Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 HDI 100kW cukání při 1500-2000 otáčkách


TPY

Recommended Posts

Zdravím mám P 307SW 2.0 HDI 100kW a za jízdy dochází v rozmezí 1500-2000 otáček k cukání (ne vždycky). Je možné že za to může EGR ventil, nicméně výměna taky nemusí nic vyřešit, neměl by někdo nějaký starší na zapůjčení a vyzkoušení (eventuelně by mi pomohl s vyzkoušením) přeci jen to není uplně levná záležitost.

 

díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ECU hlásí jen jaké si nesrovnalosti tlaku turba. (turbo se posílalo na repas před cca 30000km) Typicky se to cukání projevuje v situaci když dojedete auto před vámi a musíte k němu přizpusobit rchlost jízdy, nebo třeba při pozvolném zrychlování. Zase když za tomu šlápně trochu na krk, řekl bych že se to chová jak má.

Můj mechanik se v tom dnes celý den vrtal a na nic nepřišel (kontrola kontaktů, palivový filtr, odpojení zapojení všeho možného)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dva stejné motory možná :myslim ,ale úplně jiná auta.....každej si to napíše do své sekce typu vozu v které to pak hledají uživatelé stejného vozu..........a jak má běžně znalej uživatel vědět že oba motory jsou stejné....:myslim................radši chlapíí 5 vláken kde se poradí než jedno o ničem...:myslim.....zdarec.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...