemu mozna tipoval chybny MAP senzor v sani

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 8. 2017 at 10:34, Ferry napsal:

ridici jednotka motoru, ktera ma imobilizer pres klavesnici, tak ta musi mit zadany ctyrmistny kod a odblokovany immo (na klavesnici sviti zelena LED) aby sla diagnostikovat. Pokud ale auto jezdilo s odpojenou klavesnici (cili deaktivovanym immo) pak neni treba zadavat nikam nic a jednotka musi jit vycist (jednotka je stale odemknuta a immo deaktivovany, nepripojovat konektor klavesnice zpet ke klavesnici bez znameho kodu, dojde k uzamceni a je pak treba znovu zadat kod!)

u auta, kde je cip immo v klicku, tak tam se automaticky odblokuje zasunutim klice do spinacky a jeho otocenim, takze taky neni treba nikam nic zadavat.

auto s 30ti pinovou Peugeot zasuvkou by melo jit diagnostikovat vyblikanim chyb, ve treti rade diag konektoru od spodniho okraje zasuvky prostredni pin pripojit dratem na kostru na cca 3-4s a odpojit, kontrolka motoru na palubce by mela bliknout 2x - blik, delsi mezera blik = kod 11 - zacatek diagnostiky, pri dalsich prilozenich dratu na 3s na kostru se zacnou vyblikavat jednotlive kody zavad. X rychlych bliknuti, delsi pauza, Y rychlych bliknuti = kod chyby ve tvaru XY, napr. 52 je tusim zavada lambda sondy, seznam kodu se da uz najit podle typu Bosch jednotky na netu, mozna i tady na klubu, ukonceni vypisu chyb je signalizovano vyblikani kodu 12. Podrzenim dratu na kostre na dobu delsi nez 10s dojde k vymazani pameti zavad.

pokud budou jednotky OK, ja bych u popisovaneho problemu mozna tipoval chybny MAP senzor v sani

i kdyz jsem ne vsechno uplne pochopil (hlavne to vyblikavani dratem), tak dekuji za odpovedi i za to, ze nemusim vse, co jsem popsal, opakovane popisovat... zkusim se s tim jeste nejak poprat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 8. 2017 at 10:02, Vena garážmistr napsal:

No ono je to o tom že, se celý program diagnostiky se tváří že funguje ale ve své podstatě funguje jen částečně. Protože číňan mohl udělat někde u kopírování chybičku a v tom programu je někde mezírka kterou ten program umí překlenout ale zrovna v té mezírce může být nějaký kód nebo pokyn pro zahájení načítání té které jednotky a proto ti to nenačítá ŘJ motoru.  Netvrdím že to tak musí být jen popisuju svoji zkušenost asi to není řečí ajťáků ale myslím že to je srozumitelné.

A ještě jedna myšlenka auta načítáš pežoťáckou částí diagnostiky.  Zkus je načíst citroeňáckou protože základ aut je téměř totožný tak by to mělo fungovat třeba to bude psát jako že auto neexistuje nebo tak něco ale ten základní test by to mělo zvládnout provést už jsem se s tím u pár aut setkal.

diky i tobe za postrehy, snad neco z toho pomuze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...