Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 5008 1.6HDi 82kW z Ria de Žambéra - Přezuto na zimní Sava Eskimo HP2, vyměněn olej a komplet filtry


radim.1008

Recommended Posts

Pokial má ostrekovače svetiel, tak to bude mať aj monitorovanie úrovne kvapaliny. Na 508 mám na xenonoch ostrekovače a hlási to hodne dlho dopredu že je málo kvapaliny. Na novej 3008 síce máme led svetlá ale ostrekovače na ne už nedávajú (predpokladám že preto, lebo fyzicky sú v každom reflektore 2 zdroje svetla a teda jediný zdroj svetla neprekračuje maximálnu svetelnú intenzitu 2000lm a teda netreba ostrekovače 🙄 riadne s tým vychcali...) a teda tá 3008 ani nemá monitorovanie hladiny kvapaliny. Navyše kapacita nádobky je maličká (cca 2L) a tak ma v sychravom počasí na ceste na letisko nepríjemne zaskočila prázdna nádobka :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mě to taky nikdy nic nehlásilo a to jsem párkrát došel až na dno, tedy hlavně době, kdy mi praskla hadička. 

Jinak vejde se tam přes 4, třílitrový kanystr tam zahučí celej, pětilitrovej se tam nevejde, zůstane trocha. Též jsem zaregistroval, že mám velmi nízkou spotřebu kapaliny, stačí, když před zimou dám oknu údržbu (dobře umýt okno a nanokosmetiku, pak mi jedna 5l běžně stačila celou zimu (v říjnu jsem ji začal dolévat do letní)  a v březnu už jsem do zimní lil letní, protože v nádržce bylo i přes půlku. Letos tedy byla zima "divnější" (tedy spíš mokrý nasolený silnice cestou na hory, takže to cákalo od aut a hned schlo), tak jsem na horách koupil druhej kamystr, dolil před cestou zpět asi 2l, ostatní už nejspíš zbyde, od konce března budu dolévat letní.

Jinak překvapilo mě, že když mi steče zimní kapalina z vrchu na  sklo (taková ta setřená), u tý co jsem koupil tady (tuším carlson -40, cca 200kč/5l) mi zůstanou špinavý šmouhy na skle, ale u té, co jsem koupil v rakousku, normálně v sámošce MPREIS (noname -25, 5,5€ /4l) mi to nedělá - steče, ale na skle nezanechá špínu, jen kapici, která po prvním setření zmizí. Smýt ten zaschlý carlson, to by člověk vystříkal snad celou nádržku. Tedy co to pak dělá v hadičkách, nevím, asi budu vybírat i co leji do ostřikovačů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě, že z tý zimní kapaliny z rakous se čmouhy nedělají, když to steče, zůstane jen špínou průhledná kapka a na jedno setření je dole. Řekl bych, že v tom Carlsonu bude k denaturaci místo eltylenglokou použitá nějaká sra*ka, třeba metanol Nepředpokládám, že by tam byl ethanol, to by bylo zatížený spotřební daní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno má své kladné a záporné stránky... Mám bi-xenony, svítí parádně, nicméně daní je vyšší spotřeba kapaliny do ostřikovačů. Snad se to prý dá (u Škodovky) nakodovat na diagnostice, aby se při krátkém podrzeni páčky pod volantem ostriklo jen sklo a světlomety až při delším... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se asi zbláznilo čidlo, nebo přerušil kabel. Mělo by to fungovat na principu vodivosti kapaliny, ne? Když tam voda je, tak jsou kontakty propojené, když není, tak není signál a hlásí to nízkou hladinu. Nebo to má PSA řešené jinak? :myslim 
EDIT: Vidíte ten snímač, jo? :D 

čidlo.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...