Přejít na obsah
PSK

čerpadlo aditíva

Recommended Posts

Mám 307SW 1,6HDI, 109koní, 2004 FAP. Pri 122 tis. km mi v origo servise doplnili aditívum. Pri 155 tis. menený FAP. Mám 275 tis. a doteraz som nedostal hlášku o min. hladine. Čakám na to už dva roky. Pri kontrole som zistil, že mám plnú nádrž aditíva, a zasraný konektor a kovovú trubku od nádrže aditíva. Po očistení konektora s dvoma drôtikmi, hlási chybu prerušený mínus pol čeradla aditíva. Takže mi vôbec celé roky nedávkovalo aditívum. Kde je vôbec čerpadlo aditíva, ako ho vyskúšať a ako to sprevádzkovať. Prosím o radu. Má niektoe el schému zapojenia čerpadlá? Ďakujem

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Asi pri 110 tis. km som začal občas pridávať do nádrže aditívum od MILLERS OIL  "DPF Cleaner and regenerator" Takže preto nie je filter uplne zapchaný.

Ďalšie zistenia a úkony:Po pripojemí PC bola hláška " mínus pól čerpadla aditíva odpojený" Urobil som nový prepoj na mínus pól na kábli. Teraz čerpadlo pri pripojení na 12V vždy ťukne.

Vie niekto ako dávkuje čerpadlo aditívum? Je to impulzne?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na P 406 6x pin...2x cerpadlo, 2x elmagventil 2x hladinomer. Novsia nadrzka 4x pin 2x cerpadlo a 2x ventil. Cez dia sa testuje cerpadlo aj ventil...davkovac a obe su v nadrzke...to co cvakne pri pripojeni 12V je ten ventil/ davkovac.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×