Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kúrenie - alternátor


Antoan80

Recommended Posts

Trosku cez 80 stupnov a dymy sa z chladicaod motora,  sahara vypnuta. Menil som vyrovnavajucu nadrzku, mi tiekla ci praskla ked som.to uvaril na tej emisnej a uz nevydrzala a.pomali spoje odisli.

Ako tu saharu spojazdnit, neviem......

Upraveno uživatelem Antoan80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niekde sa mi straca voda, neviem.kde alebo kolko trva kym dolejem potrebne mnozstvo ked som.menil vcera vyrovnavajucu nadrzku? Pretoze som dolial na.2x a dnes mi zacala blikat po cca 4.km......

Alebo to nechcat na volnobehu zohriat na 90stupnov nech sa pusti velky okruh??? Tak by to malo byt ci?

Upraveno uživatelem Antoan80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrejme si to slabo odvzdusnil  po vymene nadrzky

potom sa stane to ze za jazdy sa to zacne odvzdusnovat samo  cim zakonite klesne hladina vody 

dolieval dalej ak je vsetko ok zastavi sa klesanie ak neni ok bude padat stale

po dvoch troch doliatiach musi prestat klesat 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daj tam karton a normalne jazdi sleduj teplotu ked sa nezopne tak karton vyber aby si to neuvaril

na mieste  ten motor  neprehrejes  to budes stat cely den pri aute  :)

dizel bez zataze robi strasne malo tepla  to by si sa nedockal  

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz to mas stejne odvzdusnene ,po jazde ,len dolej vodu ak treba ,nemam fotku tak neoznacim ti 

budik  respektive modre cidlo moze kecat ,vymen ho  ono v tom cidle su dve cidla jedno  pre ECu a druhe pre budiky  a nemusi to hrat spolu  a sahary spina ECU

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

čauko, nemal som čas, ale idem sa pustit do výmeny toho čidla a zároveň chcem vymeniť chladiacu kapalinu pred zimou.

Vieš mi poradiť kde ju najlepšie vypustiť poprípade obrázok? Auto musí byť studené a netreba to nejako preplachnuť, keď tam je trochu bordelu a  ako najlepšie?

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud je na chladici vzpustaci ventil  alebo ak neni  tak vztiahnes spodnu hadicu na chladici

nieco v motore ostane a to nevzpustis takye je dobre to vzplachnut  ,zahradnou hadicou najlepsie demontovat prirubu termostatu  a ce tu dieru vzplachnut motor 

opacnou stranou chladic

a potom nadrzku (v tej je vecsinou najviac bordelu) potom pri nalievani fridexu je treba pametat ze uz mas v motore cca 3 litre cistej vody 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc, ešte jedna otázočka, keď som vyberal ten alternátor, vyberal som dole "vydličku" aby som trošku posunul motor a  mohol vybrať alternátor, ak si pamätáš.

Normálne som to poskladal, ale nemohol som niečo posunúť na prevodovke? Nie vždy mi tam ide ľahko 3 prevodový stupeň. Niekedy pohoda a niekedy na 2-3x alebo ako keby ísť do 4rky a potom do 3jky. Ako by som nato prišiel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...