Mino85 Odesláno 2. srpen 2017 Sdílet Odesláno 2. srpen 2017 Zdravim, Začali mi kolísať otáčky od 700 do 1200. Upodozrieval som krokovy motorček,no robí to len pri zapnutej klíme. Pri vypnutej drzi otáčky na 800. Zdá sa mi sa to najviac prejavuje po obede keď sú najväčšie horucavy,ráno problém s tým nie je. Môže by problém v kompresore? Klíma inak chladí dobre ale nebola už nejaký ten čas dopĺňana.. Ďakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 2. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2017 Len dodám že pri jazde sú otáčky stabilné pri zapnutej klíme..ako náhle vyradim tak otáčky zacnu kolísať... Všimol som si že to robí aj pri zapnutom vyhrievani zadného skla ale nie vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 2. srpen 2017 Sdílet Odesláno 2. srpen 2017 Alternator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 3. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2017 Alternátor to môže byť.. prípadne regulátor skúsim premerat koľko dobija na voľnobehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 3. srpen 2017 Sdílet Odesláno 3. srpen 2017 Vítej v klubu, potýkám se s tím každé léto už 4 roky a nic. Budu rád, když dáš vědět, jestli se něco povedlo. Když jsou velká horka a klimu dám na automatiku, tak než se to vychladí a fučí to jako blázen, tak při vyřazení to jde až k extrému, kdy je tendence chcípnout, někdy i úspěšně. Proto raději ze začátku volím manuální nastavení klimy na nízkou teplotu a nízké otáčky ventilátoru, to se mi zdá v pohodě, že to není taková zátěž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 7. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 V sobotu som dal doplniť klímu chýbalo 600g chladiva. Problém to však nevyriešilo...dnes mi prestala ísť klíma.Klima je plná,otestovana.Otacky sa po zapnutí zvýšia no nezopne kompresor..ale už nekolisu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 7. srpen 2017 Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 (upraveno) Mino85: jestliže ten motor má servomotorek pro pohybování škrtící klapkou, bude problém buď v zatuhlém, špinavém zanešeném převodu, nebo v zašmírované klapce, nebo domečku klapky v poloze blízké volnoběhu. Je normální, že si benzínový motor nepatrně přidá plyn po připojení kompresoru klimatizace, není normální, že otáčky kolísají. Přidání plynu se musí regulovat volně bez zbytečného drhnutí, pak to skoro nepocítíš. V podstatě to u tebe zlobí, protože servomotorek začne otvírat klapku, pokud musí překonat odpor v mechanice klapky a nedochází ke změně otáček, otvírá a otvírá a najednou to škubne, klapka se otevře moc a otáčky jdou nahoru, pak servomotorek zase reaguje obráceně a začne přivírat. Zase to přes mechanické odpory skočí moc a otáčky poklesnou víc, než je zdrávo. A pořád do kola, takže vidíš, jak se otáčky houpou. P.S. všechno zpět, neber do úvahy. Píšeš v posledním příspěvku, že se zvednou, ale už nekolísají, protože se nepřipojil kompresor klimatizace. Upraveno 7. srpen 2017 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Tak já dneska nechám přeměřit aspoň to dobíjení, jestli tam něco nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 V 7. 8. 2017 at 18:16, Mirekdoda napsal: Mino85: jestliže ten motor má servomotorek pro pohybování škrtící klapkou, bude problém buď v zatuhlém, špinavém zanešeném převodu, nebo v zašmírované klapce, nebo domečku klapky v poloze blízké volnoběhu. Je normální, že si benzínový motor nepatrně přidá plyn po připojení kompresoru klimatizace, není normální, že otáčky kolísají. Přidání plynu se musí regulovat volně bez zbytečného drhnutí, pak to skoro nepocítíš. V podstatě to u tebe zlobí, protože servomotorek začne otvírat klapku, pokud musí překonat odpor v mechanice klapky a nedochází ke změně otáček, otvírá a otvírá a najednou to škubne, klapka se otevře moc a otáčky jdou nahoru, pak servomotorek zase reaguje obráceně a začne přivírat. Zase to přes mechanické odpory skočí moc a otáčky poklesnou víc, než je zdrávo. A pořád do kola, takže vidíš, jak se otáčky houpou. P.S. všechno zpět, neber do úvahy. Píšeš v posledním příspěvku, že se zvednou, ale už nekolísají, protože se nepřipojil kompresor klimatizace. Pokud si to dobře pamatuju, má 1.8 mechanickou škrticí klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Dobře si to pamatuješ, 1.8 má jako jediný benzín z řady EW pro 406 mechanickou klapku. Nicméně stejně platí, že je dobrý ji občas vyčistit včetně krokového motorku, který právě ovládá volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 9. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Klapku som čistil, motorček som menil ale nepomohlo to. Ako som spomínal robilo to len pri zapnutej klime a po zohriati motora. Robilo to asi mesiac pokial mi klima neprestala isť. Kompresor sa nezopne...po zapnutí AC sa otačky rozkolišu ale kedžde kompresor nejde tak sa za pár sekund ustália. Neviem či to má stým súvislosť...Budem musieť nájsť nejakého schopného autoelektrikára. No tá klíma ma štve ked nejde už...radšej nech to kolíše a chladí ako nič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 16. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 Problém som vyriešil.....chyba bola v regulatori alternatora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 16. říjen 2017 Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 Tak som to trafil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 17. říjen 2017 Sdílet Odesláno 17. říjen 2017 Mám možná podobný problém. Když jedu bez klimy tak za jizdy vyřadím a volnoběh se houpe, jakmile zastavím, tak klesne a drží normálně. Když jedu s klimou tak vyřadím, houpe se a houpe se i když zastavím. Nepříjemné to je při brždění motorem. To potom auto škube celé. Pokud vím tak volnoběh za jízdy je lehce zvýšený oproti stojícímu autu a já si myslím, že to právě dělá tehdy když je požadavek na vyšší volnoběh (jedoucí auto, nebo klima). Pokud někoho něco napadá, budu rád za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 17. říjen 2017 Sdílet Odesláno 17. říjen 2017 Jak zjistím, jaký alternátor tam mám? Chtěl bych taky zkusit ten regulátor, ale podle Service-Boxu nezjistím konkrétní typ, výrobce altíku, pro můj VIN jich tam je hafo od Mitsubishi přes Bosch po Valeo... Jedině fyzickou kontrolou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 17. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2017 406tky sú veľmi náchylné na kvalitu elektrickej sústavy. Mne raz nechcelo štartovať kvôli akože chybnemu imobilzerua stačilo vymeniť batériu za novú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mino85 Odesláno 17. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2017 Nájdi si servboxe konkrétny oem kod regulátora podľa VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 17. říjen 2017 Sdílet Odesláno 17. říjen 2017 Hledám podle VIN, ale je tam toho pod alternátorem plno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.