VenuraM Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 (upraveno) Zdravím, měla bych dotaz....mám Peugeot 207 1,4 benzin.54Kw.. r.v. 2011 58 tis najeto - poctivých.... Déle startovalo tak jsem nechala vyměnit svíčky,po výměně svíček za studena nastartuju ale po chvilce chcípne.Když nastartuju znovu někdy se start udrží,někdy ne.Když tomu přidám šťávu chytí to , ale jako by v tom bouchne...Když nastartuji za hoďku,dvě startuje v pohodě.Dělá to jen po noci kdy je motor opravdu STUDENY. Za jízdy se otáčky drží,nechcípe.Necuká. Můžete prosím někdo poradit čím by to mohlo být ?Děkuji předem V. Upraveno 2. červenec 2017 uživatelem VenuraM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 pokud to nedělalo před výměnou svíček, tak někde zapomněli zapojit kabel od čidla, nebo tak něco, dej jim to zpátky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VenuraM Odesláno 2. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 Dekuji za odpověď.Nedelalo to .Zkusim se poptat.Zajedu tam znovu.Jsem z toho zoufala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 není zač, bude to nějaká blbost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colaczech Odesláno 19. září 2017 Sdílet Odesláno 19. září 2017 (upraveno) Zdravím, Mám ten samý problém. P 207 1,4 54kw. Po nastartování studeného motoru neudrží volnoběh a chcípne. Po opakovaném startu se většinou volnoběh udží, ale jak se dotknu plynového pedálu, tak zakolísají otáčky a motor zhasne. Za tepla nastartuje na první pokus,při jízdě motor neškube ani nevynechává. Dělá to cca už 3 měsíce, a po tu dobu se na autě nich neměnilo, nikdo se v ničem nehrabal. Co jsem zjišťoval, tak by to mohlo dělat čidlo teploty chladící kapaliny(modré 3pinové). Otázka zní: kde to čidlo chladící kapaliny -MODRÉ 3pinové najdu? Našel jsem jenom zelené dvoupinové na domku termostatu. Upraveno 19. září 2017 uživatelem colaczech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. září 2017 Sdílet Odesláno 19. září 2017 no pokial tam mas zelene tak to bude ono ale napis pre istotu vin ale nemusi to byt len tym cidlom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colaczech Odesláno 19. září 2017 Sdílet Odesláno 19. září 2017 Podle serviceboxu bere řídící jednotka motoru signál z toho modrého třípinového čidla. To zelené je jenom pro spínání ventilátoru na chladiči. vin VF3WEKFVC34642638 No a čím to může ještě být? Je tady pár témat které tento problém popisují, ale nikdo tam už nepíše jak ten problém odstranit. Každopádně nové čidlo mám doma, tak bych jako první vyzkoušel to. Do servisu nebo na diagnostiku to auto zavést umím-není nic jednoduššího, ale chtěl bych to první zkusit takto. Jinak po předběžné tel. konzultaci s peugeot servisem, mi bylo řečeno že může být vadná řídící jednotka- cca 15000kč. Tak určitě :-D Xradek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. září 2017 Sdílet Odesláno 19. září 2017 (upraveno) cidlo si kupovat nemal cidla teploty su vzdy na komore termostatu ak tam mas len zelene tak prave to zelene je pre ECU a aj pre budik modre cidlo 3 pin su vlastne dve cidla v jednom jedno pre ECU druhe pre budik ale ty ho tam pises nevidis takze ho nepouzijes mohol by to robit napr aj faosny vzduch alebo spatna skrtiaca klapka kedysi mi toto robilo na benzinovej 406-ke co popisujes Upraveno 19. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VenuraM Odesláno 19. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2017 Možná to vyzní jako " klasická blondýna " ale nevadi : Poradili mi v Peugeotu abych natankovala 100octanovy benzin a pridala aditivum ,auto davala do vyssich otáček a najela na jeden zatah 100km....udelala jsem a startuji na první šup.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sroty Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Kdykoliv jsem volal do Peugeotu, vždycky mi tvrdili, že to může být řídící jednotka. Ale k tématu - měl jsem stejný problém. Na své 206 1.4i 55 Kw jsem měl úplně stejný projev. Vyměnil jsem třípinové čidlo teploty chladící kapaliny a je pokoj. Jakmile to zase bude dělat, zkuste čidlo odpojit a nastartovat, mělo by to jít bez potíží. Pak stačí jen vyměnit čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Nam to na 206+ s timhle motorem dělalo taky, a bylo to benzínem, začali jsme tankovat jinde a přestalo to. Takže asi fakt jak piše VenuraM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Ja riešim presne rovnaký problém na 406 1.8 16V. Zatiaľ som na nič neprišiel. Ale že by to mohlo byť benzínom nevylučujem. Objednal som VIF do benzínu :). Uvidíme čo to spraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 U vyloženě studeného motoru mně tohle dělalo u Renaultu 1,2l D4F z podpisu. U tohoto motoru to dělají špatně seřízené (resp. neseřízené) ventily. Tam je to častá bolest s přesně takovými symptomy: Úplně studený motor a chladno (řekněme pod 10°C). Motor naskočí a hned chcípne. Pokud ne, tak chcípne při doteku plynu. Po druhém startu už většinou běží jak vyměněnej. Jak jsou řešené ventily na Peugeoťácké 1,4 nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 1. říjen 2017 Sdílet Odesláno 1. říjen 2017 u teto 1.4 8v jsou klasicka vahadla takze se vule nastavuje rucne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 2. říjen 2017 Sdílet Odesláno 2. říjen 2017 Takže by to být mohlo... Ten benzín bude řešit ("posouvat") symptomy, ale ne léčit příčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.