Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 207 1,4 Benzin - za studena nastartuje,ale chcípne.


VenuraM

Recommended Posts

Zdravím,

měla bych dotaz....mám Peugeot 207 1,4 benzin.54Kw.. r.v. 2011 58 tis najeto - poctivých....

Déle startovalo tak jsem nechala vyměnit svíčky,po výměně svíček za studena nastartuju ale po chvilce chcípne.Když nastartuju znovu někdy se start udrží,někdy ne.Když tomu přidám šťávu chytí to , ale jako by v tom bouchne...Když nastartuji za hoďku,dvě startuje v pohodě.Dělá to jen po noci kdy je motor opravdu STUDENY.

Za jízdy se otáčky drží,nechcípe.Necuká.

Můžete prosím někdo poradit čím by to mohlo být ?Děkuji předem V.

Upraveno uživatelem VenuraM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zdravím, Mám ten samý problém.

P 207 1,4 54kw.

Po nastartování studeného motoru neudrží volnoběh a chcípne. Po opakovaném startu se většinou volnoběh udží, ale jak se dotknu plynového pedálu, tak zakolísají otáčky a motor zhasne. Za tepla nastartuje na první pokus,při jízdě motor neškube ani nevynechává.

Dělá to cca už 3 měsíce, a po tu dobu se na autě nich neměnilo, nikdo se v ničem nehrabal.

Co jsem zjišťoval, tak by to mohlo dělat čidlo teploty chladící kapaliny(modré 3pinové).

Otázka zní: kde to čidlo chladící kapaliny -MODRÉ 3pinové najdu? Našel jsem jenom zelené dvoupinové na domku termostatu.

Upraveno uživatelem colaczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle serviceboxu bere řídící jednotka motoru signál z toho modrého třípinového čidla. To zelené je jenom pro spínání ventilátoru na chladiči.

vin VF3WEKFVC34642638

No a čím to může ještě být? Je tady pár témat které tento problém popisují, ale nikdo tam už nepíše jak ten problém odstranit.

Každopádně nové čidlo mám doma, tak bych jako první vyzkoušel to. Do servisu nebo na diagnostiku to auto zavést umím-není nic jednoduššího, ale chtěl bych to první zkusit takto.

Jinak po předběžné tel. konzultaci s peugeot servisem, mi bylo řečeno že může být vadná řídící jednotka- cca 15000kč. Tak určitě :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo si kupovat nemal 

cidla teploty su vzdy na komore termostatu

ak tam mas len zelene tak prave to zelene je pre ECU a aj pre budik

modre cidlo  3 pin  su vlastne dve cidla v jednom

jedno pre ECU druhe pre budik ale ty ho tam pises nevidis takze ho nepouzijes

mohol by to robit napr aj faosny vzduch alebo spatna skrtiaca klapka

kedysi mi toto robilo na benzinovej 406-ke co popisujes 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdykoliv jsem volal do Peugeotu, vždycky mi tvrdili, že to může být řídící jednotka.

Ale k tématu - měl jsem stejný problém. Na své 206 1.4i 55 Kw jsem měl úplně stejný projev. Vyměnil jsem třípinové čidlo teploty chladící kapaliny a je pokoj. Jakmile to zase bude dělat, zkuste čidlo odpojit a nastartovat, mělo by to jít bez potíží. Pak stačí jen vyměnit čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U vyloženě studeného motoru mně tohle dělalo u Renaultu 1,2l D4F z podpisu. U tohoto motoru to dělají špatně seřízené (resp. neseřízené) ventily. Tam je to častá bolest s přesně takovými symptomy: Úplně studený motor a chladno (řekněme pod 10°C). Motor naskočí a hned chcípne. Pokud ne, tak chcípne při doteku plynu. Po druhém startu už většinou běží jak vyměněnej. Jak jsou řešené ventily na Peugeoťácké 1,4 nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...