Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 5008 1.6HDi 82kW z Ria de Žambéra - Přezuto na zimní Sava Eskimo HP2, vyměněn olej a komplet filtry


radim.1008

Recommended Posts

před 32 minutami, Laďa napsal:

Dlouhý trasy nestačí. Chce to trochu občas více vytočit

Žádný vytáčení normálně klasika podle rychlostí,nasadiš dejmetomu 90 a jedeš aspoň 10 až 15 minut ibrvere bez přerušení v kuse,když to bude dýl,tím vůbec nic nezmaříš 

Upraveno uživatelem vendelinek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dlouhý trasy stačí. Nožná ti jen nezregeneroval. Někdy to moc nechápu. Mě tohle například nahlásil po 800km jízdy po dálnici. Pokud stojíš venku, tak třeba posledně se mi to v RK začátkem ledna rozsvítilo taky, Ale během 5ti minut to zmizelo. Jinak to svítí do tý doby než se mu podaří udělat regeneraci, Pokud jsi jezdil jen krátký trasy a teď v zimě, tak se mu nejspíš nepodařilo zahřát a vyvolat regeneraci. Mě třeba včera probíhala zrovna, když jsem dojel do garáže, říkám si, že ten motor nějak duní, sáhl jsem na venkovní zrcátko a topilo jak pominutý...

Já bych se vůbec nevzrušoval, vyražte na delší výlet, třeba se svézt lanovkou na Bukovou horu :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Bukovou? To víš, že jo a budou mě sundávat vrtulí. Navíc dnes nejezdí. :D Včera jsem si dal takovou okružní jízdu, když jsem jel z rehabilitace asi 40km a nic. V jednu mám volat na diagnostiku. Snažím se regeneraci si hlídat, ale ne vždy se mi to podaří. Jak blb vždy když přijedu domů, tak hmatám na zrcátko. :DTřeba Zůza to dunění nepostřehne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to moc řešíš.... Navíc 40 km, v tý zimě nemusí stačit. Když teď jedu do práce (26km), tak mi teploměr vody nevyleze ani na 70.

 

Ta Bukovka byl vtip, jako že celodenní výlet a máš to za rohem :D

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je po diagnostice, v paměti závad byly dva zápisy, vysoká korekce a nepravidelný chod vstřikovače na 1.válci a velké zanešení fitlru pevných částic. Od poslední regenerace byl nájezd 907km a průměr mezi regeneracemi je 470km. Filtr je zaplněn na 30,6% při nájezdu 128500km. Po vymazání závad a spuštění regenerace přes diagnostiku motor točil 3tis.ot po dobu pěti až sedmy minut. Hulilo to tedy jak propálený kamna. :D Při čtení korekcí vstřikovačů při běžícím motoru je první v normě, a byl dokonce stejný se čtvrtým. Dorovnávaly 1mg a byly v zeleným. :)

Když jsem tam už byl, nechal jsem si přenastavit interval na olej na 15000/rok z 20000/2let.

Snad bude klid, majitel servisu má stejný motor v první 3008 a je nadmíru spokojen.

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...
V 17. 9. 2018 at 7:52, Dodo1976 napsal:

Ještě koukni na pirelku u řidiče ta co je na karoserii. Tu mám prasklou odíráním jak se nastupuje a vystupuje.

Mám ji taky prasklou. 

 

IMG_20190209_145404.jpg

V týdnu na mě blikla hláška, že je málo vody v ostřikovačích, dnes že doleju a nalil jsem tam max. 2l. Neví někdo, kolik se tam vejde? Jen ze zvědavosti, protože u 306ky je snad bandaska na 4,5l. :D

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...