Samotv Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Zdravím, při jízdě polní cestou se mi podařilo vytrhnout hadičku zespod motoru co vede k selenoidovému ventilu. Přestalo zabírat turbo, po zjištění závady a připojení hadičky turbo jednou jde a při další jízdě zase ne. Co se mohlo stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Ze by zase vypadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samotv Odesláno 17. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2017 Nevypadla,ale zjistil jsem, že prvních 10 km po nastartování nejde a potom turbo už jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. červenec 2017 Sdílet Odesláno 17. červenec 2017 a hadicka je ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. červenec 2017 Sdílet Odesláno 17. červenec 2017 (upraveno) hadicku vytiahni zo solenoidu a cucni ju ci drzi podtlak mohol sa poskodit aj natrubok na actuatore Upraveno 17. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podgy4 Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 toto jsem řešil na své 307 79kw s FAP. když jsem ráno nastartoval tak cca 8km(než se ohrála) auto vubec nejelo,pak ano.nevyřešil jsem, nepodařilo se mi dovedet, cim by to mohlo byt, tak jsem se s tím musel smířit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 A pritom je to prace na 20 vterin. lubosch ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
srbice Odesláno 10. listopad 2017 Sdílet Odesláno 10. listopad 2017 Ahoj, mám 407 SW, 100 kW, rok 2005 a řeším to samé co píše podgy4 výše - auto ráno studené netahne - nejde turbo. Dříve se to stávalo příležitostně, stačilo ujet 500 metrů - auto chcípnout, znovu nastartovat a jelo bez problémů. Nyní už je potřeba ujet 10-15 km, potom tepřive po opětovném nastartování jede. Turbo bylo vyměněné vloni, EGR ventil taky (SW zustal původní), nyní je vyměněná váha vzduchu, ale vše bez výsledku. Mechanik už si s tím neví rady, diagnostika mu prý nic neukáže.... Letos na emisích měl mechanik výtky k FAPU - prý už to příště neprojde. Může to mít souvislost? Co s tím? Díky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. listopad 2017 Sdílet Odesláno 11. listopad 2017 U tebe je to neco uplne jineho. Ale taky bez problemu resitelne. lubosch ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.