Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 HDI cerný kouř, ztráta výkonu


Cpt._Redeemer

Recommended Posts

Zdravím

Včera jsem jel z práce, strasně pršelo, po silnicich se valilo snad 5 cm hnede vody z pole, každy kdo jel proti, tak auto slušně ohodil, takže motorový prostor je přes saní do kapoty uplně zašvihlý. Jel jsem do kopce dal plný plyn a najednou nic. Myslel jsem že se mi protáčí na vodě kola, ale podíval jsem se do zrcatka a za mnou černý kouř, že nebylo nic vidět. Nemohl jsem kopec pomalu vyjet na dvojku. Strasně pršelo, domu jsem nějak dojel a nechal to byt. Ted jsem se na to šel podívat. Auto nastartuje uplně v pořádku. Na volnoběh šlape v pohodě, jen tam teď něco u rozvodu nebo u řemenu na alternator něco skřípe a píská v rytmu otaček motoru. Když ale dám plný plyn, tak motor vyleze max na 2200 otáček a víc ani tuk a hulí se z vyfuku černě jak z lokomotivy. Otázka co je v háji? Vstřiky, čerpadlo nebo turbo? Jsou ještě nějaké možnosti? Když přidám plyn v motorovem prostoru tak se mi zda, že se i motor divně klepe.

Najeto 245 000. Olej, filtr a paliv filtr měněn poctivě. 176 000 dělané rozvody.

2.0HDI rv 2000

 

Děkuji za Vaše názory s pozdravem Lukáš

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Tak jsem to dnes rozebral. Otevřel jsem filtrbox a byla v něm voda, byla i ve váze vzduchu a dál v trubce, takže to tedy nasálo vodu. Zrovna jel kolem kamarad a koukal na to. Nastartoval jsem to a jak jsem psal, u rozodů to pískalo a při vyšších otačkac hse motor strašně klepe a čoudí. On mi řikal, že když tam vlítne voda, že se nestalčí a že poposkočí rozvodový řemen. Takže od něj je závěr, že poposkočil rozvodák, takže udělat rozvody. (čekaly by mě za 10 000 km)

Jaký je váš názor?

 

Děkuji za odpověďi.

 

PS: Jak je možný, že to nasálo vodu, když je sací trubka oschovaná nad podběhem v blatníku? Me napada jediná možnost, že ta trubka co vede pod filtrboxem, tak že by v ni byla někde dirka a tudy by tam ta voda vlítla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem na cca 130 tkm, takže výměna je v plánu na příští rok. Předtím už to vydrželo taky 2x cca 150 tkm. 

Jenom nevím, zda udělat jenom klasicky rozvody, nebo přitom i něco měnit dalšího, vzhledem ke kilometrům. :myslim Ale je to auto "na dojetí", takže asi jenom rozvody za cca 2000 Kč materiál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes volal do dvou servisů a jeden chlap nemá čas a že to vypada na zohybane ojnice. Druhý by čas měl a řikal taky, že to budou ojnice a ze to bych se pry nedoplatil a at si sezenu jiny motor a že mi ho vymění. To je v prd.... 

Teď kde ho sehnat a aby byl pořadný a ne nejaký šrot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trocha vody a jaké to nadělá škody. Byl jsem dnes v jendnom servise. Tam mi řikal tedy, že budou zřejmě v haji ojnice, ať to přitahnu a uvidí se. Pak tedy, že když dojde na výměnu motoru, tak jsem koukal, že ceny jsou nad 5000 za motor. Pak mi řikal, že za 4000- 5000 mi ho vymění, záleži jak bude nastrojený. Pak pry k tomu nové rozvody a omrknout spojku. Takových peněz až je mi z toho zle. Z blbé vody. :( nakonec jsem to k němu nevezl, protože řikal, že by na tom mohl dělat nejdřív za 3 týdny, což je pro mě nesmyls. Takže ted jsem ve stavu, že zatim nemám kam s tím, a že mě to bude stát neskutečný prachy :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravim

Tak motor byl KO. Teď je tam motor z 307 nebo 306 to přesně nevím. Udajne ma mit 144xxx ale určitě ma víc. Chci se zeptat, kdyz ho nastartuji tak je dost hlučný. Zni to jak traktor, ale jen do 2000 otaček a když se ohřeje, tak už pak hlučný nejni. Vzdy ale po studenem startu rachta jak traktor. Další věc je, ze dnes byl 1 stupeň nad nulou a auto nechtělo chytit. Dlouho jsem točil, než chytlo. Kontrolka žhaveni se nerozsvítí, a přitom se rozsvicela vždy. Teď si ale vybavuji, ze než ten starý motor nasal vodu tak se taky asi nerozsvicela, ale nejsem si jisty. Co teď? Mě jen napadlo, že je buď prasklá žarovka, auto žhavi, ale ty svičky na tom "novem" motoru jsou v haji. A nebo je žarovka v pořadku, ale prostě nefunguje žhaveni. S timto vůbec nemam zkušenosti, takže me vic možností nenapada. Pokud bude v haji žhaveni, tak ani netušim kde začít patrat. 

Děkuji za nazory

Už mám toho auta plný zuby. Není mesic aby s tim neco nebylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem nějaký zmatený. Je 13 stupnu, vlezl jsem do auta, otočil kličkem a kontrolka žhavení se rozsvítila. Včera ráno určitě nesvítila. Každopadně jedu koupit momentový klíč a hodím tam ty žhavičky ze starého motoru, kde jsem bez problému nastartoval i v -15...  jsem fakt z toho už jelen..

Ještě bych se chtěl zeptat na tu hlučnost motoru, zda je to normální nebo je nějaký vyběhaný.

Jinak pokud to žhavící relé je to, co je zezadu přidělane na boxu baterie, tak to tam ani v servise nepřišrobovali. O víkendu jsem si to tam musel přidělat sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezalezi , aka je vonkajsia teplota  , ale teplota vody v motore...

zhavime od 0 -5 C ... a to na sekundu....

hdi chyti aj pri -12C  bez zhavicov uplne normalne , ak je motor v kondicii...

zvuk - uvaha ...hlava , olej , zdvihatka , 

zla vymena oleja  dlhe intervali ....pripadne to sem nahraj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem konečně koupil momentový klíč, ke kterému jsem se dlouho přemlouval.

Vymontoval jsem svíčky ze svého starého motoru, což šlo bez problému a vymontoval jsem je z "nového" (který má udajně 144xxxkm)

Z nového šly ven pěkně ztuha a při povolování to pískalo. Dokonce, tam už ani nebyly originální žhavičky od BOSCHe. Takže 144xxx km asi opravdu mít nebude.

Foto. Vlevo žhavicí svička BOSH z mého puvodního motoru (245xxxkm) vpravo žhavící svíčka z "nového" motoru. To je jedna z těch lepších.

Teď se mi kontrolka žhavení nerozsvítila, ale to bude asi tím, že motor byl teplý. Doufám. Uvidím ráno jak to nastartuje. To jsem tedy koupil motor :/

 

21908598_10207917215846891_113931240_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...