Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jsimkanin

Vymezení vůle řízení - repase

Recommended Posts

Guest Jsimkanin

mám 307sw 1.6hdi rv.2007 

vyměnil jsem silentbloky v ramenou, spodní čepy,tlumiče,pružiny,čepy řízení,tyčky řízení a pořád z pravé strany, když se projede dírou tak to jakoby zavibruje. zjistil jsem bez nastartovaného motoru při zatáčení svaká jako v převodce řízení, je to cítít na táhle a slyšet zvukově. S posilovačem je to už slabší,ale je to tam cítít. Dělal jste to už někdo? Jarda 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to hydraulicke na 307 sw rv 2007
VF33H9HZC84866719
Ted jsem pod tim ležel, olej z toho neteče, ale je slyset vule v řízení asi na hřebenu. Venkovni cepy i axialni cepy na tyckach jsou pul roku stare a i predtim to bouchalo.
Nevim, jestli by nestacilo jen pritahnout matku co tlaci na hreben proti pastorku.
Mam najeto 266tis. Radši bych ho zrepasoval a mel klid. Jsem z Celakovic.
Kdybys Ozzy kontakt objevil, bylo by to super :-)

  SM-G900F  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pokračování :
Řízení jsem vyměnil za repas, a je po ťukání. Na starým rizeni jsem nasel jen malou vůli z pravé strany jak je silon. Při tom jsem rovnou vyndal startér a celej jsem ho vyčistil a promazal. Uhliky byli ještě dobrý, tak jsem rád že to mam hotový. Už mě čeká jen spojka, párkrát už klouzla, snad vydrží do jara. :-)

     

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helou....mám takový dotaz pro ty co znají.....když vyjedu ze studeným autem tak volant padá doleva a auto zatáčí doleva...to vše při městské jízdě....párkrát zatočím levo vpravo a zlepší se to......vyjedu za město 100-120 a auto jede rovně a po tahání doleva ani památky...můžupustit volant a jedu rovně....vrátím se do města k pomalé jízdě a zase se to vrátí a volant se zleva o dost hůře vrací do středu....musím mu pomoct....zprava úplně v pohodě...

Napadá mě jedině že elektrohydr.posilovač v nízkých otáčkách nechce tlačit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ony dnešní posilovače mají účinek závislý na rychlosti - při vyšších rychlostech ubírají na síle. Ne na otáčkách. Takže tvůj posilovač má nesouměrný účinek při nižších rychlostech.

Zažil jsem to u jednoho Oplíka, kde byl ale čistě elektrický. Prostě se při malé rychlosti nezesiluje účinek na jednu stranu, ale zůstává slabý jako při rychlosti vyšší.

Edited by Pety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pružiny,tlumiče  i horní uložení jsou nové....axiální táhla i všechny čepy taky.....spíše mi nejde na rozum že to někdy dělá a někdy ne...prostě volant při puštění spadne doleva a auto začne zatáčet.....pak ho projedu zahřeju a vše je v poho.....jako by stávkoval hřeben .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...