Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pavelu96 308 - PRODÁNO!


pavelu96

Recommended Posts

jen tak offtopic dotaz, kolik pani najezdi rocne km a v jakem jizdnim rezimu ?

Ja bych pri te vymene oleje ted po koupi rovnou udelal preventivni sundani olejovy vany, jeji vycisteni, vymenu saciho sitka olejovyho cerpadla, vymenu sitka mazani turba, kontrolu tesnosti gufer vstrikovacu a radsi to projel ve vsech jizdnich rezimech s napojenou diag a nekym, kdo umi spolehlive interpretovat vsechna live data o tlaku nafty, turba, stavu FAP filtru atd.

Tenhle motor je tak potencionalne pruserovej, ze bych si ho teda dobrovolne nekoupil ani nahodou.
Tim nechci hanit koupi, naopak preju, at auto slouzi a neni to jen nalestena pasticka cekajici na kupce-kavku ( coz zatim z poprodejniho vyvoje, ktery pises mam tak trochu dojem :/ )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paní najezdí maximálně 3000 km/rok v jízdním režimu "Řidič slečny Daisy":D  + sem tam něco já v režimu "Sebastien Loeb" :D:D:D (kecám) -  když bude potřeba natankovat, nebo budu šetřit 5008čku :super

Auto jsme prolezli a vypadá na věk a km opravdu dobře... Taky jsem měl pocit po prvním vyskočení Depoution system faulty, že je to nastražené na kupce a je v řiti EGR nebo FAP, ale to se po diagnostice vyvrátilo. Egr bez závad a FAP na 40% životnosti.

Odstranění závady ventilátoru chlazení snad nebude takový problém...

Větší servis zvážíme podle stavu filtrů při výměně - díky za Tip :papa

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jee, tak to je asi nejmin vhodnej motor, kterej mohla mit :( 

Ten FAP bych jeste fyzicky zkontroloval na aute, zda tam skutecne je, nebo neni provrtanej a auto nema cinknutej software. Ono je sice hezke, ze diag neco ukazuje, ale v dnesni dobe neverit nicemu. Kazdej se auta s FAPem pred smrti nebo dokonce po smrti velice rad zbavi a do budoucna to s diesly myslim bude stale vetsi problem.

S timhle motorem mam velice neblahou osobni zkusenost, kdy prave pri podobnych km FAP zakukal a vzal s sebou turbo (to pak jeste diky neodborne oprave 2x znovu) a nasledne jsem resil jeste dost dalsich veci (podfukovani z valcu kolem vstriku - nadmerna tvorba karbonu v motoru a prepalovani motoroveho oleje, zakarbonovane sani ucpane na 1/3 puvodni prostupnosti, prejeta lhuta vymeny rozvodu, spatne zhavici svicky - u tohodle motoru dojde pri zavade byt jedine ze ctyr k padnuti do nouzaku.. ). FAP se pritom ucpal i navzdory tomu, ze auto po koupi jezdilo temer jen dalnicni trasy 70km tam a 70km zpet a rocne natocilo ke 20ti tis.km

Bohuzel jsem se k autu dostal az v dobe, kdy bylo po prvni neodborne oprave a teprv kdyz jsem to vzal do vlastnich rukou a udelal poradnej kompletni servis, co jsem doporucoval vyse, tak zaclo rozumne jezdit. Naklady ale byly ve finale urcite tak 50tis Kc+ (z toho 30tis ta prvni posrana oprava, pak uz jsem si dily shanel za daleko jine ceny a svoji praci nepocitam)

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě asi jebne. Cestou do práce jsem v 90ti trefil na stěrače nákladního holuba nebo koroptev a nebo to byl orel skalní... Prostě kamikadze pták jak kráva a mám prasklé přední sklo a připadá mi, že se to furt zvětšuje...:bojim

20170823_124531.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to se už bude jen zvětšovat (loňská zkušenost). Máš sklo pojištěné?

Já loni chytil ve čtvrtek odpoledne kamínek někam do prostoru zpětného zrcátka, nejprve jen pár centimetrů a než se jelo sklo po neděli v úterý vyměnit, tak už byly čáry přes celé sklo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mikis Používáme to u nás v práci. Je to z jedné strany samolepicí a z druhé strany semišový filc. Je to v rolích, obdélník vedle obdélníku - spotřeboval jsem toho asi 8m :D = 14ti denní spotřeba...

 

 

Upraveno uživatelem pavelu96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...