kubito Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Zdravim, potrebuji poradit mam Peugeot 406 2.0 HDI 80kw rok 2003, není tam vrtule na chladici a ještě někdo ustrihnul konektor k vrtuli. Sehnal jsem starsi ale ma jinak cele vedeni a podle toho co jsem nasel tak mam nejaky novejsi (bile rele za prednim levym svetlem, strsi mají odpory na sahare to ja nemam) proto se ptam ci někdo nemá schema zapojeni do vrtule vedou dva silne a dva slabounke draty (jeden silny napajeni 12V a druhy kostra asi? a ty dva slabe?) popr kdyby někdo mel na prodej starsi i s kabelazi koupim. diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 (upraveno) mas to blby je to mux ,ide tam sahara s vlastnym regulatorom otaciek v pezote uz nezozenies a aj keby tak cca 300 eur jedina moznost zobrat z vraku ale aj to je uz problem alebo to prerobit na starsi typ sahary alebo nechat tak tie motory sa nehreju ani ked tomu nakladas ak ti ide o klimu tak smola no teraz uz vies preco ti to tam chyba Upraveno 11. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Presne tak. Podľa toho, čo píšeš, maš nový typ ventilátora elektronikou v sebe. Vidím to tak, že ti tam asi niekto dal starý ventilátor, aby tam nejaký bol. Tento používaný som hľadal dlho, nakoniec som našiel 2 a ani jeden nebol funkčný. Ale kiež by si mal šťastie. Cena nového v peugeote je niečo cez 360e. U nás sme nakoniec museli pristúpiť k tomuto kroku. Motor sa kľudne stíhal chladiť, akurát v lete s tým toho veľa nenajazdíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 To je divný mám dvě 406 2002 a 2003 a u obouch k vrtuli vedou jen 2 silné kabely hnědý a žlutozelený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 (upraveno) mux bol niekedy ku koncu roka 2002 tusim a ta 2003 je urcite 2003? lebo rok vyroby neni v TP ale len datum registracie aspon u nas auto moze byt kludne o rok starsie ked niekde stalo na sklade Upraveno 11. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 (upraveno) Pokiaľ má šedé relé na obale baterky, tým pádom nemá odpory na stene chladiča a má nový ventilátor. Všetko sa dá príp. overiť cez SB. Charlie 1: Toto sa týka iba HDi. Benzíny mali tuším všetky "klasický" ventilátor. Krtek to síce myslel dobre, ale nebolo to na 100% Upraveno 11. červenec 2017 uživatelem misho.1709 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 11. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Díky za komenty vím ze je těžko sehnatelny nemá někdo odkaz kde jej koupit nový? (Elit,autokelly, apm) něco tam mají ale neznám průměr ani waty a nemají u toho žádný popis. Je mi jasně ze to jsou repliky ale něco tam dát musím. Ma někdo zapojení toho ventilátoru ? Dva silné jsou oba cwrne co mám na te eletrice co tam zbyla jeden jde kostra druhý 12 V ale zajímají me ty dva slabé ovládací který má jít kam na ten ventilátor. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Bude ho mít určité badisak....www.autorozvody nápis mu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 (upraveno) Nekúpiš to nikde, druhovýroba sa nerobí Pre istotu napíš aj tak VIN. Upraveno 11. červenec 2017 uživatelem misho.1709 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 tak asi benzinov sa to netyka tak sry berem spet kubito -tie dva tenke draty idu do sahary na ovladanie toho regulatora pokial nezozenies origo saharu tak ta tie draty nemusia trapit ani tie tenke ani hrube bez tej sahary s tymi dratmi nic nevymyslis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 11. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Charlie 1 koukal jsem na ty stránky ale nevidím ho tam. Misho. 1709 Aha tak to jsem nevěděl že se druhovyroba nedělá tím pádem k to past a musím shánět jen starší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 11. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Jak bylo psané auto se neprehriva ale když uz to maklimu automatickou tak ji chci využívat teď jsem to auto koupil netušil jsem ze to bude takový problém sehnat nikdy jsem ještě peugeot neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 mohol by byt aj starsi typ sahary ale musel by si okopirovat a spravit ten regulator a externe ho pripojit aby to fungovalo samotna sahara nepojde na origo draty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Z tej jednotky na ventilátore ide kábel k snímaču na chladič klímy. Prerábať to na starý neviem či má význam a či by sa ti to nejak podarilo. Je tomu už nejaký čas, čo som to riešil, takže si už všetko podrobne nepamätám. Nám sa to hrialo už keď bolo okolo 30°, pri menšej záťaži, po okreskách to ešte šlo, ale kopce, príp. mesto to už nezvládlo. Hoď sem prosím ťa VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Krtek 2: ten regulátor neokopíruješ, elektronika je zaliata a nejde ju bez poškodenia rozobrať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 (upraveno) tusim v toluene sa rozpusta (mekne)ta ruzova hmota vyskusane nemam ale kdesi som to videl Upraveno 12. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 ok hodim vecer vin ještě jsem koukal na cisla ventilatoru a prijde mi ze je stejny z xsara picasso 1.6 hdi podle cisla ventilatoru ho to nabízí ma i stejnou jednotku a kabely číslo ventilatoru je 1253G4. nezkoumal to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 (upraveno) neni stejne cislo ,koncove je ine 1253 E4 a 1253 E6 lisia sa vykonom ono by to mozno slo dobastlit napr ze ma inu roztec uchytov a podobne ale pochybujem ze to niekto skusal a tiez to ma ine konektory Upraveno 12. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 aha ještě sem cetl v jednom vlaknu tady ze to někdo resil ventilator s mux a něco tam psali o citroenu c5 to ma taky jiné číslo? tak ventilator s klimou ma mit 500W ne? bez klimy mají 350W. uchyty nevim to bych nejak poresil to me nezajima jde o tu jednotku jestli to bude fungovat v te 406? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubito Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Jeste chlapi dotaz jak poznam jestli to ma esp? Je to mimo tema ale zajima me to z jineho duvodu.... kontrolka zadna a vypinac taky ne. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.