Přejít na obsah
Guest Jsimkanin

Vymezení vůle řízení - repase

Recommended Posts

Guest Jsimkanin

mám 307sw 1.6hdi rv.2007 

vyměnil jsem silentbloky v ramenou, spodní čepy,tlumiče,pružiny,čepy řízení,tyčky řízení a pořád z pravé strany, když se projede dírou tak to jakoby zavibruje. zjistil jsem bez nastartovaného motoru při zatáčení svaká jako v převodce řízení, je to cítít na táhle a slyšet zvukově. S posilovačem je to už slabší,ale je to tam cítít. Dělal jste to už někdo? Jarda 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nedávnou tu byl odkaz na firmu, co repasuje převodky řízení, ale nemůžu to najít :(

nevím, jaké máš řízení, zda elektriku, nebo hydrauliku (ta firma repasuje hydrauliku)

Upraveno uživatelem ozzy56

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to hydraulicke na 307 sw rv 2007
VF33H9HZC84866719
Ted jsem pod tim ležel, olej z toho neteče, ale je slyset vule v řízení asi na hřebenu. Venkovni cepy i axialni cepy na tyckach jsou pul roku stare a i predtim to bouchalo.
Nevim, jestli by nestacilo jen pritahnout matku co tlaci na hreben proti pastorku.
Mam najeto 266tis. Radši bych ho zrepasoval a mel klid. Jsem z Celakovic.
Kdybys Ozzy kontakt objevil, bylo by to super :-)

  SM-G900F  

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pokud je na hřebeni vůle, tak by mělo stačit vyměnit silonové pouzdro na pravé straně v převodce řízení :myslim

zkus to ověřit v autorizáku, nebude to ani moc drahé vyměnit, je zbytečné kvůli tomu dělat repas :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokračování :
Řízení jsem vyměnil za repas, a je po ťukání. Na starým rizeni jsem nasel jen malou vůli z pravé strany jak je silon. Při tom jsem rovnou vyndal startér a celej jsem ho vyčistil a promazal. Uhliky byli ještě dobrý, tak jsem rád že to mam hotový. Už mě čeká jen spojka, párkrát už klouzla, snad vydrží do jara. :-)

     

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Helou....mám takový dotaz pro ty co znají.....když vyjedu ze studeným autem tak volant padá doleva a auto zatáčí doleva...to vše při městské jízdě....párkrát zatočím levo vpravo a zlepší se to......vyjedu za město 100-120 a auto jede rovně a po tahání doleva ani památky...můžupustit volant a jedu rovně....vrátím se do města k pomalé jízdě a zase se to vrátí a volant se zleva o dost hůře vrací do středu....musím mu pomoct....zprava úplně v pohodě...

Napadá mě jedině že elektrohydr.posilovač v nízkých otáčkách nechce tlačit.....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ony dnešní posilovače mají účinek závislý na rychlosti - při vyšších rychlostech ubírají na síle. Ne na otáčkách. Takže tvůj posilovač má nesouměrný účinek při nižších rychlostech.

Zažil jsem to u jednoho Oplíka, kde byl ale čistě elektrický. Prostě se při malé rychlosti nezesiluje účinek na jednu stranu, ale zůstává slabý jako při rychlosti vyšší.

Upraveno uživatelem Pety

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tahání do směru poslední zatáčky bývá obvyklé, když jsou zatuhlá horní ložiska. Ruku na pružinu a točit volantem, zda ucítíš lupání.

Upraveno uživatelem P607Olda

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pružiny,tlumiče  i horní uložení jsou nové....axiální táhla i všechny čepy taky.....spíše mi nejde na rozum že to někdy dělá a někdy ne...prostě volant při puštění spadne doleva a auto začne zatáčet.....pak ho projedu zahřeju a vše je v poho.....jako by stávkoval hřeben .....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×