Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308 1,6 thp 110kw ,rok 2009


Pavel88

Recommended Posts

Dobry den, moc se mi libi 308ka hatchback 5d a budu ji urcite kupovat. Jen jsem jeste nenasel tu pravou, nebo se spis bojim koupe, aby nebyly stoceny kilometry a dalsi veci kolem toho. Jelikoz jsem novackem a nikdy jsem zkusenosti s peugeotem nemel, tak touto cestou bych vas rad poprosil o uzitecne rady. Nevim zda-li koupit benzin nebo naftu. Radsi bych preferoval naftu, ale jsem limitovan financnimi prostredky, strop je 145 tis. Momentalne jsem nasel jednu 308ku ,r.v. 2009, 1,6 thp 110kw a najeto 135 tis. udajne je z belgie a ja bych byl 3 majitel.Serviska k tomu je. Ma to i navigaci, ale prej blbne, tak ji nechava porad vystrcenou, ze ji nezasouva.Prosim vas nemate nekdo zkusenosti s tim to motorem ? A poradit mi jestli to mam vubec kupovat. Mockrat dekuji za odpovedi. Pavel P. 

77242292 (5).jpg

77242292 (6).jpg

77242292 (2).jpg

77242292 (1).jpg

77242292 (4).jpg

77242292 (3).jpg

77242292.jpg

Upraveno uživatelem Pavel88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4VTi 70Kw, 1,6 VTi 88Kw a 1,6 THP 110Kw a 128Kw je sazka do loterie, jsou to celkem problematické motory, mužeš koupit dobrej kus se kterým najedeš spoustu kilometrů a nebo koupíš motor kterej se bude jen sypat a chtít pořád nějaký servis, problemy se týkají rozvodů, karbonizace, proměnlivého časování ventilů................

Prohledej forum, napsalo se tady toho už spousty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar.

308 hledám už skoro tři měsíce. Mám trošku nižší cenový strop (bude to druhé auto pro manželku ;)) ,ale co jsem viděl osobně, tak auta pod 110 tis. jsou šroty a narazil jsem i na pár pochybných stočenek. Takže najít dobrej kousek za ty prachy co chceš dát by nemusel být problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řetěz tam je, ale ze začátku byli špatný napínaky z vyroby a tlak oleje kterej řetěz napíná ho nenapnul dostatečně a řetěz poskočil, řešilo se to svolávačkou, ale třeba se na to někdo vykašlal, to nepoznáš, snad jen když to bude v servisní historii. Další věci jako zakarbonovaný ventily tak že pruchodnost je poloviční, nadnormální spotřeba oleje atd, ja bych to nechtěl. Je to jak ruská ruleta.

Hledám 207 se starou 1,6 80Kw, a na tu 308 co maš ty fotky jsem narazil, taky se mi libila, na fotkách vypadá hezky.

https://www.google.cz/search?hl=cs&q=1%2C6 VTi 88Kw &gws_rd=ssl

https://www.google.cz/search?q=1%2C6+THP&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=sHV3WeKrD47KXtz1jPAM

Peugeot mě v poslední době motory příliš neoslovil, nejspíš se nakonec poohlednu jinde, se nedá svítit, 1,6 stojí za prd a tříválec mě nepřesvědčil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já hledám 1,6 HDI 80kw - znám ten motor z 307 a zase ho chci :D

Stránky od sauto přes tipcars,cars,bazoš po mobilde a taky mě nic moc nenadchlo...

Byl jsem se podívat na Moravě na tři auta a prostě jsem nic nekoupil. Buď interier na prd, nebo otlučené z venku po focení a ve finále "nejhezčí" kus vylágrovaný silenbloky na motoru (klepalo se to jako narozený tele) :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavel88: Tak přesně tenhle motor (1,6 e-HDI, r.v. 2012) mám a jsem s ním spokojenej. Je fakt, že jezdím převážně (tak 70%) dálnice a dlouhý štreky, takže motor si na 6-ku lebedí. Navíc spotřebu mám kolem 5 litrů, na dovču se 4 lidma a plným kufrem jsem měl cca 5,8 litru. Pokud bych ale jezdil jen krátký trasy po městě, tak bych do nafty nešel, tam je benzín jasná volba.

Jinak naprosto super je varianta s motorem 2.0 HDI, ale těch je málo a moc mě mrzí, že jsem loni nepočkal na tenhle motor. Takže pokud natrefíš na nabídku s 2.0 HDI, tak jdi do něj, ovšem cena bude o něco vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 1,6 VTi 88kW viz podpis a nemůžu si na ten motor stěžovat. Na tak velké a těžké auto nejel zle a ani tolik nevzal - sakumprdum komplet s velkým podílem města 8,1l/100km za celých 110tkm. S 1,2THP zatím jezdím za 1 - 2l míň, ale zase je auto o 300kg lehčí a menší... No ale zase ještě není zajeté:mrk

Rozvody na VTi stojí pár tisíc, nechápu, proč je to takový strašák, u většiny motorů se dělají rozvody běžně, tak u tohohle taky, no. Sady jsou normálně k dispozici. Zakarbonování taky nemusí být strašák, stačí nedbat na doporučený servisní interval. ale měnit olej po max 15000km a pořádně ho při výměně vypustit. No a jako jistotu aditivum do benzínu "THP" přímo od PSA co 5000km nebo pravidelně VIF.

Jediné, co mě trochu štvalo, byla ta spotřeba oleje, člověk na to musel myslet a pravidelně olej kontrolovat. Ustálila se na 1l/5000km a tam už zůstala a nezhoršovala se. Tuhle spotřebu mně jako obvyklou a nezhoršující se potvrdili i v autorizáku. Zároveň upozornili, že není dobré zkoušet vyšší viskozitu oleje kvůli dimenzování mazacích kanálků na řidší olej.

Měl jsem naplánované zainvestovat do preventivní údržby (rozvody + kontrola/výměna vodní a olejové pumpy, chladicí kapalina, možná olej v převodovce a nějaké další prkotiny), ovšem "potkal" jsem skladovku za skvělou cenu, tak holt už ten servis udělá někdo jinej:) Plánoval jsem nechat si auto tak další 3 roky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

1.6 HDi 80kW tj. 16V bych nebral... když už tak 82kw eHDi -> vyreseno spousty problemu (pouze 8 ventilu -> odpada problem s retizkem co pohanel druhou vackovou hridel, vyreseny  problem s netesnosti vstrikovacu a tedy i karbonizaci motoru, zmena na filtracnim sitku u mazani turba (vetsi)). Mozna i neco dal, ale o tom nevim. Ja jsem po pocatecnich problemech spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...