maus Odesláno 31. červenec 2017 Sdílet Odesláno 31. červenec 2017 Zdravím, snažil jsem se najít obdobné téma, ale neúspěšně. Občas, už asi po čtvrté (najeto 20.000) se objeví v kabině při zastavení (konec jízdy, křižovatka ap) silný zápach výfukových zplodin. Při prvním výskytu jsem auto dokonce nechal odtáhnout do autor. servisu - jak se dalo ale očekávat, vše OK a úplně mě dostali dovětkem, možná by nebylo na závadu pořídit si hasící přístroj. Časem jsem vypozoroval (pouze na základě vyšší aktuální spotřeby), že se to asi děje když zastavím při běžící regeneraci FAP. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo to bude něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 31. červenec 2017 Sdílet Odesláno 31. červenec 2017 Bych nejprve pořádně zkontroloval celé výfuk potrubí. Tohle mi dělal služební Sup. a bylo prasklé u vlnovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 31. červenec 2017 Sdílet Odesláno 31. červenec 2017 Ani při regeneraci, nebo zastavení když probíhá, by jsi neměl cítit výfukové plyny. V autě necítím nic, při vystoupení v době regenerace je cítit "rozžhavené železo" (asi nejblíže když svařuješ klasickou elektrodou), ale zcela jinak než výfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 1. srpen 2017 Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Měl jsem to na 407. Vždy po delší jízdě když jsem zastavil a nechal nastartovaný motor byl cítit zápach výfukových zplodin. Přetěsnil jsem vstřiky (netěsnil sice jeden, ale nechal jsem udělat všechny) a bylo po smradu. Jednalo se motor 1.6 hdi 80kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maus Odesláno 1. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Najezdím měsíčně 5.000 km a uvedené případy by se asi projevovaly častěji. Poslední dva výskyty byly určitě při regeneraci (vyšší spotřeba, horké zpětné zrcátka a zadní sklo) a zápach byl v kabině při zavřených oknech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 1. srpen 2017 Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Používám klimu, takže většinu cestování mám okna zavřené a i tak to bylo cítit. Psal jsem Ti jen mojí zkušenost. Záleží na Tobě jak s touto informací nalozíš. Přetěsnění vstřiků stálo cca. 1200,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 1. srpen 2017 Sdílet Odesláno 1. srpen 2017 Jestli ti podfukujou vstřiky vyzkoušíš jarovou vodu natříkáš kolem vstřiků, nastartuješ a nesmi to dělat kolem střiků bublinkyOdesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alex44cz Odesláno 9. leden 2018 Sdílet Odesláno 9. leden 2018 Mi to dělalo něco podobného a byla špatně nasazená objímka mezi pružným dílem vyfuku a katem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. leden 2018 Sdílet Odesláno 9. leden 2018 Ale to by citil porad, kdyby to byla objimka, ne jen pri regeneraci. Jsou to opravdu zplodiny? A jestli jo, zda je to stejny zapach, jako ten co normalne vychazi z vyfuku (prosel katalyzatorem), nebo je stiplavejsi (neprosel katalyzatorem) a je daleko neprijemnejsi. Spatne se to popisuje, proste ten stiplavejsi je jako ze stare Avie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.