TPY Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Zdravím mám P 307SW 2.0 HDI 100kW a za jízdy dochází v rozmezí 1500-2000 otáček k cukání (ne vždycky). Je možné že za to může EGR ventil, nicméně výměna taky nemusí nic vyřešit, neměl by někdo nějaký starší na zapůjčení a vyzkoušení (eventuelně by mi pomohl s vyzkoušením) přeci jen to není uplně levná záležitost. díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Může to být EGR ale musí se nahrát do ECUOdesláno z mého HUAWEI CAM-L21 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibko42 Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Mne robí to isté, mám P407 SW 2.0 HDI 100 kW a tiež mi povedali že asi to bude zanesené EGRkoOdoslané z SM-J510FN pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Buď zanesený EGR nebo se seká a vysíOdesláno z mého HUAWEI CAM-L21 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TPY Odesláno 27. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 no ECU hlásí jen jaké si nesrovnalosti tlaku turba. (turbo se posílalo na repas před cca 30000km) Typicky se to cukání projevuje v situaci když dojedete auto před vámi a musíte k němu přizpusobit rchlost jízdy, nebo třeba při pozvolném zrychlování. Zase když za tomu šlápně trochu na krk, řekl bych že se to chová jak má. Můj mechanik se v tom dnes celý den vrtal a na nic nepřišel (kontrola kontaktů, palivový filtr, odpojení zapojení všeho možného) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 Mas tam FAP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TPY Odesláno 27. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 ano, FAP tam je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 28. červenec 2017 Sdílet Odesláno 28. červenec 2017 Pak se v tom má tady člověk vyznat. Dva stejné motory, dva stejné problémy a dvě stejná vlákna hned pod sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. červenec 2017 Sdílet Odesláno 28. červenec 2017 Nekdy jsou i tri vlakna malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 29. červenec 2017 Sdílet Odesláno 29. červenec 2017 Dva stejné motory možná ,ale úplně jiná auta.....každej si to napíše do své sekce typu vozu v které to pak hledají uživatelé stejného vozu..........a jak má běžně znalej uživatel vědět že oba motory jsou stejné....................radši chlapíí 5 vláken kde se poradí než jedno o ničem........zdarec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 31. červenec 2017 Sdílet Odesláno 31. červenec 2017 Do své sekce typu auta? A proto jsou obě vlákna v sekci SERVIS, kde to podle typu auta nikdo nenajde. Zdarec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.