daneste Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) Zdravím, prosím o radu či pomoc. Včera jsem po čase zvedl kapotu u mého Peugeotu 307 (rv.2004, 2.0i) a čekalo tam na mě celkem nepěkné překvapení. Pěnová (nebo jak ten materiál nazvat) izolace mezi motorem a interiérem/kabinou (čili ne ta zespoda pod kapotou, tu jsem tam ani nikdy neměl) byla celá promočená, místy dokonce i plesnivá a ležela volně plácnutá na motoru. Dneska ráno jsem volal do servisu Autofrance s dotazem, kolik by stála nová i s výměnou. Jelikož většinou operují s originálními díly, čekal jsem jako obvykle totálně ustřelenou, naprosto kosmickou pálku, ale cena 7.500 za materiál a další cca 2.000 za práci předčila i moje očekávání. A bylo mi v podstatě sděleno, že se to už asi ani nevyplatí. Za tu cenu s nimi samozřejmě souhlasím, otázka je, co s tím? Jelikož se prý nejspíš jedná o nějaký ucpaný odtokový kanálek, ať s tím jestli budu chtít přijedu až bude sucho, že vyzkoušejí hadicí, kudy tam může zatékat. Pak se prý uvidí, co dál... Nesetkali jste se už někdy s něčím podobným? Nemáte nějaký tip, proč je ta izolace celá promočená, kudy a co tam může zatékat a jak to vyčistit? A existuje nějaká rozumnější / ekonomičtější náhrada té izolace, která je -soudě dle ceny - nejspíš vyrobená z nějakých tajných NASA materiálů? Jelikož do roka, nejpozději do dvou let uvažuju o koupi nějakého novějšího auta (NEW308 nebo 508), skoro 10 tis za kus pos...ého molitanu se mi fakt platit nechce. Na druhou stranu je mi jasné, že to nemůžu nechat tak, jak to je ... Díky předem za případnou radu. Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem daneste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 https://www.cellofoam.de/cz/vyrobky/zvukova-izolace/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 a neni to skor protipoziarna izolacia? ako protihlukova? len sa pytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) ano, může být, že to není protihluková, ale spíš tepelná izolace.. Sám pořádně nevím, k čemu to má vlastně sloužit. Teď každopádně neslouží vůbec, leží volně ložená na motoru :-( Prvním krokem asi bude vyřešit zdroj zatékání ... Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 no ja sy myslim ze by mala byt protipoziarna ,ked sa dobre pametam tak 120 MB mala za motorom izolaciu na ktorej bol hlinikovy alobal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) no hliník na tom rozhodně není a nikdy nebyl, je to taková tmavá až černá chlupatá ... něco jako vata ... Ale to je nejspíš více méně jedno, jde spíš o to, jestli s tím problémem někdo nemáte nějaké zkušenosti ... ?? Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 technologia ide dopredu oni tam dali v tej dobe to co bolo asi najlepsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 zozen nejaku z vraku v dobrom stave spod kapoty nastrihaj si to na rozmer a dobastli to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) jednu skusenost mam (benzinove auto ) kde pod kapotou nebola ziadna izolacia tak som tam dorobil tu s hlinikovou foliou a problem bol na svete auto preslo asi 5 km a chciplo po schladnuti motora znova 5km a chciplo a stale dookola potom som na to prisiel preco ,izolacia drzala moc tepla pod kapotou cim a prehriala indukcna cievka ktora bola na vrchu motora a prestala fungovat takze do kazdeho auta si nemozes dat hocico hocikam ,zalezi jednotlivo od konstrukcie ,takze tu s hlinikom by som tam nedaval ak si ju tam nemal Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) ne ne. Tu já tam ani dávat nechci. Primárně bych chtěl přijít na to, proč je ta izolace - s prominutím - celá prochc..á a vyřešit zdroj zatékání. Až to vyschne, nějak to tam snad zpátky přilepím, i když netuším čím? Poradíte? S tím vrakáčem je jeden zásadní problém. Ta auta tam mají ty izolace většinou v mnohem horším stavu než to mám já. Jsou buď totálně na hadry, nebo jsou v nich velká propálená, prožraná kola. Akorát z nich tedy nekape voda ... Například kolega z práce má Peugeota 308 rv.2008 a ten má tu izolaci v opticky horším stavu než já. Já navíc motor celkem šetřím a netočím ho do červených čísel. Výkonu má na běžné ježdění dost i v nižších otáčkách... Nemůže mi do té izolace třeba nějak zatékat dešťová voda?? Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) izolaciu tam mas preto lebo motor je natesno pri prepazke motoroveho priestoru takze by som to nepodcenoval a urcite to poriesil ,podla fotiek co pozeram ta izolacia vyzera takisto ako tie co su pod kapotou takze slo by to z toho nastrihat a dobastlit ja tam izolaciu nemam lebo motor od prepazky je dostatocne daleko cize aj vyfuk potrubie zozenies napr z kapoty 406 ta je docela velka takze materialu je dostatok ,len zohnat v dobrom stave vecsinou su v dobrom stave napr ja ju ma ok lebo voda sa na nu nedostava ,akutat su znicene tie co zozeru mysi a kuny kolega ma s tym docela problem ma to totalne vyzrate Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Můžu to zkusit sehnat. Je fakt, že 406-ka má kapotu obrovskou. Hlavně ale musím vyřešit to zatékání, tady bych uvítal nějaký tip, kde hledat. A taky, jak izolaci k té kastli přidělat...přilepit...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) nedrzi to stuploch? stejne ako izolacia pod kapotou podla fotiek vidim ze ano Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) Nejspíš ano. Minimálně ta jedna čelní (mírně napravo od uzávěru motorového oleje) ale stejně chybí. Problém je, že je dovnitř pod to čelní sklo fakt strašně blbě vidět. A to nemluvím o přístupu, nevím jestli tam vůbec nějak dokážu zalomit ruce. No bude to ještě sranda, nejsem žádný bastlíř :-/ Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 izolacia v dobrom stave je pevna takze urobis do nej dierku nasunies prichytku zatlacis ju do origo dierky v kastli a zastrcis stupel a drzi s montazou urcite sranda nebude lebo tam snad miesto ani neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) no právě, a jsme zpátky u bodu č.1 ... vyřešit to zatékání. To zatím netuším, co způsobuje. Momentálně je ta izolace jak bláto ... doslova. Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) budes musiet dat dole sterace(polohu steracov si poznac ) a cely ten plast po sirke auta a hladat problem niekde tam budu odvodnovacie kanaliky pri blatnikoch moze tam byt bordel ja ho tam vecsinou mam kopa listia a spiny tym by si si mal aj ulahcit pristup k izolacii Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) zkusím dneska až přijdu z práce. Musím si někde sehnat servisní příručku ... Zatím dík za komunikaci a za rady. Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) necituj tolko sak piseme tu len my dvaja a k comu ti prirucku ? das dole sterace(poznacis si ich polohu) , pvolis nadzku na brzdovku povolis ten plast ,matky(sruby) vsade pekne vidiet Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daneste Odesláno 14. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Zlozvyk z jiných diskusních fór :-) Teď ještě otázka, jestli ta izolace po vyschnutí zase ztvrdne, nebo jestli zůstane napořád takhle amorfní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.