Guest Jsimkanin Odesláno 9. červenec 2017 Sdílet Odesláno 9. červenec 2017 mám 307sw 1.6hdi rv.2007 vyměnil jsem silentbloky v ramenou, spodní čepy,tlumiče,pružiny,čepy řízení,tyčky řízení a pořád z pravé strany, když se projede dírou tak to jakoby zavibruje. zjistil jsem bez nastartovaného motoru při zatáčení svaká jako v převodce řízení, je to cítít na táhle a slyšet zvukově. S posilovačem je to už slabší,ale je to tam cítít. Dělal jste to už někdo? Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 Řešil někdo repas řízení? (nebo koupit nove) SM-G900F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 (upraveno) nedávnou tu byl odkaz na firmu, co repasuje převodky řízení, ale nemůžu to najít nevím, jaké máš řízení, zda elektriku, nebo hydrauliku (ta firma repasuje hydrauliku) Upraveno 1. listopad 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 Je to hydraulicke na 307 sw rv 2007VF33H9HZC84866719Ted jsem pod tim ležel, olej z toho neteče, ale je slyset vule v řízení asi na hřebenu. Venkovni cepy i axialni cepy na tyckach jsou pul roku stare a i predtim to bouchalo.Nevim, jestli by nestacilo jen pritahnout matku co tlaci na hreben proti pastorku.Mam najeto 266tis. Radši bych ho zrepasoval a mel klid. Jsem z Celakovic.Kdybys Ozzy kontakt objevil, bylo by to super :-) SM-G900F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 pokud je na hřebeni vůle, tak by mělo stačit vyměnit silonové pouzdro na pravé straně v převodce řízení zkus to ověřit v autorizáku, nebude to ani moc drahé vyměnit, je zbytečné kvůli tomu dělat repas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Tak pokračování :Řízení jsem vyměnil za repas, a je po ťukání. Na starým rizeni jsem nasel jen malou vůli z pravé strany jak je silon. Při tom jsem rovnou vyndal startér a celej jsem ho vyčistil a promazal. Uhliky byli ještě dobrý, tak jsem rád že to mam hotový. Už mě čeká jen spojka, párkrát už klouzla, snad vydrží do jara. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 6. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2017 Helou....mám takový dotaz pro ty co znají.....když vyjedu ze studeným autem tak volant padá doleva a auto zatáčí doleva...to vše při městské jízdě....párkrát zatočím levo vpravo a zlepší se to......vyjedu za město 100-120 a auto jede rovně a po tahání doleva ani památky...můžupustit volant a jedu rovně....vrátím se do města k pomalé jízdě a zase se to vrátí a volant se zleva o dost hůře vrací do středu....musím mu pomoct....zprava úplně v pohodě... Napadá mě jedině že elektrohydr.posilovač v nízkých otáčkách nechce tlačit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 7. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 (upraveno) Ony dnešní posilovače mají účinek závislý na rychlosti - při vyšších rychlostech ubírají na síle. Ne na otáčkách. Takže tvůj posilovač má nesouměrný účinek při nižších rychlostech. Zažil jsem to u jednoho Oplíka, kde byl ale čistě elektrický. Prostě se při malé rychlosti nezesiluje účinek na jednu stranu, ale zůstává slabý jako při rychlosti vyšší. Upraveno 7. prosinec 2017 uživatelem Pety Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 (upraveno) Tahání do směru poslední zatáčky bývá obvyklé, když jsou zatuhlá horní ložiska. Ruku na pružinu a točit volantem, zda ucítíš lupání. Upraveno 7. prosinec 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 7. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 Pružiny,tlumiče i horní uložení jsou nové....axiální táhla i všechny čepy taky.....spíše mi nejde na rozum že to někdy dělá a někdy ne...prostě volant při puštění spadne doleva a auto začne zatáčet.....pak ho projedu zahřeju a vše je v poho.....jako by stávkoval hřeben ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.