Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Poničená / mokrá izolace mezi motorem a kabinou (Peugeot 307)


daneste

Recommended Posts

Zdravím, prosím o radu či pomoc. Včera jsem po čase zvedl kapotu u mého Peugeotu 307 (rv.2004, 2.0i) a čekalo tam na mě celkem nepěkné překvapení. Pěnová (nebo jak ten materiál nazvat) izolace mezi motorem a interiérem/kabinou (čili ne ta zespoda pod kapotou, tu jsem tam ani nikdy neměl) byla celá promočená, místy dokonce i plesnivá a ležela volně plácnutá na motoru.

Dneska ráno jsem volal do servisu Autofrance s dotazem, kolik by stála nová i s výměnou. Jelikož většinou operují s originálními díly, čekal jsem jako obvykle totálně ustřelenou, naprosto kosmickou pálku, ale cena 7.500 za materiál a další cca 2.000 za práci předčila i moje očekávání. A bylo mi v podstatě sděleno, že se to už asi ani nevyplatí. Za tu cenu s nimi samozřejmě souhlasím, otázka je, co s tím?
Jelikož se prý nejspíš jedná o nějaký ucpaný odtokový kanálek, ať s tím jestli budu chtít přijedu až bude sucho, že vyzkoušejí hadicí, kudy tam může zatékat. Pak se prý uvidí, co dál...

Nesetkali jste se už někdy s něčím podobným? Nemáte nějaký tip, proč je ta izolace celá promočená, kudy a co tam může zatékat a jak to vyčistit? A existuje nějaká rozumnější / ekonomičtější náhrada té izolace, která je -soudě dle ceny - nejspíš vyrobená z nějakých tajných NASA materiálů?

Jelikož do roka, nejpozději do dvou let uvažuju o koupi nějakého novějšího auta (NEW308 nebo 508), skoro 10 tis za kus pos...ého molitanu se mi fakt platit nechce. Na druhou stranu je mi jasné, že to nemůžu nechat tak, jak to je ...

Díky předem za případnou radu.

Upraveno uživatelem daneste
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, může být, že to není protihluková, ale spíš tepelná izolace.. Sám pořádně nevím, k čemu to má vlastně sloužit. Teď každopádně neslouží vůbec, leží volně ložená na motoru :-(
Prvním krokem asi bude vyřešit zdroj zatékání ...

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no hliník na tom rozhodně není a nikdy nebyl, je to taková tmavá až černá chlupatá ... něco jako vata ... 
Ale to je nejspíš více méně jedno, jde spíš o to, jestli s tím problémem někdo nemáte nějaké zkušenosti ... ??

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednu skusenost mam (benzinove auto ) kde pod kapotou nebola ziadna izolacia 

tak som tam dorobil tu s hlinikovou foliou

a problem bol na svete auto preslo asi 5 km a chciplo po schladnuti motora znova 5km a chciplo a stale dookola 

potom som na to prisiel preco ,izolacia drzala moc tepla pod kapotou cim a prehriala indukcna cievka ktora bola na vrchu motora  a prestala fungovat 

takze do kazdeho auta si nemozes dat hocico hocikam ,zalezi  jednotlivo od konstrukcie ,takze tu s hlinikom by som tam nedaval ak si ju tam nemal 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne. Tu já tam ani dávat nechci.
Primárně bych chtěl přijít na to, proč je ta izolace - s prominutím - celá prochc..á a vyřešit zdroj zatékání. Až to vyschne, nějak to tam snad zpátky přilepím, i když netuším čím? Poradíte?
S tím vrakáčem je jeden zásadní problém. Ta auta tam mají ty izolace většinou v mnohem horším stavu než to mám já. Jsou buď totálně na hadry, nebo jsou v nich velká propálená, prožraná kola. Akorát z nich tedy nekape voda ...
Například kolega z práce má Peugeota 308 rv.2008 a ten má tu izolaci v opticky horším stavu než já. Já navíc motor celkem šetřím a netočím ho do červených čísel. Výkonu má na běžné ježdění dost i v nižších otáčkách...

Nemůže mi do té izolace třeba nějak zatékat dešťová voda??

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

izolaciu tam mas preto lebo motor je natesno pri prepazke motoroveho priestoru takze by som to nepodcenoval a urcite to poriesil ,podla fotiek co pozeram ta izolacia vyzera takisto ako tie co su pod kapotou  takze slo by to z toho nastrihat a dobastlit

ja tam izolaciu nemam  lebo motor od prepazky je dostatocne daleko cize aj vyfuk  potrubie 

zozenies napr z kapoty 406 ta je docela velka takze materialu je dostatok ,len zohnat v dobrom stave 

vecsinou su v dobrom stave napr ja ju ma ok lebo voda sa na nu nedostava ,akutat su znicene tie co zozeru mysi a kuny 

kolega ma s tym docela problem ma to totalne vyzrate 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejspíš ano. Minimálně ta jedna čelní (mírně napravo od uzávěru motorového oleje) ale stejně chybí. Problém je, že je dovnitř pod to čelní sklo fakt strašně blbě vidět. A to nemluvím o přístupu, nevím jestli tam vůbec nějak dokážu zalomit ruce.
No bude to ještě sranda, nejsem žádný bastlíř :-/

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budes musiet dat dole sterace(polohu steracov si poznac ) a cely ten plast po sirke auta a hladat problem niekde tam budu odvodnovacie kanaliky pri blatnikoch moze tam byt bordel 

ja ho tam vecsinou mam kopa listia a spiny 

tym by si si mal aj ulahcit pristup k izolacii 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...