twoolf Odesláno 24. červenec 2017 Sdílet Odesláno 24. červenec 2017 Ahoj lidi. Pár týdnů vlastním 407 s motorem 9HZ. Koupena za půl darma s padlým motorem a šotkem v elektrice. Takže NEW motor, vyřešená elektrika... Auto normálně jede, startuje, spotřeba dle tankování 5,3 litru normální ježdění. FAP v autě ( kontrolováno i vizuelně ), regenerace každých cca 550km, při regeneraci žádné neslušné chování... olej ani voda se neztrácí jenže při přidání plynu, nejvíc v nižších otáčkách kouří černě a to hodně. Kolem 3000 ot/min. navíc jakoby zaváhá a pak teprve jede dál. V diagnostice nic ani za jízdy, vstřiky jsou OK, turbo taky. Motor a vstřiky jsou z Fordu ( podle kódů i servisu jsou stejné ). Váha vzduchu je Peugeot. Filtry jsou všechny nové, včetně oleje ( ten nebere ). někdo nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 24. červenec 2017 Sdílet Odesláno 24. červenec 2017 (upraveno) Jenom mě napadá , proč odešel ten starej motor ? Nemůže být ten počítač blbě načipovanej ? A další otázka je , jestli ten FAP funguje , jak má , když to tak hulí ... Upraveno 24. červenec 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 24. červenec 2017 Sdílet Odesláno 24. červenec 2017 Evidentne ten FAP nefunguje keď to hulí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. červenec 2017 Sdílet Odesláno 25. červenec 2017 Fap bude deravy, kdyz tam jinak je a ja bych zkontroloval EGR, i kdyz nic neukazuje, ze by tam byla chyba. Pokud netesni, tak dle meho nazoru on zpusobi zvysenou kourivost pri pridani a zavahani rovnez umi zajistit, pokud prepousti spaliny, kdyz tam nemaji jit. Pisu to proto, ze ja to tak mel, teda krome toho koure, ale FAP mi to zasiralo slusne a zavahani bylo zpusobeno tim. Dle diagnostiky bylo vse ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 25. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2017 fap tam fyzicky je, díra v něm není, vizuálně kontrolováno, dle diag regeneruje po cca 500km. Původní motor odešel na zasviněné sítko sacího koše olejového čerpadla, nemazal a padl na klice. Špatný chip mě napadl taky, ale než budu řešit přehrání jednotky, chci eliminovat vše ostatní. Úvahy o EGRu jsou myslím na místě, případně chybná funkce klapek v sání, což by možná vysvětlilo to zaváhání kolem 3000ot. Chyba fapu nemůže podle mě udělat toto... vím jak vypadá odstraněný FAP na motoru který je jinak OK a kouřivost v tom případě byla tak na 10% aktuálního stavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. červenec 2017 Sdílet Odesláno 25. červenec 2017 No, ja ho mam taky na pohled cely - uvnitr, ale proste pres nej jde trochu bordel. Sice za sebou nenechavam cerny kour, ale mam cernou koncovku vyfuku od dob, kdy se mi na tom aute EGR pos*al. Pak vymena a koncovku jsem nikdy necistil, ale kdyz uz ty saze jednou prosly, musi v nem byt dira. Regeneruju taky co 500km+-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 14. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 tak jsem s tím zkusil chvilku pojezdit. Kouřivost maličko klesla, ale pořád je to jak chipnuté TDI. EGR zkontrolován a OK, turbo a jeho regulace taky OK.Asi zkusím vyhodit vstřiky a vzít je na stolici. Přepadová zkouška sice OK, ale jeden nikdy neví. Čím dál víc se přikláním k mizerně udělanému chipu. To auto jede jako z praku, ale rozchází se mi spotřeba PP a reálu skoro o litr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 Když to černě kouří a nejede, tak je tam moc paliva, budem brát že Fap je OK. Moc paliva znamená málo vzduchu , tedy děravá hadice , děravý mezichladič ,nebo turbo málo dává , ev špatná regulace , nevím zda má 1.6 klapky v sání , ale to co popisuješ by pasovalo, takže nastavit tak aby byly stále otevřené a vyzkoušet, jako poslední vstřiky a ŘJ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 A jeste mozna vadna vaha vzduchu, jsi zapomnel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 15. srpen 2017 Sdílet Odesláno 15. srpen 2017 Další věc když byl předchozí motor zadřenej tak bude v mezichladiči určitě olej , tedy vyčistit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 19. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2017 Dlouho jsem se sem nedostal a vlastne ani na auto. Dnes jsem se v tom porypal a zjistil nasledujici : * Vysokotlake trubky sani ok * turbo dle diag dava tlaky jake ma a ve vsech rezimech odpovida namereny tlak pozadovanemu * preventivne dolita aditiva a vynucena regenerace, plus vynulovani stavu aditiv *egr rozebrany vycisteny, nic zleho na nem videt neni * fap i kat jsou ok, nijak poskozene Presto, obvlaste v nizkych otackach a v tahu ( typicky provoz po meste ) to z vyfuku valy husty cerny kour a mezi 2500-3000 otackami to zakucka, jakoby dve vterinky zavaha, nez zase zabere. Kdyz to prozenu,nebo vynutim regeneraci, pak je vse chvilicku,par km, vyrazne lepsi,ale po opetovnem nastartovani jsem zpatky. Na vstriky a vse kolem nafty to nevidim. Auto chyta na otoceni bez ohledu na teploty, spotreba 6,5 litru, palubak Klapky v sani jsou elektricke, s tim se moc laborovat neda. Predchozi motor padl na klice, protoze se zasvinil saci kos bordelem a jezdilo se vesele dal i se svitici kontrolkou... Asi zkusim dat novy egr, protoze me nic jineho nenapada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. listopad 2017 Sdílet Odesláno 19. listopad 2017 s kouřem neporadím, ale jezdit se svítící kontrolkou tlaku oleje je prasárna-- to tě nenapadlo zkusit tlak přímo budíkem? podle toho co píšeš, nejsi žádný laik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 20. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 Kdepak. Ja to koupil uz zadrene. Info o kontrolce mam od puvodni majitelky a skody jsme zjistili po sundani vany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. listopad 2017 Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 tak to teda sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 20. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 To nic nemeni na tom, ze frajerka rozumu moc nepobrala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. listopad 2017 Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 taky je dost mozny, ze kdyby se sundalo cele sani, tak ze uvnitr bude vypadat podobne, nebo jeste hur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.