Iverson Odesláno 4. červenec 2017 Sdílet Odesláno 4. červenec 2017 (upraveno) Zdravím, už asi měsíc řeším problém se zhasínám motoru. Děje se tak pouze při studeném startu v ranních hodinách, během dne problém není. Probíhá to zhruba tak, že na první nastartování (bez plynu) motor běží asi dvě vteřiny a vzápětí zhasne, na druhé vytočení již chytne okamžitě a jede bez kolísání (někdy se sama od sebe spustí klima). Mechanik měnil svíčky, které jak zjistil, se krapet topily v oleji díky úniku a následně přetěsnil hlavu motoru. Problém ovšem přetrvává dál. Jednou se už dokonce stalo, že se motor chytl hned napoprvé, ovšem to vzápětí doprovázelo velmi nepříjemně klepání od motoru, po asi 10 vteřinách se uklidnil a dále běžel bez potíží. Mám obavu, co to jednou bude dělat v zimě. Rozvody včetně filtrů jsou dělané měsíc zpět. Indikátor na baterii nic nehlásí. Jediné co ještě zlobí je (při sešlápnutí plynu) vrzající přední část výfuku, kde ještě čekám na opravu, ale to nevím zda by s tím mohlo nějak souviset. Má někdo zkušenost s podobným problémem? Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem Iverson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Ferkl Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Mám úplně ten samý problém. Je podezření na špatnou vstřikovací lištu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 18. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) Diagnostika nakonec ukázala váhu vzduchu, s tím, že je podle všeho v počátečním stádiu "odcházení" jinak nic. Tak pak napiš jak si dopadl, pokud to budeš spravovat. Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Ferkl Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 před 3 minutami, Iverson napsal: Diagnostika nakonec ukázala váhu vzduchu, s tím, že je podle všeho v počátečním stádiu "odcházení" jinak nic. Tak pak napiš jak si dopadl, pokud to budeš spravovat. Takže máš jezdit dál a čekat až odejde? uvidím co ukáže diagnostika mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 18. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Právě teď, Honza Ferkl napsal: Takže máš jezdit dál a čekat až odejde? uvidím co ukáže diagnostika mě Ano, opravit to prý nejde a nahrazovat novou zatím nemá smysl. Mám se na to zkrátka připravit jako na investici do budoucna. Popravdě ta nová lišta by byla určitě levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) zmen servis ,tvoje auto nema vahu vzduchu ,ale map senzor zameral by som sa skor na cidlo teploty chladiacej kvapaliny ,a falosny vzduch motoru alebo skrtiacu klapku Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 18. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Před hodinou, krtek 2 napsal: zmen servis ,tvoje auto nema vahu vzduchu ,ale map senzor zameral by som sa skor na cidlo teploty chladiacej kvapaliny ,a falosny vzduch motoru alebo skrtiacu klapku To je zvláštní, v náhradních dílech dle VIN mi to váhu vzduchu normálně ukazuje, a co se tohoto týče nebavili jsme se o ní s mechanikem poprvé. Škrtící klapku už jsme taky řešili. Jak se ten map senzor přesně nazývá? Databáze "AK" mi pod tímto nic neukazuje. Mají ho obsahovat pouze kabria, nebo obecně všechny 307ky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) mozes sem napisat vinkod? alebo do sz nech sa pozrem Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 18. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Právě teď, krtek 2 napsal: mozes sem napisat vinkod? alebo do sz nech sa pozrem určitě, VF33BNFUC83662424, NFU (TU5JP4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) no a vidis tam niekde vahu vzduchu ?lebo ja vidim len snimac tlaku v sacom potrubi nazyvany tiez MAP senzor v sekcii napajeni-ridici jednotka snim napajeni Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) Map senzor so snimacom teploty nasavaneho vzduchu je starsia obdoba novsej vahy vzduchu Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) s niecim si to asi mylis ale podla tvojho vin vahu nemas ten mechanik sa asi prevazne orientuje na koncern preto ti tlaci do hlavy tu vahu vzduchu ale strsie pezoty pouzivaju trochu odlisny system preto som ti pisal zmen mechanika ,pretoze i ked je urcite dobry na skodovky tak o pezotoch toho moc nevie Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 6. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 Tak mechanik si trvá na svém, že váha vzduchu je v té trubce před škrtící klapkou. Kdyby se prý jednalo o nějaký snímač, diag. by to ukázala. Doporučil ještě diagnostiku od boshe, že tam bych třeba zjistil víc. Když jsem se ho zeptal, jak by mohly studené starty souviset s občasným automatickým spuštěním klimatizace tak už vůbec netušil. U jiných aut jsem četl podobné potíže při špatném čidle teploty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 6. srpen 2017 Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 Ja nejsem automechanik ale mam NFU v Berlingu a to co ukazujes je odvetrani klikovky. Map senzor je vlevo jak do nej jdou ty hnedo bile draty. V tom plastu pred klapkou je pak jeste nekde filtr. Me tenkrat auto cukalo, nedrzelo volnobeh az jsem vymenil zapalovaci rampu a map senzor a uz x let je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 6. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 (upraveno) před 24 minutami, flacek napsal: Ja nejsem automechanik ale mam NFU v Berlingu a to co ukazujes je odvetrani klikovky. Map senzor je vlevo jak do nej jdou ty hnedo bile draty. V tom plastu pred klapkou je pak jeste nekde filtr. Me tenkrat auto cukalo, nedrzelo volnobeh az jsem vymenil zapalovaci rampu a map senzor a uz x let je klid. ****** Měl jsem na mysli celou tu trubku nasávání (že je to uvnitř), ne přímo tu tenkou co z toho vede ven. O tom MAP senzoru už vím, a popravdě bych si přál, aby to bylo právě tím, jelikož to je záležitost pár stovek, podezření je však ještě přímo na škrtící klapku( ne že by byla zanesená, ale ta elektrika uvnitř že už může zlobit).. Četl jsem ještě, že funkčnost MAP senzoru se dá ověřit i jeho odpojením a následným nastartováním (zda se to bude chovat jinak), na což se mechanik ale příliš netvářil... Upraveno 6. srpen 2017 uživatelem Iverson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. srpen 2017 Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 (upraveno) keby tam v tej hadici bola vaha tak z nej musi trcat konektor a kabely na to mechanik byt nemusis su take vahy co sa strkaju do hadice ale vrsok tej vahy z tej hadice vykukuje vidis tam nieco? Upraveno 6. srpen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. srpen 2017 Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 pozri neviem co spekuluje s bosch diagnostikou ked je to univerzalka je tu kopa clenov s Prahy co maju origo lexiu na pezoty tak snad asi to bude najlepsie tak skus niekoho uprosit aby ti to napichol alebo sa mozno ozve niekto sam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) V 6. 8. 2017 at 19:24, krtek 2 napsal: keby tam v tej hadici bola vaha tak z nej musi trcat konektor a kabely na to mechanik byt nemusis su take vahy co sa strkaju do hadice ale vrsok tej vahy z tej hadice vykukuje vidis tam nieco? Tak mám info z dia, zjištěna nižší hodnota sání vzduchu (viz. PDF). Ta se mimochodem neustále mění nahoru-dolu, čemuž napovídá i slabý zvuk kolísání motoru (nikoli otáček) na volnoběh. Po odpojení MAP senzoru byla hodnota sání 2x vyšší ( má být kolem 450 mbar) a teplota z + 59° obratem - 30°. Jinou chybu to neukázalo, jen nestandardní hodnoty sycení cívky, kde má být rozpětí kolem 4ms a já mám kolem 14-15ms. Mám ještě jiný dotaz, může mít teoreticky na průběh startování motoru nějaký vliv čidlo venkovní teploty? Má prý být v pravém zrcátku, ale tam jsme na první pohled nic nenašli. Mám totiž kromě toho i problém s chodem klimatizace, která nechce pořádně chladit. motor sání par.pdf Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem Iverson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) to cidlo co myslis (vonkajsia teplota) nezasahuje priamo do riadenia motora ale cidlo co mas v map senzore tteplotaa nasavaneho vzduchu Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iverson Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) Pak tedy předpokládám, že výměna MAP senzoru by měla celý problém odstranit.. Upraveno 9. srpen 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.